На скоро си взех Голф 4, 1,9 АHF. Колата не искаше да върви както трябва. Разхода също беше завишен. Реших да я закача на VAG-COM и всичко се оказа добре. Центорвката на говирната помпа не беше в норми поне до колктото забелязах по това което намерих за нея. В ТДИ тайминг влязох да погледна графиката на центровката и ето как беше
Колата беше много мудна до 2500 оборота и след това тръгваше. Реших да прегледам белезите на ангренажа и останових че всичко е наред но центровката, по графика както изглежда, беше с голямо предварение. След това реших да мръдна колелото на горивната помпа от трите болта, понеже предполагах, че някой беше пипал преди мен. След това постигнах ето това
Ще Ви помоля ако има някой по-компетентен, който наистина да разбира, ако може да сподели дали е правилно направвена в момента. Всичко съм праивл на загрят мотор. В момента авансатора е на 2,8%, нормално ли е? Ето смнимка на 1-ви и на 4ти канал Тези показатели дали са нормални?
1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Последна промяна от radi0303 на Пет 03 фев 2012 17:03, променено общо 1 път.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
Справил си се перфектно,поне според мен!
- tdi fen
- Мнения: 4308
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
точно 2.8 трябва да е авансатора
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
за образец си
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
колеги да върнали още малко предварението че маи е много така на 2.4 BTDC Колко е нормално да бъде и също пробвах даму намаля пропорцията с Ваг Ком свалям от 3.2-3.4 на 2.6-2.8 по надолу не изка но сякаш поотихва мотора и работи по меко но не бях си регистрирал вага и неможах даги запазя настроиките пак и нямах време то само за проба беше с каква пропорция е наи добре да работи ида дава малък разход
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
Според мен е много 2.4 BTDC при положение, че компа иска 1.3 BTDC, а милиграмите на порцията зависи от някой неща като износване на мотора и др., но гледай да е над 2.4 и под 3.2 мг.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
отново поредния проблем с центрофката преди два дена я закачих с кабелчето ваг ком и даи погледна центрофката и пак отищла в предварение реших пак даси поиграя дая върна от колелото на помпата и като махнах капака на ангренажния ремак и почнах да олабвам болтовете които са три но два бяха вече лабави и само на един е даржало коллото и затова центровката мисее променяла варнах малко кам закаснение и реших даги стегна ама нестава резбите превартяли на два болта от трите отидох при стругар да попитам дали може дами направи болтове 9мм и резби 9мм понеже там са 8мм разбите но трябваше да сваля ангренажа и колелото и също даму направя място та на място на мотора да нарязва резбите свалих всичко там на десния калник резервара на хидравликата горивния филтър казанчето на чистачките и направих на човека място да бръкне направи ребите доиде ред на зглабяне сложих колелото белязано как зацепих белезите на ангренажа сложих сичките му работи и доиде ред на палене и там е проблема изпушва бял дим и неизка да запали но се стъмни ими падна и акомулатора и се отказах днес щего мъча пак ще пробвам даму разместя центрофката пак да видя дали ще запали
Последна промяна от radi0303 на Вто 21 фев 2012 19:35, променено общо 1 път.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
Най-вероятно си върнал помпата с един зъб, щом си махал зъбното колело. Дай аванс от помпата докрай и ако запали тогава виж тайминга на ваг. Аз като сменях помпата, уж същата и с моето зъбно колело, по белези и с болт в отвора на колелото. Не можа да запали. Дадох аванс от помпата и запали и яко бял дим, според ваг аванса беше в голямо закъснение, та се наложи да се премести ангренажа с един зъб.
Поздрави.
Поздрави.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
Zinoto написа:Според мен е много 2.4 BTDC при положение, че компа иска 1.3 BTDC, а милиграмите на порцията зависи от някой неща като износване на мотора и др., но гледай да е над 2.4 и под 3.2 мг.
Сега като се зачитам и при мен е така 2.4 ВТDC и компа иска 1.3, как да го сваля?
Поздрави.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
Запали преместих един зъб колелото на помпата напред и запали сега само с ваг кома дая наглася и дано се оправи вече данеси мести центрофката
Последна промяна от radi0303 на Пет 13 апр 2012 7:25, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
bobitur написа:Zinoto написа:Според мен е много 2.4 BTDC при положение, че компа иска 1.3 BTDC, а милиграмите на порцията зависи от някой неща като износване на мотора и др., но гледай да е над 2.4 и под 3.2 мг.
Сега като се зачитам и при мен е така 2.4 ВТDC и компа иска 1.3, как да го сваля?
Поздрави.
Трябва да върнеш малко на закаснение и щеси доиде на 1.3BTDC колкото изка компа
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
Колеги след ремонта на колелото на горивната помпата и многото нерви които имах я докарах до това на снимките мисля че така е наи-добре
И дойде на 1.3BTDC колкото си изка компа
И дойде на 1.3BTDC колкото си изка компа
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Сря 23 юни 2010 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: постоянно...
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
tdi fen написа:точно 2.8 трябва да е авансатора
по принцип ако е по надолу какво става? не става ли по-рязка колата? и след по качествен ремап на колко трябва да е? Става въпрос за 1,9тди 110-ка.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
- Автомобил: Golf 4 1.9TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: гр.Добринище
Re: Центровка на ГНП 1,9 TDI AHF - проблем
Колеги днес погледнах моята центровка и на 4-ти канал на последната колонка процентите бяха 40% на загрял мотор.Проблем ли е да са толково, или да го правя на 2.8%.Мотора е АХФ с чип от Брезел.Поздрави !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта