Помогнете-обтягаща ролка на ремъка на алтернатора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
toshevsp
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Помогнете-обтягаща ролка на ремъка на алтернатора

Мнениеот toshevsp » Пет 09 фев 2007 14:11


Помагайте приятели Имам проблем с обтягащата ролка на ремъка на алтернатора :( два пъти я сменям и пак проблем - втори път се чупи за пет месеца възможно ли е да е от обтягащият механизъм т.e.в задната пружина да е проблема колата е - Golf 1,9 TD 92г
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 09 фев 2007 16:58


Еми да , проблема е от другата страная в пружината . Препоръчително е да се смени с нова , но мога и да ти предложа ремонт , и после колкото бог даде . Ако е от черната , и ако я смениш с нова , давам 10лв. за старата !


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Помогнете-оптягаща ролка на ремъка на алтернатора

Мнениеот niks76 » Пет 09 фев 2007 19:42


toshevsp написа:Помагайте приятели Имам проблем с оптягащата ролка на ремъка на алтернатора :( два пъти я сменям и пак проблем - втори път се чупи за пет месеца възможно ли е да е от оптягъщият механизъм т.e.в задната пружина да е проблема колата е - Golf 1,9 TD 92г
да корпуса от алуминии е разбит и ве4е не съществува като резервна 4аст;ако щ е сменяш трябва да смениш и оста!


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 11 фев 2007 17:44


Само да вметна че докато не си оправих пружината в задния край , 2 ролки ми се пре**ха , но проблем в алуминиевия корпус нямам . Преди скачаше доста ролката с ремъка а сега не се вижда и да вибрира .


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 11 фев 2007 22:05


Ventoman написа:Само да вметна че докато не си оправих пружината в задния край , 2 ролки ми се пре**ха , но проблем в алуминиевия корпус нямам . Преди скачаше доста ролката с ремъка а сега не се вижда и да вибрира .
това е временно :wink:


toshevsp
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 12:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот toshevsp » Пон 12 фев 2007 11:04


Благодаря за помощта :) определено ще гледам да сменя тази пружина, че знае ли се не ми се ремонтира постоянно.
Да знаете колко ще ми струва това удоволствие?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 фев 2007 11:23


И на мене ми подскача/не е от черните-то май само черната е за дизел :cry: / ,ама е 100ина лева и ще я чакам да сдаде багажа до край.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2163
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Пон 12 фев 2007 11:40


Ето ви решението:
След ходене по мъките повече от 3 месеца с цел да мина "тънко" си платих като поп около 250 лв. Няма как да минете по-тънко от това :cry:
За нашите 3-ки обтегача е тъпо направен и се прее*ава с времето - заради мекия алуминий. Вече не се произвежда такъв - с двоен корпус. Има само по-новия вариант, където тялото е едно - капсуловано е и няма как да се разбие като алуминия. Той струваше около 150 лв в Ауто+. После ви трябва и по-дълъг ремък, както и нова ролка!!! Не си играйте да сменяте оста- няма смисъл - същата е! А са си още 65 лева отгоре :shock
Има и друга възможност - бензинов обтегач (пак двукорпусен от алуминии) + по-дълъг ремък. Ама аз не се сетих да купя по-дълъг ремък и сега съм назад с 250 лв...
При Ваското1 се мъчихме да сложим един бензинов обтегач, но на стария ремък - ъгълът на захващане на пружината е друг и трябва по-дълъг ремък!
Дано съм помогнал, че е много гадно...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 фев 2007 11:47


Трябва да ви снимам и моя как е щото май е направена процедура за по-тънко минаване.При мене хода е неспокоен/при включване на климатик когато съм на празен ход припищява/,но като цяло нямам сериозни оплаквания.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2163
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Пон 12 фев 2007 11:55


Предполагам си прибрал двете части на корпуса с някаква "скоба" - за да стане един блок. Ама вътре пружината си е все така отхлабена и разбиваш лагера на ролката по този начин, пък и тресе в колата от вибрациите... Поне при мен беше така :oops:


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 12 фев 2007 12:25


sorry za latinicata otnovo.....tuka niama kirilica...

S tozi problem sym se sblyskval predi 1000000 godini i sym pisal za nego.
Na mom4etata deto sa smeniali prujini(obtiagasht mehanizym) i ala-bala she im kaja che tova e vremenno - problema ne idva ottam.
Problema e pak kazvam - dempferna shaiba - osnoven vinovnik za razbito angrenajno kolelo pri AAZ i v po-malka stepen za 1Z.
Kakto i razbita aluminieva stoika.

Syvet - ako niamate klimatik(AAZ) - slagaite staria tip stoika + drugia tip alternator + drug remyk i ste na 6.Taka napravih na ventoto mi.Kakvo li ne pravih - klimati4nata stoika ne uspiah da ia spasia.
Ako imate vaprosi - pitaite


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 12 фев 2007 12:32


Smeagol написа:Ето ви решението:
След ходене по мъките повече от 3 месеца с цел да мина "тънко" си платих като поп около 250 лв. Няма как да минете по-тънко от това :cry:
За нашите 3-ки обтегача е тъпо направен и се прее*ава с времето - заради мекия алуминий. Вече не се произвежда такъв - с двоен корпус. Има само по-новия вариант, където тялото е едно - капсуловано е и няма как да се разбие като алуминия. Той струваше около 150 лв в Ауто+. После ви трябва и по-дълъг ремък, както и нова ролка!!! Не си играйте да сменяте оста- няма смисъл - същата е! А са си още 65 лева отгоре :shock
Има и друга възможност - бензинов обтегач (пак двукорпусен от алуминии) + по-дълъг ремък. Ама аз не се сетих да купя по-дълъг ремък и сега съм назад с 250 лв...
При Ваското1 се мъчихме да сложим един бензинов обтегач, но на стария ремък - ъгълът на захващане на пружината е друг и трябва по-дълъг ремък!
Дано съм помогнал, че е много гадно...
оста не същата,след 95г се сменя обтега4а и оста в производството на фв,а дългия ремък - не е наи уда4ния вариант


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 12 фев 2007 19:02


Аз смених всичко... Двигателя ми е 1Z
Демпферна шайба, оптягаща пружина, Г-образният болт и ролката, а на алуминиевият корпус ми направиха от двете срани фтулки от фосфорен бронз и между двете фтулки пълно с грес... Разбирасе и 2 нови капачки/оригинални/ за да не бяга греста навън. Мисля че съм решил проблема по този начин, но немога да твърдя със сигурност щото съм минал само 3 000 км.

Дано да нямам проблем и да съм ви помогнал и на вас.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 фев 2007 23:30


А няква приблизителна равносметка на цената можеш ли да дадеш?


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 703
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Вто 13 фев 2007 5:29


Еми с работата и частите някаде около 400-420лв ми излезе...
Много но май друг начин нямаше.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта