Центровка 2,4 ТД .

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
villi78
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 21 май 2011 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Troyan
Контакти:

Re: Центровка 2,4 ТД .

Мнениеот villi78 » Пет 06 апр 2012 11:36


2.4I написа:
villi78 написа:да така е,виж на помпата на 1ви да е в натяг и зацепвай,може да се чуем по скайпа да изкоментираме ако искаш до 30мин съм на линия

Нямам скайп :?
Въпроса е на кой белег на маховика се зацепва ,при зацепване на „0" се получава едно логическо недоразумение - двигателя прави няколко оборота (разбира се пробвано на ръка с ключ) и после нещо опира и дотам , на „Х" не съм пробвал ,а на „-" както казах запали ама ...
Относно зацепването на „0" ,другото е ,че става и не особенно лесно ,има един момент в който трябва да завъртиш и маховика и разпределителния иначе опира и ни назад ни напред ,та филма е ...

Виж какво връщаш ме в миналия век,не си спомням белезите,но казваш че знаеш какво правиш,аз бих намерил ГМТ на буталото,първи в колебливо на разпред вала и пурви в натяг на помпата,ако не запали се беся :beat_butt2




ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Центровка 2,4 ТД .

Мнениеот ivo1_r » Съб 07 апр 2012 19:09


2.4I написа:
ivo1_r написа:по принцип и така става да се зацепи помпата или на z трябва да е другият белег но ако си зацепил разпределителният вал с коляновият вал на средната резка на разпред.вал нали има процеп отзадната страна по голямата част трябва дае от долу и да е наравно с задната част на главата процепа и може да сложиш белега на помпата с резката на корпуса на помпата и после от колелота да оправиш предварението или закаснение а сащо така нали има и за чоп на помпата слагаш чопа и гледаш да не ти е напанат чопа е 15мм

Колега при мен „Z" няма - за всеки случай пак ще проверя . По-важното е зацепването на колянов-разпределителен ,на маховика кой белег се взима предвид „0" ,„-" или „Х" щото ако там не е зацепен правилно ,помпата и да е ...
резката ще гледаш тя е след о


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Центровка 2,4 ТД .

Мнениеот 2.4I » Нед 08 апр 2012 20:50


ivo1_r написа:
2.4I написа:
ivo1_r написа:по принцип и така става да се зацепи помпата или на z трябва да е другият белег но ако си зацепил разпределителният вал с коляновият вал на средната резка на разпред.вал нали има процеп отзадната страна по голямата част трябва дае от долу и да е наравно с задната част на главата процепа и може да сложиш белега на помпата с резката на корпуса на помпата и после от колелота да оправиш предварението или закаснение а сащо така нали има и за чоп на помпата слагаш чопа и гледаш да не ти е напанат чопа е 15мм

Колега при мен „Z" няма - за всеки случай пак ще проверя . По-важното е зацепването на колянов-разпределителен ,на маховика кой белег се взима предвид „0" ,„-" или „Х" щото ако там не е зацепен правилно ,помпата и да е ...
резката ще гледаш тя е след о

Мерси колега ,сега центровката е на въпросната резка ,значи изключвам от уравнението - центровката колянов-разпределителен вал.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: asasho, batjoro и 58 госта