Б5 как да проверя с VCDS напр. при палене ?
Б5 как да проверя с VCDS напр. при палене ?
Колеги, можете ли да ми кажете как да проверя с VCDS при палене акумулатора с колко волта е? Защото колата ми пали трудно и не знам дали не е за нов... Карам Passat B5 98 г. Diesel
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Как да проверя с VCDS?
Може да се провери,но стойностите няма да са реалните,а по-малки,защото измерването не става директно на акумулатора или стартера,а вътре в ЕКУ-то или в периферията му,което внася немалка грешка.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Как да проверя с VCDS?
С товарна вилка си проверяваш акуто . При спец сервизи за акумулатори имат и диагностичен уред вади си бележчица, като на касов апарат, с него може да се провери какво е състоянието на батерията
Re: Как да проверя с VCDS?
Благодаря, а да питам имам кондензатор, който съм сложил зареди музиката ми в колата и при палене на колата поглеждам волтметъра на кондензатора и пада на 8-9 волта, възможно ли е наистина да трябва да сменя акумулатора?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да проверя с VCDS?
Принципно с ваг-а няма да успееш да го провериш. Не за друго, а защото докато върти стартера, спира комуникацията и не можеш да видиш стойността през това време.Можеш да я видиш преди това и след това, ама те не ти вършат работа :) Вземи един обикновен уред и мери на акумулатора,докато някой върти на стартер. Пада ли под 10.5 волта - или е за зареждане или е за нов.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Как да проверя с VCDS?
Itsaka написа:Благодаря, а да питам имам кондензатор, който съм сложил зареди музиката ми в колата и при палене на колата поглеждам волтметъра на кондензатора и пада на 8-9 волта, възможно ли е наистина да трябва да сменя акумулатора?
Ако имаш някакъв сериозен проблем със стартера (втулки и др.) - може да пада на това ниво волтажа , нищо , че прим. акуто е наред да речем .Така ,че на сервиз за проверка на състоянието на самия акумулатор ,след това вече ще е ясно къде е проблемът
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, venll-vr и 208 госта