Здравейте,
Зимата дойде и проблемите с нея също. Лошото, е че не толкова студено, при -1 с подгряване на 2 пъти колата пали като пред умиране... Върти 3-пъти и все едно се запалва трактор. Днес при -5 подгрях 3 пъти и едвам запали. Свещи смених миналата зима... Възможно ли е някоя дюза да е тръгнала да дава фира
п.с. дюзите можеха ли да се замерят на VAG-COM?
Диагноза:
Сипах литър и половина вода в акумулатора и сега пали като часовник. (акумулатора беше сух-сух, вътре-вътре...)
Забележка:
Принципно е хубаво водата да е дестилирана, защото е по-чиста и съответно прави по-хубава реакция. Също така е хубаво да се замери смесената течност и при необходимост да се долее и киселина. Но така или иначе ми е първо пълнене с вода и не бе нужно (което го установих в последствие). Но на който му се занимава, продават се и мерилки и има и сервизи, които могат да свършат тази работа + доливането.
Golf IV AHF проблем със студен старт (решено)
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Golf IV AHF проблем със студен старт (решено)
Последна промяна от Kuncavia на Пет 14 дек 2012 18:39, променено общо 1 път.
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Типичен симптом за свещи,възможно ли е тези които си сложил да са някакви ментаци?
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Свещите хубаво си ги сменил миналата зима, но сега гледа ли ги дали работят все още???
Въпреки че колкото и да не работят, -5 градуса не е никакъв студ...
Въпреки че колкото и да не работят, -5 градуса не е никакъв студ...
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
провери ги пак за всеки случай виж шината дали ги държи здраво може да се е напукала и да не контактува добре също провери идва ли ток до нея акумулатора читав ли е ? също замери как зарежда алтернатора
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
На акумулатора му е 4-та зима, ще пробвам да го сменя с друг, да видя, какво е положението... Дюзите бяха оригинално Beru... Едва ли са заминали за 1 година
- Благовест
- Мнения: 2117
- Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Преди да я запалиш премери напрежението на акумулатора.
- k_garchev
- Мнения: 2712
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Прегледай пак свещите!Мога да заминат и за 1 месец!
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Преди да я запалиш премери напрежението на акумулатора.
Колко трябва да е...моя взе да върти малко на умряло,днес сутринта го мерих-13,1 V без да е палена колата.
-
- VW експерт
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Не ти е верен уреда. Не може сутринта да е над 13 волта в тоя студ.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Верен трябва да е,германски професионален мултицет,ама де да знам...тази сутрин тук бе 6 градуса.
Последна промяна от FELIPE на Нед 09 дек 2012 22:45, променено общо 1 път.
- ел.техника
- Мнения: 226
- Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
- Автомобил: GOLF4 TDI
- Двигател: AGR
- Местоположение: Северозападна BG
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Не ти е верен уреда.Тези показания могат да са при току що изгасен двигател.Динамото зарижда с 13,8 волта.Като изгасиш след малко отива на 13,1 или 13,2 волта.Все пак не само волтожа е важен при акомулатора,от огромно значение е и АМПЕРАЖА.
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
ел.техника написа:Не ти е верен уреда.Тези показания могат да са при току що изгасен двигател.Динамото зарижда с 13,8 волта.Като изгасиш след малко отива на 13,1 или 13,2 волта.Все пак не само волтожа е важен при акомулатора,от огромно значение е и АМПЕРАЖА.
Обикновено акумулатор когато тръгне да заминава от времето /не държи ток/, с мерене на напрежение нищо не доказваш. Той си държи напрежение, просто капацитета му намалява и при опит за палене върти вяло. Опитва се да запали но не може да развърти мотора рязко за да запали. Такъв акумулатор се пробва с товарна вилка /май така се казваше/, тя отчита и тока в акумулатора.
Но в случая бих погледнал първо подгревните свещи, връзките им, шината. Евентуално, проверка на самия стартер да не затяга нещо... Акумулатора не знам дали ще се окаже дефектен, все пак не се предава и върти.
- Jonkata_v
- Мнения: 266
- Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
- Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
- Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Kuncavia написа:п.с. дюзите можеха ли да се замерят на VAG-COM?
Могат да им се видят стойностите на 13 канал.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Jonkata_v написа:Kuncavia написа:п.с. дюзите можеха ли да се замерят на VAG-COM?
Могат да им се видят стойностите на 13 канал.
Проблема не е в дюзите нито в свещите, едва ли е и от акумулатор-стартер щом е шумен мотора.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF
Стартер, но като загрее колата, пали като часовник
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта