2.4I написа:villi78 написа:да така е,виж на помпата на 1ви да е в натяг и зацепвай,може да се чуем по скайпа да изкоментираме ако искаш до 30мин съм на линия
Нямам скайп
Въпроса е на кой белег на маховика се зацепва ,при зацепване на „0" се получава едно логическо недоразумение - двигателя прави няколко оборота (разбира се пробвано на ръка с ключ) и после нещо опира и дотам , на „Х" не съм пробвал ,а на „-" както казах запали ама ...
Относно зацепването на „0" ,другото е ,че става и не особенно лесно ,има един момент в който трябва да завъртиш и маховика и разпределителния иначе опира и ни назад ни напред ,та филма е ...
Виж какво връщаш ме в миналия век,не си спомням белезите,но казваш че знаеш какво правиш,аз бих намерил ГМТ на буталото,първи в колебливо на разпред вала и пурви в натяг на помпата,ако не запали се беся