Взех въпросния мап с вграден сензор за температура.
Номер по BOSCH: 0 281 002 177
Номер VAG: 038 906 051
! ! ! На всеки МАП номерирането е еднакво, а кабелите може да са с различни цветове ! ! !
Ето и процедурата по преработка:
1. Изваждаме ЕКУ от отсека;
намира се, под пластмасите, при моторчето на чистачките>
Ето го и него:
В ляво се вижда и щуцера, където се връзва заводско маркучето за налягане.
2. Разглобявате ЕКУ, като развивате 4-те челни болчета в ъглите около буксата и имаме това:
Тук в ляво се вижда заводския МАП:
3. Внимателно отрязваме или разпояваме 3-те пин-а на заводкия МАП
4. Запояваме нужните ни жици от новия МАП на определените пинове:
Аз лично си направих и проверка с мултицет дали запояването е точно и подсигурих спойките и входа с топъл силикон.
Въпрос на личен избор е дали ще ползваме температурния датчик на новия МАП. Аз ще го ползвам и ще монтирам МАП-а на всмукателния колектор. За това по-късно
Благодарности на колегите mugen и vwvortex от форума за снимките и информацията!!!
Смяна МАП на АФН (вътрешен)
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Смяна МАП на АФН (вътрешен)
Предполагам нивата/стандарта на сигналите на вграденият и "саденият" са същите?Иначе що да не сложа например един "Pressure Transducer"-захранване +5Vdc и изход 0-55mV,обхват 0-16 bar.Ей това инфо би било интересно,ако се знае-а знае ли се,решения има и по прости и ефтини.
- blaze
- Мнения: 258
- Регистриран на: Съб 04 апр 2009 10:10
- Автомобил: Кораб Майка
- Двигател: AHF BAU
- Местоположение: Самоко3
Re: Смяна МАП на АФН (вътрешен)
emo-gar написа:Предполагам нивата/стандарта на сигналите на вграденият и "саденият" са същите?Иначе що да не сложа например един "Pressure Transducer"-захранване +5Vdc и изход 0-55mV,обхват 0-16 bar.Ей това инфо би било интересно,ако се знае-а знае ли се,решения има и по прости и ефтини.
Аз не разбрах половината от това , което каза (нищо лично) , но това си е рационално решение, прилежно и сигурно, а и струва 20-30лв. За човек с турбина и техника за 2-3бона едва ли ще му се занимава с други щуротии.
Аз лично не бих си рискувал турбината с неща, които не са изпитани
Последна промяна от gr_kanev на Сря 16 май 2012 20:08, променено общо 1 път.
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
Причина: И за чий беше нужно да цитираш всичко в предходния пост ? http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=4&t=11939 (последният пост на dobrin)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ton4o7601@abv.bg и 193 госта