Колеги! Моля Ви, дайте ми една пушка за да се гръмна вече
Имам и друга "затихнала" тема за колата, какво и как Й се случи обаче накратко:
след смяна на клапани, биелни лагери водачи и т.н КОлата въобще не върви! Ама едва се влачи и затова не я карам.Само ровя в нея
След обща диагностика - няма никакви грешки... Всички казаха че за вървенето е виновен дебитомера и толкова - говорих че е станало изведнъж обаче всички ( и с право ми сочеха дебитомера ) и казват - смени го и ЩЕ литне...
ДА ама НЕ! ЕДВА се влачи и не може да дигне над 120 на 5та...
досега е направено:
1 НОВ дебитомер
2 Отрязан катализатор
3 Центровка - леко на предварение над средната линия и авансатор на 2.8 %
4 Вакуми - направени наново и проверени за утечка
5 вакуум - помпа -проверена с мановакууметър - перфектна
6 ЕГР - софтуерно "орязан" и затапен - няма я даже тръбата към колектора
7 Актуатор на турбото - раздвижен, тестван с вакуум - движи се тестван и с vag-com ...
8 турбина - надува до 1,1, но много бавно - имам уред на таблото
9 разменени Н18 и Н75 за малко - няма промяна
10 - идеално изчистен смукателен колектор
11 колата и при брутално изфорсирване НЕ пуши, не гори масло, работи равномерно и пали на 2-3 оборот, защото акумулатора е на път за казана
решението на 7 страница...
РЕШЕНО от kasapina - http://www.facebook.com/FTMotorsports
Re: Сеат леон ALH- върви едва -РЕШЕНО by kasapina!
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва -РЕШЕНО by kasapina!
Последна промяна от juve на Съб 07 юли 2012 7:50, променено общо 5 пъти.
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Колега пробвал ли си да я изфорсираш на 1-ва ,2-ра ... 5-та ,как се държи при самото ускорение ,може и да ти се стори прост и глупав въппрос - сменял ли си горивни филтри?
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
огледай маркуча на турбото моя се беше извадил и не дигаше повече 120 км/ч
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Колега пробвал ли си да я изфорсираш на 1-ва ,2-ра
пробвал съм - мудна кранта... а филтрите са точно на 1540км откакто я купих... проклета да е
огледай маркуча на турбото
там си е и не пуши , нито свири, а и надува...
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: Audi A4 avant
- Двигател: dizel
- Местоположение: MONTANA
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
колега мисля,че твоята турбина е с променлива геометрия.след всичко което си правил,не си споменал нищо по въпроса.ако е зацапана няма да върви
мой приятел има голф4 със същия мотор 1.9 тди 90кс. ALH,за 1г. два пъти чисти турбото(геометрията).след второто почистване исчисти и всмукателния колектор и сега колата си изпушва черен дим като я настъпи,и върви като луда .
преди почистването,колата забиваше и не вървеше,като и поде газ тругва да наема но много тромаво,все едно няма турбо.
п.п. сега турбината пищи още от 1200 об.
мой приятел има голф4 със същия мотор 1.9 тди 90кс. ALH,за 1г. два пъти чисти турбото(геометрията).след второто почистване исчисти и всмукателния колектор и сега колата си изпушва черен дим като я настъпи,и върви като луда .
преди почистването,колата забиваше и не вървеше,като и поде газ тругва да наема но много тромаво,все едно няма турбо.
п.п. сега турбината пищи още от 1200 об.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
обаче тази турбина НЕ забива..даже и да е зацапана геометрията тя трябваше да върви и да пренадува, ама в моя случай няма такова нещо... даже по рано правеше пик на 1.5 бара по буустметъра, а сега стига до 1.3 , 1.4 максимум.... и като последно 10 няма логика да върви като ламя, да спреш , да свалиш главата и после турбината да се окаже зацапана...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Не са ти навързани правилно маркучите сигурно. Турбината ти трябва да надува до 1,95(0,95), тва не е голяма загадка за майсторите които си разбират от ТДИ
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
това което го казвам е по монтираният буустметър сигурен ли си че си разгледал някой от ЛОговете ?
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
тоя дебитомер чисто нов ли е?
мисля дава странни стойности
има ли начин да пробваш с друг сигурен?
въздушния филтър как ти е ?
мисля дава странни стойности
има ли начин да пробваш с друг сигурен?
въздушния филтър как ти е ?
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Махай дебитомера или я чипни и колата ще се оправи. Проблема ти е дебитомер, дава много ниски стойности и се вижда, че я реже от към гориво Пробвай с разкачен и виж как ще е...Турбината ти надува както трябва.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
тоя дебитомер чисто нов ли е?
точно там е проблема, че е чисто нов pierburg... на 13 км а въздушният филтър е на 1500 км , МАН, още е беличък, но преди да сложа дебитомера го издухах със сгъстен въздух..а стария дебитомер беше бош, беше си стар и даваше почти такива стойности..... направо полудявам ..то не остана нещо дето да не съм го пипнал освен помпата
- iavor89
- Мнения: 295
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 18:33
- Автомобил: Golf AFN
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
На 3-ти канал MAF (actual) ако е под 750 mg/str имаш спад на мощността, при теб нещата са доста по зле, на места ти дава и под 650! От кой магазин го взе? Иди го върни или замени с друг и направи пак тест.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Виждам , че дава по малко, обаче и не мога да повярвам , че дебитомер от 200 кинта може да е пепел... да беше някакъв чайник-ментак - иди -дойди, ама сега не знам ... може ли да дава проблем от това че оригиналният е бош? И пак изглежда глупава история... някой знае ли за подобен случай ?
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Или дебитомера е дефектен, или си работи а на колата ти наистина не и достига въздух. Имам чувството че турбото ти работи мудно, със закъснение, както при нарастване, така и при сваляне на налягането. Да не би все пак проблема да е в него, лопатки - алгебри , геометрии ?
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Сеат леон ALH- върви едва като обикновен дизел моля за съвет
Започвам да мисля, че има нещо по въздушният път. Всякакви алгебри и геометрии са възможни, само не разбирам - ако беше от алгебрите, турбината обикновено пренадува заради обърканото интегрално и диференциално смятане а в случая няма такъв филм.... а 2 дебитомера да откажат мигновенно - изглежда ми неестествено и това си е... утре ще поровичкам от филтъра до турбината
Иначе да - някак си мудно е наистина, по рано стрелката на бустметъра скачаше рязко в дясно, сега се запътва натам ...
p.s разглобих тръбите, до които достигнах от кулера до ЕГР и от филтъра до турбото - изглеждат нормални... май ще се предам накрая и ще я метна в някой сервиз да я кормят - проклета да е...
Иначе да - някак си мудно е наистина, по рано стрелката на бустметъра скачаше рязко в дясно, сега се запътва натам ...
p.s разглобих тръбите, до които достигнах от кулера до ЕГР и от филтъра до турбото - изглеждат нормални... май ще се предам накрая и ще я метна в някой сервиз да я кормят - проклета да е...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта