Помагайте приятели Имам проблем с обтягащата ролка на ремъка на алтернатора два пъти я сменям и пак проблем - втори път се чупи за пет месеца възможно ли е да е от обтягащият механизъм т.e.в задната пружина да е проблема колата е - Golf 1,9 TD 92г
mod edit: vaskoto1
Помогнете-обтягаща ролка на ремъка на алтернатора
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Помогнете-оптягаща ролка на ремъка на алтернатора
да корпуса от алуминии е разбит и ве4е не съществува като резервна 4аст;ако щ е сменяш трябва да смениш и оста!toshevsp написа:Помагайте приятели Имам проблем с оптягащата ролка на ремъка на алтернатора два пъти я сменям и пак проблем - втори път се чупи за пет месеца възможно ли е да е от оптягъщият механизъм т.e.в задната пружина да е проблема колата е - Golf 1,9 TD 92г
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- buller
- Мнения: 2163
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Ето ви решението:
След ходене по мъките повече от 3 месеца с цел да мина "тънко" си платих като поп около 250 лв. Няма как да минете по-тънко от това
За нашите 3-ки обтегача е тъпо направен и се прее*ава с времето - заради мекия алуминий. Вече не се произвежда такъв - с двоен корпус. Има само по-новия вариант, където тялото е едно - капсуловано е и няма как да се разбие като алуминия. Той струваше около 150 лв в Ауто+. После ви трябва и по-дълъг ремък, както и нова ролка!!! Не си играйте да сменяте оста- няма смисъл - същата е! А са си още 65 лева отгоре
Има и друга възможност - бензинов обтегач (пак двукорпусен от алуминии) + по-дълъг ремък. Ама аз не се сетих да купя по-дълъг ремък и сега съм назад с 250 лв...
При Ваското1 се мъчихме да сложим един бензинов обтегач, но на стария ремък - ъгълът на захващане на пружината е друг и трябва по-дълъг ремък!
Дано съм помогнал, че е много гадно...
След ходене по мъките повече от 3 месеца с цел да мина "тънко" си платих като поп около 250 лв. Няма как да минете по-тънко от това
За нашите 3-ки обтегача е тъпо направен и се прее*ава с времето - заради мекия алуминий. Вече не се произвежда такъв - с двоен корпус. Има само по-новия вариант, където тялото е едно - капсуловано е и няма как да се разбие като алуминия. Той струваше около 150 лв в Ауто+. После ви трябва и по-дълъг ремък, както и нова ролка!!! Не си играйте да сменяте оста- няма смисъл - същата е! А са си още 65 лева отгоре
Има и друга възможност - бензинов обтегач (пак двукорпусен от алуминии) + по-дълъг ремък. Ама аз не се сетих да купя по-дълъг ремък и сега съм назад с 250 лв...
При Ваското1 се мъчихме да сложим един бензинов обтегач, но на стария ремък - ъгълът на захващане на пружината е друг и трябва по-дълъг ремък!
Дано съм помогнал, че е много гадно...
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
sorry za latinicata otnovo.....tuka niama kirilica...
S tozi problem sym se sblyskval predi 1000000 godini i sym pisal za nego.
Na mom4etata deto sa smeniali prujini(obtiagasht mehanizym) i ala-bala she im kaja che tova e vremenno - problema ne idva ottam.
Problema e pak kazvam - dempferna shaiba - osnoven vinovnik za razbito angrenajno kolelo pri AAZ i v po-malka stepen za 1Z.
Kakto i razbita aluminieva stoika.
Syvet - ako niamate klimatik(AAZ) - slagaite staria tip stoika + drugia tip alternator + drug remyk i ste na 6.Taka napravih na ventoto mi.Kakvo li ne pravih - klimati4nata stoika ne uspiah da ia spasia.
Ako imate vaprosi - pitaite
S tozi problem sym se sblyskval predi 1000000 godini i sym pisal za nego.
Na mom4etata deto sa smeniali prujini(obtiagasht mehanizym) i ala-bala she im kaja che tova e vremenno - problema ne idva ottam.
Problema e pak kazvam - dempferna shaiba - osnoven vinovnik za razbito angrenajno kolelo pri AAZ i v po-malka stepen za 1Z.
Kakto i razbita aluminieva stoika.
Syvet - ako niamate klimatik(AAZ) - slagaite staria tip stoika + drugia tip alternator + drug remyk i ste na 6.Taka napravih na ventoto mi.Kakvo li ne pravih - klimati4nata stoika ne uspiah da ia spasia.
Ako imate vaprosi - pitaite
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
оста не същата,след 95г се сменя обтега4а и оста в производството на фв,а дългия ремък - не е наи уда4ния вариантSmeagol написа:Ето ви решението:
След ходене по мъките повече от 3 месеца с цел да мина "тънко" си платих като поп около 250 лв. Няма как да минете по-тънко от това
За нашите 3-ки обтегача е тъпо направен и се прее*ава с времето - заради мекия алуминий. Вече не се произвежда такъв - с двоен корпус. Има само по-новия вариант, където тялото е едно - капсуловано е и няма как да се разбие като алуминия. Той струваше около 150 лв в Ауто+. После ви трябва и по-дълъг ремък, както и нова ролка!!! Не си играйте да сменяте оста- няма смисъл - същата е! А са си още 65 лева отгоре
Има и друга възможност - бензинов обтегач (пак двукорпусен от алуминии) + по-дълъг ремък. Ама аз не се сетих да купя по-дълъг ремък и сега съм назад с 250 лв...
При Ваското1 се мъчихме да сложим един бензинов обтегач, но на стария ремък - ъгълът на захващане на пружината е друг и трябва по-дълъг ремък!
Дано съм помогнал, че е много гадно...
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Аз смених всичко... Двигателя ми е 1Z
Демпферна шайба, оптягаща пружина, Г-образният болт и ролката, а на алуминиевият корпус ми направиха от двете срани фтулки от фосфорен бронз и между двете фтулки пълно с грес... Разбирасе и 2 нови капачки/оригинални/ за да не бяга греста навън. Мисля че съм решил проблема по този начин, но немога да твърдя със сигурност щото съм минал само 3 000 км.
Дано да нямам проблем и да съм ви помогнал и на вас.
Демпферна шайба, оптягаща пружина, Г-образният болт и ролката, а на алуминиевият корпус ми направиха от двете срани фтулки от фосфорен бронз и между двете фтулки пълно с грес... Разбирасе и 2 нови капачки/оригинални/ за да не бяга греста навън. Мисля че съм решил проблема по този начин, но немога да твърдя със сигурност щото съм минал само 3 000 км.
Дано да нямам проблем и да съм ви помогнал и на вас.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта