ОМВ - евродизел,а понякога и(всъщност доста често) и спринт дизел.Алпина още не съм го пробвал,ще ми е за сефте сега-)
Само за информация - никаква разлика в спринт дизела,за мен е излишен харчлъчк,а да екпшериментирам съм си позволил,когато пътувах бая често извънградско с колата ми, но по служба последните месеци.
Също така ползвам нафтата и на Лукойл.
А съм чувал,че лукойл зареждат всички бензиностанции,та имало смисъл само в лукойл да се зарежда??
Нерядко ми се случва да сипвам и Опет,от кръговото на 4-и км,просто ми е близо и удобно,нямал съм проблеми с дизела,та и от там съм доволен
С ШЕЛ-а съм скаран още когато карах самарата!
От коя бензиностанция зареждате нафта?
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Явно са те измамили със Спринт дизела На моя 15 годишен таралясник от тоя елексир пада разхода с близо литър ,а за сметка на тва върви като изоглавен - откинва като кучка от пес На един познат му замръзна половин резервоар със Алпин дизел от OMV Тази зима съм на Лукойл+газ за осветление!stanimir написа:ОМВ - евродизел,а понякога и(всъщност доста често) и спринт дизел.Алпина още не съм го пробвал,ще ми е за сефте сега-)
Само за информация - никаква разлика в спринт дизела,за мен е излишен харчлъчк,а да екпшериментирам съм си позволил,когато пътувах бая често извънградско с колата ми, но по служба последните месеци.
Също така ползвам нафтата и на Лукойл.
А съм чувал,че лукойл зареждат всички бензиностанции,та имало смисъл само в лукойл да се зарежда??
Нерядко ми се случва да сипвам и Опет,от кръговото на 4-и км,просто ми е близо и удобно,нямал съм проблеми с дизела,та и от там съм доволен
С ШЕЛ-а съм скаран още когато карах самарата!
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 04 яну 2006 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vratza Волво В40 1,9 ТДИ
- Контакти:
Благодаря много на хората който отговориха и на тези който гласуваха, чух от един приател който зарежда от Еко-Червеното, и той ми казва че е много доволен и му паднал разхода извънградско с половин литър, вие какво ще кажете за тези бензиностанции, чух даже че вкарвът горивата директно от чужбина, вие знаете ли нещо по въпроса.
Тук в овча купел гледам някаква нова бензиностанция Аванти (цялата е жълта) нящо знаете ли за нея, в едно списание на Ауто Билд пише че е собственост на ОМВ и горивата се внасят директно от Австрия
Тук в овча купел гледам някаква нова бензиностанция Аванти (цялата е жълта) нящо знаете ли за нея, в едно списание на Ауто Билд пише че е собственост на ОМВ и горивата се внасят директно от Австрия
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Ех Тома неверни лесно ти е така да говориш-дай да хванем бас иначе само чешем езици ,ама де да знам пък може би тогава да са сипали повече от добавката без да искатACCELERATOR написа:веселин написа:....
Баце пОсмали малку
1л при разход 6/100 е адски голяма разлика
Да не говорим, че и при мен няма никаква разлика м/у спринт дизел и обикновен, нито при паленето, нито при вървежа. Само в джоба удря
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
angelov написа:Благодаря много на хората който отговориха и на тези който гласуваха, чух от един приател който зарежда от Еко-Червеното, и той ми казва че е много доволен и му паднал разхода извънградско с половин литър, вие какво ще кажете за тези бензиностанции, чух даже че вкарвът горивата директно от чужбина, вие знаете ли нещо по въпроса.
Тук в овча купел гледам някаква нова бензиностанция Аванти (цялата е жълта) нящо знаете ли за нея, в едно списание на Ауто Билд пише че е собственост на ОМВ и горивата се внасят директно от Австрия
Всички хвалят червеното Еко и има защо/май всичката им нафта е от Гърция/.Лошото обаче е ,че са доста рядки и да зареждаш от тях трябва да си праиш "седмичен план график" на нафтата Аз лично отникъде не са ми на път.Ако имаш по път не се колебай а сипвай.За Аванти на ОМВ не знам ама на тях обикновенния дизел/евродизел/ не е техен пък на дъщерната им бензиностанция съвсем.
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Аз лично сипвам от Шел обикновен дизел и до сега не съм имал никви проблеми нито с форда, нито в голфа, нито с примерата. Според мен има значение как я разреждат нафтата на различните бензиностанции Сипвал съм и V-Power diesel но разликата не е кой знай колко голяма и не си залужава според мен.
О време на време като съм на път зареждам и от ОМВ но разлика няма нито във вървежа, нито в разхода ми на гориво.
О време на време като съм на път зареждам и от ОМВ но разлика няма нито във вървежа, нито в разхода ми на гориво.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 10:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
От 2003 досега съм карал 4 дизелови автомобила - общо с тях съм навъртял около към 110.000 км. досега проблем с нафта не съм имал (да чукам на дърво) - много се приказва за скапана нафта и т.н. аз съм сипвал почти отвсякъде - само в ШЕЛ не сипвам - първо са най-скъпи и второ - от преди имам лош опит с бензина им.
Единственият проблем който съм имал с нафтата въобще беше февруари 2005 - 6.00 часа сутринта при минус 25 градуса си заплих старото пасатче и тръгнах за Сливен - на Вакарел, колко градуса беше не знам, но колата почна да прекъсва и гасне като подам повече газ (със сигурност е било под минус 25 градуса) едвам се добрах до Ихтиман и виснах пред местния ДАП - казаха ми че там имало някакъв майстор. 9.00 майстора се появи и като му обясних проблема ми се изсмя и ми каза че просто нафтата е замръзнала - показа ми и едно пласмасово шише с нафта - беше станала като смола.
Съвета му беше - добавка Кастрол против замръзване - оттогава го спазвам и никакви проблеми.
А иначе съм чувал че ОМВ нафтата им е най-добра, но досега доказателства за това нямам.
Единственият проблем който съм имал с нафтата въобще беше февруари 2005 - 6.00 часа сутринта при минус 25 градуса си заплих старото пасатче и тръгнах за Сливен - на Вакарел, колко градуса беше не знам, но колата почна да прекъсва и гасне като подам повече газ (със сигурност е било под минус 25 градуса) едвам се добрах до Ихтиман и виснах пред местния ДАП - казаха ми че там имало някакъв майстор. 9.00 майстора се появи и като му обясних проблема ми се изсмя и ми каза че просто нафтата е замръзнала - показа ми и едно пласмасово шише с нафта - беше станала като смола.
Съвета му беше - добавка Кастрол против замръзване - оттогава го спазвам и никакви проблеми.
А иначе съм чувал че ОМВ нафтата им е най-добра, но досега доказателства за това нямам.
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Pasat1.6TD_87 написа:...... като му обясних проблема ми се изсмя и ми каза че просто нафтата е замръзнала - показа ми и едно пласмасово шише с нафта - беше станала като смола.
Съвета му беше - добавка Кастрол против замръзване - оттогава го спазвам и никакви проблеми.
Този тест и сами можем да го направим. Сипваме по едно шишенце нафта от различни бензиностанции и ги оставям на терасата някъде и в най-големи студ просто проверяваме какво е положението. Аз лично така се научих да не зареждам в Генимекс
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dispatch и 36 госта