Помогнете-обтягаща ролка на ремъка на алтернатора
- bu4komobil
- Мнения: 804
- Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Труро
демонтирах алтернатора както е с ролката.пъхнах 1 отверка медду корпуса и перката на оста така че с отверката да я запъна и въртя ролката.в едната посока трябва да се върти нормално а в обратна да не се върти при мен и в 2те посоки не се въртеше.другият вариант е който ми го казаха едни гаражни майстори с вода да пръскам пои въртящият се ремък и ако спре да шляпа значи въпросната ролка е сдала багажа.цената на такава е 132 лв. INA
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 13:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен ремъка също шляпа и обтегача на генераторния ремък доста вибрира.Вчера си направих експеримент по препоръка на колега от форума като белязах с боя демфернатa шайба с тази до нея която върти хидравликата,и след като запалих и угасих двигателя белезите се бяха разместили,което означава, че демфера превърта(явно между стоманената гривна с каналите за ремъка, слоя гума и алуминиевата час ).Та въпроса ми е някои запознат да ми препоръча от къде да си купя демферна шайба с прилично качество без да ми одерат кожата тъй като разбрах, че е доста скъпа.(мотора е AFN).Благодаря предварително.
- plamen_at
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
- Контакти:
И аз имам такъв проблем и ще използвам темата на колегата за да не пускам нова.
Става въпрос за Голфа в гаража ми - AFN
Като запаля сутрин се чува едно много гадно свистене (като че ли се търка метал в метал) и след 10 мин. изчезва но обтяжната ролка играе и се чуват от нея едни гадни вибрации.
Днес смених Г-болта (беше поизносен), нови втулки и нова обтягаща пружина (нея я смених преди 3 месеца) и продължава същия гаден звук (свистенето и вибрациите), казах ма майстора да сваля алтернатора и да го види в какво състояние е. Ако не е от него ко да правя, има ли варият да е от компресора на климатика и ако е от него той подлежи ли на ремонт.
Става въпрос за Голфа в гаража ми - AFN
Като запаля сутрин се чува едно много гадно свистене (като че ли се търка метал в метал) и след 10 мин. изчезва но обтяжната ролка играе и се чуват от нея едни гадни вибрации.
Днес смених Г-болта (беше поизносен), нови втулки и нова обтягаща пружина (нея я смених преди 3 месеца) и продължава същия гаден звук (свистенето и вибрациите), казах ма майстора да сваля алтернатора и да го види в какво състояние е. Ако не е от него ко да правя, има ли варият да е от компресора на климатика и ако е от него той подлежи ли на ремонт.
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- plamen_at
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
- Контакти:
The^Maniac написа:Колега plamen_at и аз имах такъв проблем, но при мен не беше свистене, ами по скоро пищене. Смених обтегача, ролката и ремъците и накрая се оказа шайбата на алтернатора. Тя е с тресчотка и е скъпичка. Пищенето спря, но продължавам да имам вибрации в купето, като още не мога да установя от какво са.
Колега как установи че е от шайбата на алтернатора и колко скъпичка е
.................
Гледам по-горе един колега я е взел за 132лв. и ти ли я взе за толкова?
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами като смених обтегача и ролката и нямаше промяна, при положение, че демферната шайба е здрава, нямаше какво друго да е. Шайбата на алтернатора е с тресчотка и трябва да върти самият алтернатор само в едната посока - напред. Като въртиш назад трябва да дава свободен ход. При мен въртеше и на двете посоки - тоест беше блокирала. Алтернаторджията ми взе 146 лв (нова шайба + работата).
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
РЕ
КОЛЕГА,може да ти звучи налудничево и абсурдно НО,проблема ти е в една друга-наречена демпферна ролка,и по точно сменяш ролката на алтернатора/тази през която минава ремъка/сменяш и обтяжната/с пружината/ и караш,това е---------------------няма да давам пояснения защо тази малка ролчица чупи голямата ролка защото останових ,че каквото и да се напише тук--------------------все не си прав,цената на ролката на алтернатора е 160лв, в БООШ на Киров в Люлин,а на обтягащата е около 140 лв.успех
- plamen_at
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
- Контакти:
Re: РЕ
Radoslav_Radev написа::roll: КОЛЕГА,може да ти звучи налудничево и абсурдно НО,проблема ти е в една друга-наречена демпферна ролка,и по точно сменяш ролката на алтернатора/тази през която минава ремъка/сменяш и обтяжната/с пружината/ и караш,това е---------------------няма да давам пояснения защо тази малка ролчица чупи голямата ролка защото останових ,че каквото и да се напише тук--------------------все не си прав,цената на ролката на алтернатора е 160лв, в БООШ на Киров в Люлин,а на обтягащата е около 140 лв.успех
Тя мойта ролка не е с тресчотка а и стигнахме до извода че май моя алтернатор не е за мойта кола и се натоварва нещо. Колко ампера трябва да е алтернатора на Голф 3 с дигател AFN (моя е 70А на Valeo)?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: РЕ
plamen_at написа:Radoslav_Radev написа::roll: КОЛЕГА,може да ти звучи налудничево и абсурдно НО,проблема ти е в една друга-наречена демпферна ролка,и по точно сменяш ролката на алтернатора/тази през която минава ремъка/сменяш и обтяжната/с пружината/ и караш,това е---------------------няма да давам пояснения защо тази малка ролчица чупи голямата ролка защото останових ,че каквото и да се напише тук--------------------все не си прав,цената на ролката на алтернатора е 160лв, в БООШ на Киров в Люлин,а на обтягащата е около 140 лв.успех
Тя мойта ролка не е с тресчотка а и стигнахме до извода че май моя алтернатор не е за мойта кола и се натоварва нещо. Колко ампера трябва да е алтернатора на Голф 3 с дигател AFN (моя е 70А на Valeo)?
120А на БОШ.
Kак се сменя въпросния успокоител на обтяжната ролка . Купих си новата част от търг за 97лв http://www.aukro.bg/item317906771-obteg ... 15r.html.( производство на Чехия )но не ми се дават пари за смяна. Навил съм се да я сменя.
Или трябва да го оставя на професионалисти ???
Или трябва да го оставя на професионалисти ???
- plamen_at
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 06 яну 2007 18:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
- Контакти:
evgeni08 написа:Kак се сменя въпросния успокоител на обтяжната ролка . Купих си новата част от търг за 97лв http://www.aukro.bg/item317906771-obteg ... 15r.html.( производство на Чехия )но не ми се дават пари за смяна. Навил съм се да я сменя.
Или трябва да го оставя на професионалисти ???
Аз моя си го смених сам - махнах въздушния филтър за да имам достъп до ролката която е захваната на Г-болта и с подходящ гайчен ключ напънах гайката в посока към затягане която е на оста на ролката за да освободя пистовия ремък, след това дойде време на обтегача - държи се общо на 3 болта от които два държат корпуса, а третия е в средата и е завит към Г-болта мисля. После остава да избиеш въпрасният обтягащ механизъм (моя излезе трудничко), после слагаш новия като внимаваш от другата страна ролката да сочи надолу (да е в същото положение както преди да избиеш обтегача) и го затягаш с трите болта. Опъваш ремъка по същия начин както си го отпуснал с гайчния ключ, слягаш възд. филтър и си готов (ама на мен това не ми реши проблема )
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта