Голф 2 1.6 TD+I

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Голф 2 1.6 TD+I

Мнениеот Special mk3 » Чет 15 ное 2012 16:03


1.6 TDI

:arrow: 1588ccm
:arrow: 8V-по 2 клапана на цилиндър
:arrow: 59kw/80кс
:arrow: Код на двигателя SB/RA
:arrow: SB се слага от 08.89-10.91 - в твоя случай си с такъв !
:arrow: RA се слага от 04.89-07.89
:arrow: останалите им технически характеристики са еднакви.

П.П двигателя ти е на истина рядко срещан и труден за намиране,също така много пъргав и икономичен.
и в двата случая този двигател го поддържай и стягай добре да ти служи още дълго.

Проблемите ти може да са породени от :

Неправилно зацепване често при този двигател.
Чукаща дюза
Некачествено или неподходящо масло за този двигател, според мен 10W40 най ще му пасва като гледай да е както са споменали колегите за Turbo Diesel и вземи нещо по скъпичко ,качествено масло.
При разработката не натискай много мотора през първите поне 2000 километра след това постепенно за да запазиш духа му още дълго mhihi .

Можеш ли да напишеш частите нови ли си ги взимал и да напишеш цените за тях,ще е полезно за колеги предстоящ им такъв ремонт например.

П.П капака на двигателя при свалянето защо не си му ударил една боя и една нова Лепенка щеше да стане приказка.

Успех.




Потребителски аватар
Juiced
Мнения: 136
Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
Автомобил: Hyundai Terracan
Двигател: J3
Местоположение: Varna

Re: Голф 2 1.6 TD+I

Мнениеот Juiced » Чет 15 ное 2012 16:35


Може да трака ако дюзите са настроени да отварят на по-високо налягане. Например мотор АФН/АХФ работи с пилотно налягане 190 бар, и работи доста меко а АСВ мотора работи на 220 бар и се струва , че доста по-твърдо работи.
Та в този ред на мисли дюзите имат ли някакъв стенд преди монтажа.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Re: Голф 2 1.6 TD+I

Мнениеот gr_kanev » Чет 15 ное 2012 17:16


Многократно е обсъждано, че TDI е патентовано от VAG като Turbo Direct Injection и НЕ означава Turbo Diesel Intercooler. Затова другите марки използват други съкращения - DTI напр. и др. подобни.
Затова и в заглавието на темата е записано TD+I - за да стане ясно, че става въпрос за турбодизел с интеркулер, а не такъв с директно впръскване.


Потребителски аватар
big_man56
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 13 мар 2012 20:11
Автомобил:
Двигател: TDI
Местоположение: montana

Re: Голф 2 1.6 TD+I

Мнениеот big_man56 » Чет 15 ное 2012 17:27


колега частите са нови но немога да кажа какви пари и така нататак така го купих от приятел ... за маслото вече зная 10W40. Благодаря love.vwcluborg


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 2 1.6 TD+I

Мнениеот веселин » Чет 15 ное 2012 18:52


тракат повдигачите на клапаните - или повдигачи за смяна - или маслото е прекалено гъсто и не стига бързо - 8 години карах 1V с полусинтетично масло 10W40 - няма да ти се разсърди двигателя - даже напротив !!!


Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 2 1.6 TD+I

Мнениеот MapTo`` » Съб 24 ное 2012 0:59


Сложи си маслко 10W40 по добре е и за двигателя и за турбината ти ,щом е след основен ремонт него настапвай в началото много ,караи го по леко докато се разработи ,първото масло го хвърляш между 500-800км ,следващто около 5000 км и от там насетне нормално на 8000 можеш да си го сменяш,нормално е сега мотора след основен ремонт да работи малко по "твърдо" и стегнато докато се разработи ,успех :beer


Потребителски аватар
kompresor
Мнения: 493
Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
Автомобил: Audi 8D Avant
Двигател: AEB 1996
Местоположение: град Русе
Контакти:

Re: Голф 2 1.6 TD+I

Мнениеот kompresor » Сря 28 ное 2012 22:40


:deal
Карам 1.6 турбодизел. Всички дизели са `инжекциони`, ако можем да наречем дюзите - инжектори.
Съкращението което ползва Фолксваген - ТДИ (Turbodiesel Direct Injection) се отнася за моторите с компютър за да ме разбереш правилно, за моторите с директно впръскване на нафтата в цилиндрите, за моторите с електронно управление на ГНП, при които педала не е свързан с гнп-то с жило както при нас, и ако му подгрява само 1 от 4 свещи пак си пали.
Нашите (RA, SB, AAZ) се водят ТД (Turbo Diesel),независимо дали имат интеркулер си се водят ТД, (виждал съм някъде където пише TDi което може да се приеме за турбодизел интеркулер, защото буквичката i е малка) сиреч предкамерни дизели, с индиректно впръскване. Разликата е че предкамерния има загуби които ги няма при тди, и от там идва малко повече поВер при ТДИ братята, компютър няма, турбото няма Н75 ами има уестгейт и ако не ти подгрява коректно няма палене. Предимството е, че няма електроника. За някои е предимство за други не е, всеки си решава. :Mr Green Fun
Ако мотора си е добре няма смисъл от греси от рода 15-40 и тн. Съвета ми е да поддържаш антифриза и маслото на ниво, когато трябва долей, но не я оставяй на минимума, все пак не е нов автомобил. Аз карам с масло БМВ 10-40 от варел, и що годе ясен произход. Чукането както каза колега по-горе може да е от така наречената `пикаеща дюза`, неправилно зацепен разпределителен вал някои го наричат ` прескочил зъб ` , или неправилно зацепена помпа, или смяна на ролка но със зацепване на стария вече износен ремък, който може да направи тия магарии по нататък.
Здрави са тия дърти кучета, подяволите :Mr Green Fun :да:


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Голф 2 1.6 TD+I

Мнениеот PACH » Сря 28 ное 2012 22:53


Аз също съм с Golf 2 1.6 TD SB, откакто съм го закупил наливам само 10x40 полусинтетика.Мотора си работи перфектно, забравете за минерални 15х40.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: Голф 2 1.6 TD+I

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 06 дек 2012 1:13


Изискването на VW за тези мотори е маслото да отговаря(покрива) нормите VW 505.00,пише си го на капака на клапаните,при нашите климатични условия повечето съвременни дизелови 15W40 масла си го покриват , така че излишно се филмирате с тези 10W40.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow, Ronit333777, Stef4osg и 136 госта