CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот niks76 » Нед 27 апр 2014 21:37


за да съм ясен :вече има знайни и незнайни производители на CHRA и проблемните турбини след ремонт или замяна на CHRA ще са много повече от досега.всеки месец имам по няколко правени турбини със CHRA и за последните 200бройки се случи само една дефектирала след десетина хиляди километри.мисълта ми беше че е по добре да се взема от проверени фирми ,дори и да е малко по скъпо отколкото да се прави упражнението свързано с турбина отново и отново на една и съща кола
п.п рециклирана турбина ми се налага да слагам единствено когато не се предлага картридж,но за сметка на това ми се е случвало да хвърлям геометрии заради стопени лопатки,така че понякога трябват и други резервни части
фирмите които ползвам съм им постнал линковете и съм доволен поне засега




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4291
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот tdi fen » Пон 28 апр 2014 10:15


аз не съм доволен от рециклираното проблемът беше че имаше сериозен луфт и виеше и гореше масло след рециклираното продължи да вие по същия начин консултирах се с друг специалист той каза,че се получил топлинен дисбаланс и за това шумът е останал и след рециклираното този дисбаланс виене се получавал и с турбини на нови коли


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот phantom_ » Нед 27 мар 2016 18:46


Някой да има мнение относно Монтанските CHRA (средни части)?


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот vaskog » Пон 05 сеп 2016 17:52


Здравейте, колеги и аз съм пред дилемата дали да рециклирам турбината някъде или да поръчам само CHRA. Разгледах тук там и четох/чух за някакви китайски също, гледам и в OLX има доста обява за тези неща. Аз например се спрях на това: http://www.kolos-ms.net/product/6711012/turbocharger-chra-audi-a3-1-9tdi-115hp-713673-0002-1-a-3232.html
Ще помоля някой колега, ако скоро е правил тази гимнастика да сподели мнение кое е по-добре рециклаж или CHRA и евентуално къде е правен рециклажа или от къде е купена CHRA.
Благодаря предварително на отзовалите се! :drunk


Потребителски аватар
Lupender
Мнения: 708
Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Автомобил: SEAT Cordoba
Двигател: TDI 1.9 ASV
Местоположение: Благоевград

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот Lupender » Вто 06 сеп 2016 9:33


Аз поръчах каскада (туинтурбо) от тези: http://shop.turbocentras.com/en/, дойде за 5 дена през Спиди.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: RE: Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот vaskog » Съб 10 сеп 2016 13:42


Lupender написа:Аз поръчах каскада (туинтурбо) от тези: http://shop.turbocentras.com/en/, дойде за 5 дена през Спиди.

Колега, доволен ли си? Как се държи, колко време вече работи?

Sent from my SM-G903F using Tapatalk


Потребителски аватар
Lupender
Мнения: 708
Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
Автомобил: SEAT Cordoba
Двигател: TDI 1.9 ASV
Местоположение: Благоевград

Re: RE: Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот Lupender » Съб 10 сеп 2016 13:51


vaskog написа: Колега, доволен ли си? Как се държи, колко време вече работи?

Аз взех това: http://shop.turbocentras.com/en/turboch ... 80005.html
Като за каскада, цената е повече от добра... за съжаление още не мога да подкарам автомобила на който я монтирах... проблема се оказа не в турбото, но това е друга тема. Иначе отговарят на чата и са доста експедитивни, правят и отстъпки, аз платих 500 евро вместо обявените 570. Малко ми се стори съмнително за нова турбина... още ми се струва подозрително, въпреки че досущ като старата и има всички заводски реквизити (табелки, номра и пр.).


stefannankov
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
Автомобил: VW Touran 19 TDI
Двигател: BKC 105 hp 2005

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот stefannankov » Съб 10 сеп 2016 20:43


Подмяната на счупени части с нови , в случая Картридж-а не е ли рециклиране? Честно казано не мога да разбера въпроса нещо..Или идеята е рециклиране срещу втора употреба? Аз винаги бих предпочел новото пред втората употреба освен ако не продавам скоро въпросната кола. В моя случай се наложи подмяна на картридж и променлива геометрия което при 720 лв общо с части Мелет ми се струва приемливо като гледам и цените за доставка. Като гледам цените в интернет да изпиля с още 50-70 лв, само дето от турбини нищо не разбирам. Но... освен това има и труд на другия майстор - сваляне слагане на турбо, интеркулер, чистене на турбо пътища, обслужване на кола - смяна на масло и др и ето ти сметка около 1000 лв.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот vaskog » Нед 11 сеп 2016 9:55


stefannankov написа:Подмяната на счупени части с нови , в случая Картридж-а не е ли рециклиране? Честно казано не мога да разбера въпроса нещо..Или идеята е рециклиране срещу втора употреба? Аз винаги бих предпочел новото пред втората употреба освен ако не продавам скоро въпросната кола. В моя случай се наложи подмяна на картридж и променлива геометрия което при 720 лв общо с части Мелет ми се струва приемливо като гледам и цените за доставка. Като гледам цените в интернет да изпиля с още 50-70 лв, само дето от турбини нищо не разбирам. Но... освен това има и труд на другия майстор - сваляне слагане на турбо, интеркулер, чистене на турбо пътища, обслужване на кола - смяна на масло и др и ето ти сметка около 1000 лв.



До колкото знам картридж-а не е рециклиране, а си е нова част... рециклирането е разглобяване на перки,ос,лагери и т.н. и подмяната им с нови. Въпроса е кое е по-добре и по-надеждно. Като цяло и мен не ме интересува втората употреба.
На мен само картридж-а ми е за смяна (по думите на няколко майстора :D). Труда като цяло не ми е проблем. Ти от къде си купувал тези части?


Потребителски аватар
apchih
Мнения: 542
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
Двигател:
Местоположение: София

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот apchih » Нед 11 сеп 2016 12:37


vaskog написа:Здравейте, колеги и аз съм пред дилемата дали да рециклирам турбината някъде или да поръчам само CHRA. Разгледах тук там и четох/чух за някакви китайски също, гледам и в OLX има доста обява за тези неща. Аз например се спрях на това: http://www.kolos-ms.net/product/6711012/turbocharger-chra-audi-a3-1-9tdi-115hp-713673-0002-1-a-3232.html
Ще помоля някой колега, ако скоро е правил тази гимнастика да сподели мнение кое е по-добре рециклаж или CHRA и евентуално къде е правен рециклажа или от къде е купена CHRA.
Благодаря предварително на отзовалите се! :drunk


Рециклиране с полски части:
Нова ос - около 130лв.
Ремонтен комплект - около 70лв.
Баланс - 50лв.
До тук 250лв.
Ако и студената перка е за смяна, добави още около 40лв.
Дали е по - добре да рециклираш или да вземеш готов картридж, не мога да ти кажа. Зависи от това, какъв е проблема с твоята турбина и в какво състояние е основното тяло. Ако не е износено леглото, където ляга втулката на оста от към топлата перка, може да минеш и с рециклиране. Самото разглобяване, подмяна и сглобяване е елементарно. После само носиш на баланс и си готов. Доста хора са минали по тозьи път, включително и аз и не сме имали проблем.


Потребителски аватар
vaskog
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ASV
Местоположение: Пловдив

Re: RE: Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот vaskog » Нед 11 сеп 2016 12:58


Проблема при мен е че гори масло, кача ли се на магистралата е страшно, за около 1000км съм долял 1 литър. Може би в моя случай ще е по-добре да сменя направо CHRA. Не познавам и нямам доверие на никой, който може да ми даде реална оценка дали може да се рециклира... и все пак ти от къде си взел частите за рециклажа.


stefannankov
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
Автомобил: VW Touran 19 TDI
Двигател: BKC 105 hp 2005

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот stefannankov » Нед 11 сеп 2016 20:46


Частите от сервиз за турбота Алекс CNC мисля се казваше, но цената все пак включва и сглабянето на турбото. Идва си с гаранция и бележка от теста за балансираност на турбото. При мен се беше сцепила перката на студената част в резултат от заклиняване на променливата геометрия. Части имаше из въздушния филтър и къде ли не. Как се преценя че когато оста е прецакана не е прецакана частта в която се върти оста? На око. Ами картридж е към 400-500 лв.


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 924
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот ssssl » Пон 12 сеп 2016 0:40


stefannankov написа: Части имаше из въздушния филтър.

:question :eek


stefannankov
Мнения: 158
Регистриран на: Чет 19 мар 2015 5:13
Автомобил: VW Touran 19 TDI
Двигател: BKC 105 hp 2005

Re: CHRA или рециклирана турбина /Кое е по доброто

Мнениеот stefannankov » Пон 12 сеп 2016 7:55


Части от перката на студената част, айде да не звучи като да е други части. При заклинена геометрия в позиция напълно отворено турбото се е развъртяло до над 100 000 оборота в мин. и като е заклинило и задрало, перките са доста тънички(беше се пръснало), та части от перките наистина имаше и във въздушния филтър. Сега как са попаднали там - като са вдигали / сваляли колата на платформата или просто понеже колата беше на баир като стана - това не го коментирам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 41 госта