Колеги, пак казвам първо палене, не студено., щото примерно вчера и днес температурата през деня беше около 10 градуса. Сложих и клапан преди филтъра да не би да връща нафта, чудя се дали да не сложа още един на обратната нафта.Държа я поне с 20-30 литра в резервоара. Колата завърта, няма никакви пушеци, треперения , вибрации и подобни като запали. После пали от раз и върви отлично докато не я оставя за 2-3часа. Центровката е наред, всичко е в норми на ВагКома.Единствената грешка е 17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
P1538 - 35-10 - - - Intermittent
Сминих реле 109 с такова от безпроблемна кола и проблема си остава. Не е сигурно дали тоя селеноид 109 не е пък клапана на помпата. Свещите са нови и ток стига до тях. Температурния датчик горе-долу еднакво показва и на таблото и на компютъра. Прави ми впечатление, че и преди дни в студа лампата за подгрева гасне сравнително бързо на 3-4та секунда.
В търсачката няма решен проблем от малкото теми, които има
AGR трудно първо палене
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 02 сеп 2012 10:34
- Автомобил: Golf 4 1.9TDI 110hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: София
Re: Трудно първо палене АГР мотор
Колега аз съм с голф 4, 110 коня, AHF двигател. При мен имаше проблем като я взех с паленето, само когато беше първо. Без значение дали беше топло или не, доста си въртеше. Всичко ми беше сменено (ремъци, филтри, ролки....), центровката ми беше на ред. Доста бях чел по тази тема, и накрая отидох при един майстор и ми направи настройки колата да не ми пали на ръчна скоростна кутия, а на АВТОМАТИЧНА. От тогава нямам този проблем. Може и при теб да е от това (предполагам, не твърдя!). Успех и дано скоро да си решиш проблема
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2012 12:42
- Автомобил: Audi
- Двигател: AEL
- Местоположение: Плевен
Re: AGR трудно първо палене
N 109 точно клапана за спиране на нафтата на ГНП. Реле 109 безмислено си го сменил в случая. Ако подадеш на контакт ще го усетиш как работи. Пробвай да го свалиш и изчистиш, ако не го усещаш и виж дали има напрежение до него.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: AGR трудно първо палене
Смених клапана на помпата. Пак същата работа и същата грешка. Бахти и ТеДеИто, добре, че сутрин изчезвам рано та нема кой да ми се смее
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: AGR трудно първо палене
Установено със сигурност. През маркуча за обратна нафта връща. Като прещипа маркуча колата после пали от раз, като не е щащипан върти докато запали. Дайте съвети що става така и как да реша проблема
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: AGR трудно първо палене
Пробвай да преместиш клапана между филтъра и помпата, защото щом нафтата "бяга" през обратната тръба, значи в помпата влиза въздух! Премести клапана и пак пробвай, защото проблема може да е във филтъра, т.е. през него да смуче въздух и така да ти "бяга" нафтата от помпата през обратната.
На обратната нафта няма смисъл да слагаш клапан, просто няма идея, ако го сложиш да пропуска назад, той ще си пропуска, ако го сложиш обратно - няма да връща помпата обратната нафта. Аз имах този проблем преди време и си го реших с клапан между филтъра и помпата, впоследствие се оказа, че взима въздух от оня гадния тройник върху филтъра :). Смених го, ама и клапана си го оставих и сега нямам никакви грижи.
На обратната нафта няма смисъл да слагаш клапан, просто няма идея, ако го сложиш да пропуска назад, той ще си пропуска, ако го сложиш обратно - няма да връща помпата обратната нафта. Аз имах този проблем преди време и си го реших с клапан между филтъра и помпата, впоследствие се оказа, че взима въздух от оня гадния тройник върху филтъра :). Смених го, ама и клапана си го оставих и сега нямам никакви грижи.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: AGR трудно първо палене
Андоне, тенкю мен. Изхвърлих много на далече горивния филтър. Взех си обикновен като за Голф 2 само с вход и изход, който като размери е същия. Излишната нафта съединих с тръбичка и сега идващата и връщащата нафта не се мешат и няма проблеми с паленето. Проблема явно е в клапанчето. Следващия път може да си купя оригинален филтър и ново клапанче.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: AGR трудно първо палене
Няма нужда от оригинален филтър , та нали и този е оригинален за .. голф :) Все тая, щом работи, ще караш с такъв. Колкото до клапанчето (тройника върху филтъра) то струва колкото нов филтър :) . На него има една гумичка 0-пръстенче .. пробвай да смениш него в крайна сметка. Абе .. карай си с голфовия филтър и това е. На мен това ми се е случвало на път, както си карай и .. Духай Дудаев - маркучите празни :) Мина един колега с една жигулка и вика "К'во става мойто момче?", аз му обяснявам. Той изкара от някъде едно филтро от 2 лв, онея прозрачните, съединих маркучите с него, обратната нафта я съединих с един химикал, на който му махнах тръбичката и така се прибрах от Троян до Асеновград.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: AGR трудно първо палене
110afn написа:Установено със сигурност. През маркуча за обратна нафта връща. Като прещипа маркуча колата после пали от раз, като не е щащипан върти докато запали. Дайте съвети що става така и как да реша проблема
Е...Като го установих със сигурност, що го заебах това и през цялото време търсих под вола теле.Профилактика на стартер, смяна на акумулатор, обикновен горивен филтър и изхвърлен клапан.................
С няколко майстори от форума поддържах връзка, но никой не ме насочи точно в повредата. Всички теми мисля съм преровил и нищо подобно. Оказа се, че отгоре на помпата, дето връща обратната нафта и идва излишната от дюзите има вътре да го нарека клапан. Моя просто дрънкаше като го свалих, а новия не. Чаках да минат 3-4 дни преди да пиша, за да съм сигурен. Сега пали като всяко едно читаво ТДИ
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: AGR трудно първо палене
Качи една снимка да го видим де е тоя клапан точно :)
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: AGR трудно първо палене
Снимката е от нет-а
Вътре дупката е миниатюрна като жигулов жигльор
Мисля, че вътре има пружина. Като работи помпата излишното гориво я бута под някакво налягане. Като угасиш двигателя пружината я връща и помпата си остава пълна
Вътре дупката е миниатюрна като жигулов жигльор
Мисля, че вътре има пружина. Като работи помпата излишното гориво я бута под някакво налягане. Като угасиш двигателя пружината я връща и помпата си остава пълна
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: AGR трудно първо палене
Мдааа, преди 2 часа и аз "гризнах" дръвчето заради тая дупчица. Запушила се, в помпата налягането става голямо и колата гасне. Пали след 2 мин. минава 50 метра и пак гасне ... докато се сетя Накрая отвих болтчето, изчистих дупчицата и колата запали и върви !
Вътре моята имаше миниатюрна седка, която аз премахнах при едно предно почистване, понеже се беше затлачила, та при тебе ако си стои цедката, може и тя така да се е натлачила. Между другото, на един колега, с миниатюрна бургийка разпробихме дупката да стане малко по-голяма и няма никакви проблеми, не му "бяга" нафтата. Поне така твърди той. Идеята е, че оттам не може да ти се изпразва помпата. Проблема ти е другаде на теб, но трябва още малко да гадаем Няма да е нещо голямо, но по законите на Мърфи, ще ти изпили нервите докато го намериш
Абе само като идея, защо не пробваш да сложиш един електронен клапан, като на газовите уредби, някъде след помпата на обратната нафта. Така ше разбереш дали ти се изпразва помпата или не ... Няма да те уча откъде да му вземеш + след контакт, ти си умно момче, ще си намериш кабелче :)
Вътре моята имаше миниатюрна седка, която аз премахнах при едно предно почистване, понеже се беше затлачила, та при тебе ако си стои цедката, може и тя така да се е натлачила. Между другото, на един колега, с миниатюрна бургийка разпробихме дупката да стане малко по-голяма и няма никакви проблеми, не му "бяга" нафтата. Поне така твърди той. Идеята е, че оттам не може да ти се изпразва помпата. Проблема ти е другаде на теб, но трябва още малко да гадаем Няма да е нещо голямо, но по законите на Мърфи, ще ти изпили нервите докато го намериш
Абе само като идея, защо не пробваш да сложиш един електронен клапан, като на газовите уредби, някъде след помпата на обратната нафта. Така ше разбереш дали ти се изпразва помпата или не ... Няма да те уча откъде да му вземеш + след контакт, ти си умно момче, ще си намериш кабелче :)
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: AGR трудно първо палене
Не знам за ТД или ТДИ говориш. При мен няма никакви цедки. Важното е ,че сега пали и няма проблем.
Това за клапан от АГУ и аз го мислех. Ток точно на 15см от има от клапана, който пуска и спира нафтата и ще работи при всяко подаване на контакт
Това за клапан от АГУ и аз го мислех. Ток точно на 15см от има от клапана, който пуска и спира нафтата и ще работи при всяко подаване на контакт
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: AGR трудно първо палене
110afn написа:Е...Като го установих със сигурност, що го заебах това и през цялото време търсих под вола теле.Профилактика на стартер, смяна на акумулатор, обикновен горивен филтър и изхвърлен клапан.................
С няколко майстори от форума поддържах връзка, но никой не ме насочи точно в повредата. Всички теми мисля съм преровил и нищо подобно. Оказа се, че отгоре на помпата, дето връща обратната нафта и идва излишната от дюзите има вътре да го нарека клапан. Моя просто дрънкаше като го свалих, а новия не. Чаках да минат 3-4 дни преди да пиша, за да съм сигурен. Сега пали като всяко едно читаво ТДИ
Това съм ти отговорил на 10.11, демек 3-4 дни преди твоят пост:
dani_94 написа:Това е клапан на излишното гориво... Вземи от друга помпа за проба...
Хубав ден ти желая
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: AGR трудно първо палене
Вземи си един обикновен клапан 8мм.(мисля че беше) метален и го сложи по възможност преди филтъра на входящото гориво и този филтър с тройника ако не си сигурен в него сложи филтър с два извода(без тройник от голф 2 дизел). И проблем с въздуха в горивото няма да имаш.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта