1,9 TDI 105к.с. код BKC

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот hooligan_sk » Пет 10 апр 2015 12:50


Maxcar e ok. :th_up




stefannankov
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
Автомобил: VW Touran 19 TDI
Двигател: BKC 105 hp 2005

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот stefannankov » Чет 23 апр 2015 4:26


Здравейте колеги. Искам да ви питам по какъв начин се разбира, че гарнитурата на тандем помпата трябва да се подмени. Не съм виждал разглобена засега, може би на английски не мога да уцеля точното наименование. Питам, понеже в един сервиз ми казаха че е за подмяна, а в друг, който ползвам от известно време ми казват че нищо такова няма, от трети източник (човека, от който купувам части) пък знам че въпросната гарнитура е слабост за тоя тип двигатели, доколкото гарнитура за 11 лв може да бъде слабост.


A_L_E_X
Мнения: 128
Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот A_L_E_X » Чет 23 апр 2015 9:39


Много лесно се разбира - виждаш дали покрай нея не е омасленото.
Има доста информация за течащи помпи - течаща от щуцера, течаща от гарнитурата към двигателя и теч от към капака на помпата.

При мен имаше сълзене от помпата към двигателя на същия двигател.

Ако имаш масло/нафта около двигателя и помпата е видимо омаслена - ходи да я погледнат понеже може да сълзи от няколко места.

Металната гарнитура между помпата и двигателя по спомен е около 20лв.
Препоръчвам ти да не я пипаш, ако нямаш сълзене.


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот pavkomk2 » Нед 17 май 2015 16:33


Здравейте колеги.. излезе ми някакъв проблем със скоростите.Смених си маслото със мотул 75w80 от maxcar.Проблема се явява на 3та скорост щом загрее колата много трудно влиза даже със зор я вкарвам.На студен мотор го няма влизат си перфектно.Смених си старото масло защото не знаех колко има и реших да съм сигурен, но ето сега проблема дали е от маслото или от нещо друго примерно съединител... моля някой ако знае нещо по въпроса нека да сподели. Проблема не е от механизма там е регулиран и настроен пак казвам само на 3та скорост го има това нещо.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4252
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот tdi fen » Пон 18 май 2015 11:27


защо с 75W80 ? по каталога е 75W90 провери тук https://www.oelberater.de/auto аз също наскоро сменях масло сложих 75w90 Motul Gear 300 75W90 нямам никакви проблеми


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Infernal_fire » Чет 21 май 2015 9:57


Някой знае ли как се отпуска ръчната спирачка, понеже подозирам че заради нея ми загряват задните колелета ? Мисля че е натегната ...


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Andonov » Чет 21 май 2015 10:06


Задържат ти цилиндърчетата, за това грее.


Потребителски аватар
julio 21
Мнения: 104
Регистриран на: Пет 26 дек 2014 20:42
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот julio 21 » Чет 21 май 2015 16:15


Andonov написа:Задържат ти цилиндърчетата, за това грее.



Точно така. Трябва да свалиш накладките да пръскаш с WD 40 на цилиндъра, с една щанги да го прибираш и да помпаш на педала за да излиза навън. И така до като не се раздвижи. Успех.


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Infernal_fire » Чет 21 май 2015 20:19


Това вече го правихме преди месец, направи ми впечатление че при най-лекото дърпане на ръчната и хваща и за това си помислих че е от нея.
Когато размърдахме цилиндрите, човека ги напръска под маншона и си работиха добре, но след време пак стана така и за това питам.
За нови апарати ли съм ?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Andonov » Пет 22 май 2015 8:19


Със щанга не се прибират никога. Има си инструмент. Натиска се механично или пневматично и в същото време се върти цилиндъра за да се прибере.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот hooligan_sk » Пет 22 май 2015 9:50


При мен се е случвало точно от пренатегната ръчна. Хващаше от първия зъб след интервенция в сервиз и за няколко километра засмърдя на заварка. :death


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Infernal_fire » Пет 22 май 2015 14:29


И знаеш ли как се отпуска?
Понеже и 2те колелета загряват по един и същ начин и мисля че е от ръчната.
За колегата горе с апаратите, бях в сервиз и човека изкара цял куфар специално за такива задни апарати и въртеше и натискаш и т.н. Направи го както трябва...


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот pavkomk2 » Вто 30 юни 2015 22:58


Колеги отново да споделя какво направих със скоростите.. Махнах това масло което бях взел Мотул и отидох до представителството на volkswagen и по номер на рама ми дадоха 2 литра масло. По каталог събира 1.9л толкова и налях. Скоростите бяха коренно различни. Проблема със 3-та скорост изчезна. Почти 2 месеца нямам проблем, докато миналата седмица пак започна трудно да влиза, но поне сега си влиза не е каквото беше. Някой път няма абсолютно никакъв проблем на моменти е дори когато не иска да влиза като превключа от 2-ра на 3-та намествам леко лоста и 3-та си влиза. Механизма е регулиран не е от него. Мола дайте съвет какво да правя просто ме тревожи нещата да не се влошат и без това вече си свикнах как да я вкарвам, но някой път не иска и трябва по злобно да я сръчкам особено в големи жеги отвън. Дали загрява нещо много не знам не мога да си го обесня. Нещо добавка за скорости, но и тя ще е временно. Дайте ми съвет. :)


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот Infernal_fire » Сря 01 юли 2015 22:01


Оправи си проблема иначе ще скъсаш жилото и ще стане по сериозно...


Потребителски аватар
pavkomk2
Мнения: 428
Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
Автомобил: Jetta mk2
Двигател: 112 PB -- 139 KR
Местоположение: Севлиево

Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC

Мнениеот pavkomk2 » Сря 01 юли 2015 22:25


Infernal_fire написа:Оправи си проблема иначе ще скъсаш жилото и ще стане по сериозно...




Какъв проблем колега... за кое жило говориш ? ако е на скоростния механизъм той е регулиран.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nogopechen, rmk и 173 госта