Aprilia написа:....
Изглежда си помислил че отговарям на твоя пост или нещо не съм съгласен с теб. Не съм визирал по никакъв начин твоя случай . Просто описах че много често хората сами си трошат турбината и после реват. А че има неграмотно рециклирани турбини е ясно. Няма да визирам фирми но в нета има достатъчно изписано. То по добре да си вземеш нова китайска отколкото рециклирана с китайски части Също така исках да визирам недостатъка на всички турбосервизи (липсата на оборудване и персонал за сваляне качване ти т.н.) Ако те ти свалят турбото, изчистят пътищата от старите парчета заемат се с монтаж настройки , диагностика с ваг ком и т.н. (за всичко разбира се си заплатиш) нещата с гаранцията ще са по надеждни, както за клиента така и за сервиза. Това разбира се няма да стане.
Също така при наличие на нови китайски, цените на пазара спадат и тогава всеки се опитва хем да свали цената хем да спечели, оттам се почва рециклаж с евтини части и кофти резултати. Абе кофти работа, най добре всичко да се прави при човек който си държи на името щото иначе ако не се работи качесвено рано или късно ще падне реномето и клиентите ще намалеят.