Относно зацапването на променливата геометрия
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
И какво правим като 70% от маслата в България са ментета Купуваме си туба на която пише вискозитета препоръчан от завода и се радваме колко и е гот на колата
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 13 апр 2011 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
pavkata_131 написа:
Еми тя и моята мазно работеше,ама и мазно вървеше,според мен няма нужда от пробване,10W 40 или 5W 40,щом са го казали хората по добре да не си играем с парите освен ако нямаме излишни
това добре, обаче в твоя случай аз така и не разбрах какво точно НЕ ТИ вървеше.. не надуваше ли, тромава ли беше или какво.. не ми е за друго, ама това масло, дето си го сменил го изкара като панацея и чак ми се вижда странно..особенно като лекарство за променливата геометрия, за което става дума в темата...
Не знам колко общо е имало с променливата,нямам представа,не сам карал никога дизеларка,само бензинови,просто колата не вървеше с онова масло,и не мисля че трябва да се правя на разбирач,просто предполагах че проблема идва от геометрията.Когато ходех при различни хора да я качват на диагностика ми казваха че турбото пренадува и за това влиза в авариен режим.Сега тфа че не явно сам писал в грешната тема се извинявам щом имаш опит,просто не всички имат и не знаят
Еми тя и моята мазно работеше,ама и мазно вървеше,според мен няма нужда от пробване,10W 40 или 5W 40,щом са го казали хората по добре да не си играем с парите освен ако нямаме излишни
това добре, обаче в твоя случай аз така и не разбрах какво точно НЕ ТИ вървеше.. не надуваше ли, тромава ли беше или какво.. не ми е за друго, ама това масло, дето си го сменил го изкара като панацея и чак ми се вижда странно..особенно като лекарство за променливата геометрия, за което става дума в темата...
Не знам колко общо е имало с променливата,нямам представа,не сам карал никога дизеларка,само бензинови,просто колата не вървеше с онова масло,и не мисля че трябва да се правя на разбирач,просто предполагах че проблема идва от геометрията.Когато ходех при различни хора да я качват на диагностика ми казваха че турбото пренадува и за това влиза в авариен режим.Сега тфа че не явно сам писал в грешната тема се извинявам щом имаш опит,просто не всички имат и не знаят
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Добре бе Колега ти що слагаш 10/40. а не 5/40 ??
Гори ли го по тънкото или какво ???
Все пак ПД моторите са за 5/40 и ако не го гори здраво не виждам проблем !
А зимата като запалиш на студен мотор около 3-4 градуса външна как се държи турбината ти -щото и 5/40 тогава е станало гъсто и турбото свири на умрело докато позагрее първите 2-3 минути.
И аз се чудя дали да не нашибам 10/40, но заради турбото и зимата не смея за сега.
Твоята кошница с къв мотор е ???
И имали проблем с горенето на маслото ???
Гори ли го по тънкото или какво ???
Все пак ПД моторите са за 5/40 и ако не го гори здраво не виждам проблем !
А зимата като запалиш на студен мотор около 3-4 градуса външна как се държи турбината ти -щото и 5/40 тогава е станало гъсто и турбото свири на умрело докато позагрее първите 2-3 минути.
И аз се чудя дали да не нашибам 10/40, но заради турбото и зимата не смея за сега.
Твоята кошница с къв мотор е ???
И имали проблем с горенето на маслото ???
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
турбото пренадува и за това влиза в авариен режим.
това не е от гъстотата на маслото..
че не явно сам писал в грешната тема се извинявам щом имаш опит,просто не всички имат и не знаят
Не казвам че имаш нещо нередно, че си писал по темата , просто не ставаше ясно кое как ...
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 13 апр 2011 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vraca
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Нямам представа,така ми казаха прословутите врацански майстори, просто послушах съветите на приятели които ми казаха че това масло е гъсто,и наистина проблема ми дойде от както си вкарах колата за смяна на ремъци,масло и филтри,а дали е нормално това турбото да ми изключва заради маслото,не знам,даже на мен ми стана много учудено и не мога да си го обясня.Тфа ми е проблема,и го дооточнявам за да не вкарам в мисли други неразбиращи колеги като мене, аз препипах почти всичко,от вакумните мъркучи,Н75,дебитомер, диагностики и тн.просто от къде да знам че маслото ще ми даде такъв ефект.Това е,надявам се вече да сам бил ясен с проблема с КОЕ И КАК и как сам го решил
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Колегата по горе е прав, няма как по гъстото масло да е причина за пренадуването. Да използвам да попитам, мойта като пренадуваше правеше 1.7-1.8 бара и мотора влизаше в авариен режим. Колко е нормално да прави на ASV 1.9 TDI 110 коня + чип. Сега, след като се оправи, по непонятни за мен причини (вече три месеца нямам проблем) надува м-у 0.8-1.2 бара?
П.П. Трябва да поясня, че не гарантирам за точността на уреда със който меря
П.П. Трябва да поясня, че не гарантирам за точността на уреда със който меря
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Зависи от чипа. Масово се правят да надуват на около 1,3. Стандартно е 0,95 при тази турбина.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
hooligan_sk написа:Зависи от чипа. Масово се правят да надуват на около 1,3. Стандартно е 0,95 при тази турбина.
Възможно ли е да е стигала пик 1.7-1.8, или уреда ме лъже? Преди да забие на 5-6 секунда тракшън контрола полудяваше дори и на 3-та, невероятно удоволствие
П.П. Брато като е слагал чипа, са му казали, че има и по агресивен, но ще скапе турбото. Слаган е 2010 година, и проблема със топлия старт не е решен.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Ако е качвала подобни стойности без да е написан за тях чипа, значи просто не е разтоварвала както трябва. Тогава не върви повече, а по-малко.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Преди да забиеше, вървеше здраво, и в един момент, както изпреварваш се качваш на обикновен дизел. Надуеше ли вървеше здраво, до преди да влезе в авариен режим. Не съм я закачал на ваг ком, нито грешки съм трил, за мен това е излишно, колата върви като бяс в момента, не вярвам в компетентността на работещите със ваг ком просто
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7822
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Само така, ваг кома е пълна шашма... Щом върви колата, значи се е само излекувала и всичко е точно.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
hooligan_sk написа:Само така, ваг кома е пълна шашма... Щом върви колата, значи се е само излекувала и всичко е точно.
Надявам се няма ирония във това мнение, предварително се извинявам за коментара
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Ако човекът работещ с Вагкома знае какво да гледа, направи логове и ги Разбира, то тогава програмата е незаменима !
Но ако е някои аматьор и се чуди тоя мотор трябва ли да има МАП или не-тогава ефекта е малък от софта.
Общо взаето сервизите които разполагат с Вагком и четат записаните грешки не разбират почти нищо и нещата накрая пак опират до налучкване.
При мене имаше неправилно настроена геометрия след рециклаж на турбото. Такива експерти от Бош сервиз записаха предизвикана от мен грешка за дебитомер. Казаха -нов дебитомер.
Другата грешка беше за ниско налягане в турбото и там малко познаха че проблема е в геометрията.
Аз сам си регулирах нещата накрая.
Направих логове и видях че дебитомера е ток. Много тънък беше моят проблем и дори и с логовете си трябва доста набито око за да се хване този ми проблем.
Но ако е някои аматьор и се чуди тоя мотор трябва ли да има МАП или не-тогава ефекта е малък от софта.
Общо взаето сервизите които разполагат с Вагком и четат записаните грешки не разбират почти нищо и нещата накрая пак опират до налучкване.
При мене имаше неправилно настроена геометрия след рециклаж на турбото. Такива експерти от Бош сервиз записаха предизвикана от мен грешка за дебитомер. Казаха -нов дебитомер.
Другата грешка беше за ниско налягане в турбото и там малко познаха че проблема е в геометрията.
Аз сам си регулирах нещата накрая.
Направих логове и видях че дебитомера е ток. Много тънък беше моят проблем и дори и с логовете си трябва доста набито око за да се хване този ми проблем.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
Точно в Bosh сервиз, след диагностика на една от предните ми коли, диагнозата е помпа ( о боже тя имала две), сменям тази в резервоара, и меря външната, всичко е О.К. Колата пак има симптомите, тръгвам по бензинопровода, и намирам филтър на механичната инжекция, за който майсторите дори и не предполагат
- samo_pechka
- Мнения: 8420
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Относно зацапването на променливата геометрия
притесних се .... дано е граматическа грешката ...rufkata написа:Точно в Bosh сервиз..
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 44 госта