за да съм ясен :вече има знайни и незнайни производители на CHRA и проблемните турбини след ремонт или замяна на CHRA ще са много повече от досега.всеки месец имам по няколко правени турбини със CHRA и за последните 200бройки се случи само една дефектирала след десетина хиляди километри.мисълта ми беше че е по добре да се взема от проверени фирми ,дори и да е малко по скъпо отколкото да се прави упражнението свързано с турбина отново и отново на една и съща кола
п.п рециклирана турбина ми се налага да слагам единствено когато не се предлага картридж,но за сметка на това ми се е случвало да хвърлям геометрии заради стопени лопатки,така че понякога трябват и други резервни части
фирмите които ползвам съм им постнал линковете и съм доволен поне засега
CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
- tdi fen
- Мнения: 4291
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
аз не съм доволен от рециклираното проблемът беше че имаше сериозен луфт и виеше и гореше масло след рециклираното продължи да вие по същия начин консултирах се с друг специалист той каза,че се получил топлинен дисбаланс и за това шумът е останал и след рециклираното този дисбаланс виене се получавал и с турбини на нови коли
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
Някой да има мнение относно Монтанските CHRA (средни части)?
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
Здравейте, колеги и аз съм пред дилемата дали да рециклирам турбината някъде или да поръчам само CHRA. Разгледах тук там и четох/чух за някакви китайски също, гледам и в OLX има доста обява за тези неща. Аз например се спрях на това: http://www.kolos-ms.net/product/6711012/turbocharger-chra-audi-a3-1-9tdi-115hp-713673-0002-1-a-3232.html
Ще помоля някой колега, ако скоро е правил тази гимнастика да сподели мнение кое е по-добре рециклаж или CHRA и евентуално къде е правен рециклажа или от къде е купена CHRA.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Ще помоля някой колега, ако скоро е правил тази гимнастика да сподели мнение кое е по-добре рециклаж или CHRA и евентуално къде е правен рециклажа или от къде е купена CHRA.
Благодаря предварително на отзовалите се!
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
Аз поръчах каскада (туинтурбо) от тези: http://shop.turbocentras.com/en/, дойде за 5 дена през Спиди.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: RE: Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
Lupender написа:Аз поръчах каскада (туинтурбо) от тези: http://shop.turbocentras.com/en/, дойде за 5 дена през Спиди.
Колега, доволен ли си? Как се държи, колко време вече работи?
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: RE: Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
vaskog написа: Колега, доволен ли си? Как се държи, колко време вече работи?
Аз взех това: http://shop.turbocentras.com/en/turboch ... 80005.html
Като за каскада, цената е повече от добра... за съжаление още не мога да подкарам автомобила на който я монтирах... проблема се оказа не в турбото, но това е друга тема. Иначе отговарят на чата и са доста експедитивни, правят и отстъпки, аз платих 500 евро вместо обявените 570. Малко ми се стори съмнително за нова турбина... още ми се струва подозрително, въпреки че досущ като старата и има всички заводски реквизити (табелки, номра и пр.).
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
- Автомобил: VW Touran 19 TDI
- Двигател: BKC 105 hp 2005
Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
Подмяната на счупени части с нови , в случая Картридж-а не е ли рециклиране? Честно казано не мога да разбера въпроса нещо..Или идеята е рециклиране срещу втора употреба? Аз винаги бих предпочел новото пред втората употреба освен ако не продавам скоро въпросната кола. В моя случай се наложи подмяна на картридж и променлива геометрия което при 720 лв общо с части Мелет ми се струва приемливо като гледам и цените за доставка. Като гледам цените в интернет да изпиля с още 50-70 лв, само дето от турбини нищо не разбирам. Но... освен това има и труд на другия майстор - сваляне слагане на турбо, интеркулер, чистене на турбо пътища, обслужване на кола - смяна на масло и др и ето ти сметка около 1000 лв.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
stefannankov написа:Подмяната на счупени части с нови , в случая Картридж-а не е ли рециклиране? Честно казано не мога да разбера въпроса нещо..Или идеята е рециклиране срещу втора употреба? Аз винаги бих предпочел новото пред втората употреба освен ако не продавам скоро въпросната кола. В моя случай се наложи подмяна на картридж и променлива геометрия което при 720 лв общо с части Мелет ми се струва приемливо като гледам и цените за доставка. Като гледам цените в интернет да изпиля с още 50-70 лв, само дето от турбини нищо не разбирам. Но... освен това има и труд на другия майстор - сваляне слагане на турбо, интеркулер, чистене на турбо пътища, обслужване на кола - смяна на масло и др и ето ти сметка около 1000 лв.
До колкото знам картридж-а не е рециклиране, а си е нова част... рециклирането е разглобяване на перки,ос,лагери и т.н. и подмяната им с нови. Въпроса е кое е по-добре и по-надеждно. Като цяло и мен не ме интересува втората употреба.
На мен само картридж-а ми е за смяна (по думите на няколко майстора :D). Труда като цяло не ми е проблем. Ти от къде си купувал тези части?
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
vaskog написа:Здравейте, колеги и аз съм пред дилемата дали да рециклирам турбината някъде или да поръчам само CHRA. Разгледах тук там и четох/чух за някакви китайски също, гледам и в OLX има доста обява за тези неща. Аз например се спрях на това: http://www.kolos-ms.net/product/6711012/turbocharger-chra-audi-a3-1-9tdi-115hp-713673-0002-1-a-3232.html
Ще помоля някой колега, ако скоро е правил тази гимнастика да сподели мнение кое е по-добре рециклаж или CHRA и евентуално къде е правен рециклажа или от къде е купена CHRA.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Рециклиране с полски части:
Нова ос - около 130лв.
Ремонтен комплект - около 70лв.
Баланс - 50лв.
До тук 250лв.
Ако и студената перка е за смяна, добави още около 40лв.
Дали е по - добре да рециклираш или да вземеш готов картридж, не мога да ти кажа. Зависи от това, какъв е проблема с твоята турбина и в какво състояние е основното тяло. Ако не е износено леглото, където ляга втулката на оста от към топлата перка, може да минеш и с рециклиране. Самото разглобяване, подмяна и сглобяване е елементарно. После само носиш на баланс и си готов. Доста хора са минали по тозьи път, включително и аз и не сме имали проблем.
- vaskog
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: ASV
- Местоположение: Пловдив
Re: RE: Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
Проблема при мен е че гори масло, кача ли се на магистралата е страшно, за около 1000км съм долял 1 литър. Може би в моя случай ще е по-добре да сменя направо CHRA. Не познавам и нямам доверие на никой, който може да ми даде реална оценка дали може да се рециклира... и все пак ти от къде си взел частите за рециклажа.
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
- Автомобил: VW Touran 19 TDI
- Двигател: BKC 105 hp 2005
Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
Частите от сервиз за турбота Алекс CNC мисля се казваше, но цената все пак включва и сглабянето на турбото. Идва си с гаранция и бележка от теста за балансираност на турбото. При мен се беше сцепила перката на студената част в резултат от заклиняване на променливата геометрия. Части имаше из въздушния филтър и къде ли не. Как се преценя че когато оста е прецакана не е прецакана частта в която се върти оста? На око. Ами картридж е към 400-500 лв.
- ssssl
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
stefannankov написа: Части имаше из въздушния филтър.
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
- Автомобил: VW Touran 19 TDI
- Двигател: BKC 105 hp 2005
Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто
Части от перката на студената част, айде да не звучи като да е други части. При заклинена геометрия в позиция напълно отворено турбото се е развъртяло до над 100 000 оборота в мин. и като е заклинило и задрало, перките са доста тънички(беше се пръснало), та части от перките наистина имаше и във въздушния филтър. Сега как са попаднали там - като са вдигали / сваляли колата на платформата или просто понеже колата беше на баир като стана - това не го коментирам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 41 госта