Golf IV AHF проблем със студен старт (решено)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Golf IV AHF проблем със студен старт (решено)

Мнениеот Kuncavia » Нед 09 дек 2012 18:18


Здравейте,

Зимата дойде и проблемите с нея също. Лошото, е че не толкова студено, при -1 с подгряване на 2 пъти колата пали като пред умиране... Върти 3-пъти и все едно се запалва трактор. Днес при -5 подгрях 3 пъти и едвам запали. Свещи смених миналата зима... Възможно ли е някоя дюза да е тръгнала да дава фира :bishop

п.с. дюзите можеха ли да се замерят на VAG-COM?

Диагноза:

Сипах литър и половина вода в акумулатора и сега пали като часовник. (акумулатора беше сух-сух, вътре-вътре...)

Забележка:

Принципно е хубаво водата да е дестилирана, защото е по-чиста и съответно прави по-хубава реакция. Също така е хубаво да се замери смесената течност и при необходимост да се долее и киселина. Но така или иначе ми е първо пълнене с вода и не бе нужно (което го установих в последствие). Но на който му се занимава, продават се и мерилки и има и сервизи, които могат да свършат тази работа + доливането.

Последна промяна от Kuncavia на Пет 14 дек 2012 18:39, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Viktor Cankov
Мнения: 582
Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот Viktor Cankov » Нед 09 дек 2012 18:21


Типичен симптом за свещи,възможно ли е тези които си сложил да са някакви ментаци?


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот joromnt » Нед 09 дек 2012 18:31


Свещите хубаво си ги сменил миналата зима, но сега гледа ли ги дали работят все още???
Въпреки че колкото и да не работят, -5 градуса не е никакъв студ...


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4244
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот tdi fen » Нед 09 дек 2012 18:38


провери ги пак за всеки случай виж шината дали ги държи здраво може да се е напукала и да не контактува добре също провери идва ли ток до нея акумулатора читав ли е ? също замери как зарежда алтернатора


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот Kuncavia » Нед 09 дек 2012 19:17


На акумулатора му е 4-та зима, ще пробвам да го сменя с друг, да видя, какво е положението... Дюзите бяха оригинално Beru... Едва ли са заминали за 1 година :beer


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот Благовест » Нед 09 дек 2012 19:19


Преди да я запалиш премери напрежението на акумулатора.


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2712
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот k_garchev » Нед 09 дек 2012 19:35


Прегледай пак свещите!Мога да заминат и за 1 месец!


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот FELIPE » Нед 09 дек 2012 20:01


Преди да я запалиш премери напрежението на акумулатора.

Колко трябва да е...моя взе да върти малко на умряло,днес сутринта го мерих-13,1 V без да е палена колата.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1054
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот mshbul » Нед 09 дек 2012 20:17


Не ти е верен уреда. Не може сутринта да е над 13 волта в тоя студ.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот FELIPE » Нед 09 дек 2012 20:20


Верен трябва да е,германски професионален мултицет,ама де да знам...тази сутрин тук бе 6 градуса.

Последна промяна от FELIPE на Нед 09 дек 2012 22:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 226
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот ел.техника » Нед 09 дек 2012 20:46


Не ти е верен уреда.Тези показания могат да са при току що изгасен двигател.Динамото зарижда с 13,8 волта.Като изгасиш след малко отива на 13,1 или 13,2 волта.Все пак не само волтожа е важен при акомулатора,от огромно значение е и АМПЕРАЖА. :012:


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот joromnt » Нед 09 дек 2012 21:01


ел.техника написа:Не ти е верен уреда.Тези показания могат да са при току що изгасен двигател.Динамото зарижда с 13,8 волта.Като изгасиш след малко отива на 13,1 или 13,2 волта.Все пак не само волтожа е важен при акомулатора,от огромно значение е и АМПЕРАЖА. :012:

Обикновено акумулатор когато тръгне да заминава от времето /не държи ток/, с мерене на напрежение нищо не доказваш. Той си държи напрежение, просто капацитета му намалява и при опит за палене върти вяло. Опитва се да запали но не може да развърти мотора рязко за да запали. Такъв акумулатор се пробва с товарна вилка /май така се казваше/, тя отчита и тока в акумулатора.
Но в случая бих погледнал първо подгревните свещи, връзките им, шината. Евентуално, проверка на самия стартер да не затяга нещо... Акумулатора не знам дали ще се окаже дефектен, все пак не се предава и върти.


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот Jonkata_v » Нед 09 дек 2012 23:13


Kuncavia написа:п.с. дюзите можеха ли да се замерят на VAG-COM?

Могат да им се видят стойностите на 13 канал.


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот Zinoto » Пон 10 дек 2012 1:45


Jonkata_v написа:
Kuncavia написа:п.с. дюзите можеха ли да се замерят на VAG-COM?

Могат да им се видят стойностите на 13 канал.

Проблема не е в дюзите нито в свещите, едва ли е и от акумулатор-стартер щом е шумен мотора.


Потребителски аватар
Kuncavia
A.C.A.B.
Мнения: 3360
Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
Автомобил: Golf MK1 Cabrio
Двигател: 1600 cc
Местоположение: LZ1LFC
Контакти:

Re: Проблем със студен стар Golf IV AHF

Мнениеот Kuncavia » Пон 10 дек 2012 7:27


Стартер, но като загрее колата, пали като часовник :dummy:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта