Голф 4 1.9 тди ALH Върти бавно
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Голф 4 1.9 тди ALH Върти бавно
колеги един бърз въпрос . На студен мотор ( 1.9 TDI ALH ) стартера върти бавно и пали чак на 3-та секунда. Преди да съм смъкнал сратер за ревизия или да дам пари за нов акумулатор как да разбера къде е проблема. Опитах се да заредя акумулатора но май не ми се получи много, пак така си завърта. Паля минавам 50 метра гася и паленето е моментално с бързо завъртане :)
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Върти бавно
Ако разбереш от какво е сподели го моля те,аз имам едно как да кажа забиване при първо палене ,все едно нещо затяга.Пълна профилактика на стартера,нов акумулатор и нъцки.Сега мисля да сменя кабелите ама .....
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Върти бавно
Според мен започни да елиминираш различните варианти,като се започва от тези които не искат пари.Провери и почисти клемите както и масата на двигателя.Ако няма ефект акумулатор ако имаш под ръка нов за тест,после подаване на директно ток на стартера като се дава контакт да изхвърли вилката и ако и това не се окаже е сваляне на стартера и профилактиката му,четки,почистване,смазване на редуктора,подмяна на лагерите
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Върти бавно
fox_vt написа:Ако разбереш от какво е сподели го моля те,аз имам едно как да кажа забиване при първо палене ,все едно нещо затяга.Пълна профилактика на стартера,нов акумулатор и нъцки.Сега мисля да сменя кабелите ама .....
Същата работа и при мен , профилактика на стартер , нов акумулатор , нови свещи , нов филтър с клапанче , центровка на помпа и паднат ли температурите първото палене е като за последно едва ли не , едва едва
- cancro
- Мнения: 148
- Регистриран на: Нед 27 май 2012 21:12
- Автомобил: VW Golf IV 1.9 TDI
- Двигател: AJM 1999
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Върти бавно
hobsy написа:паднат ли температурите
Може би защото е студено и затова върти бавно!
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Върти бавно
Ако всичко е изправно не би трябвало да има проблем с паленето.А за да е наред при дизелите са навързани много неща,клапана за нафтата,акумулатор,стартер,свещи подгряващи да няма изгоряла свещ и най вече и самата нафта колко вода има в нея и други примеси А забравих и самият двигател колко компресия има и това е от значение
Последна промяна от IvanMan на Съб 05 окт 2013 15:55, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
- 110afn
- Мнения: 1893
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9 тди ALH Върти бавно
Общо взето с нищо не помагаш в случая. Същия проблем го имах, оказа се, че още го имам. Центровка в ред, клапана от филтъра го махнах, с обикновен филтър съм, допълнителен клапан да не би да връща нафта, ненужна профилактика на стартера, батерията е нова, свещите работят......и дойде леко застудяване и върти. Забравих да кажа, че резервоара е пълен до капачката.
Един колега ми препоръча да прегледам всички датчици за температури дали покзват горе-долу еднакви стойности на студена кола без да я паля
Един колега ми препоръча да прегледам всички датчици за температури дали покзват горе-долу еднакви стойности на студена кола без да я паля
- burn666
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 10:05
- Автомобил: VW Golf 4 Variant 2002
- Двигател: 1.9 Tdi ALH 90hp+
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9 тди ALH Върти бавно
аз пък съм сменил акумулатора, свещите, профилактика на стартера, нов софт и сега като паднаха температурите пали от раз, но някак си леко претриса сякаш на 3 цилиндъра заработва за секунда и после всичко си е ок
пп. какво ми остава да сменя :)
пп. какво ми остава да сменя :)
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди ALH Върти бавно
искам само да подчертая ,че автомобила ми пали но завърта бавно . Не пуши , не тресе , не трака ... просто завърта бавно . Не на месвам свещи , компресия ...само акумулатор и стартер. Чудех се за някой трик как да хвана кое от двете е без да разхвърлям инструменти и пари ;)
- 90hp power
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Голф 4 1.9 тди ALH Върти бавно
и при мен имаше същият проблем оправих стартера, и малко се подобри след това отидох да ми замерят пусковият ток на аку-то от 680 беше се сринал до 580 и затова въртеше бавно и забиваше дори , последва смяна на акуто и сега върти много добре.
- burn666
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб 04 сеп 2010 10:05
- Автомобил: VW Golf 4 Variant 2002
- Двигател: 1.9 Tdi ALH 90hp+
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.9 тди ALH Върти бавно
ventotdi написа:искам само да подчертая ,че автомобила ми пали но завърта бавно . Не пуши , не тресе , не трака ... просто завъртабавно . Не на месвам свещи , компресия ...само акумулатор и стартер. Чудех се занякой трик как да хвана кое от двете е без да разхвърлям инструменти и пари ;)
Взимаш от някой по-нов акумулатор и пробваш, то ще покаже; )
- pepi_iliev
- Мнения: 189
- Регистриран на: Вто 15 юни 2010 17:02
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 2000
- Двигател: AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 тди ALH Върти бавно
Или някой да ти подаде ток. Ако запалиш от раз, значи е от акумулатора.
И аз вървя по тоя път. Като свалях веднъж акумулатора, видях, че е произведен декември месец 2003г. Но е на Мерцедес-Бенц.
И аз вървя по тоя път. Като свалях веднъж акумулатора, видях, че е произведен декември месец 2003г. Но е на Мерцедес-Бенц.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 тди ALH Върти бавно
И при мен е така стартера върти мудно 2-3 оборота и след това пали. Филтъра е от голф 2 с два извода сложих и клапан да не връща горивото в резервоара подгревни свещи нови софта е сменен. И тъкмо се чудих дали да не правя профилактика на стартера и попаднах на тези мнения на колеги които са правили профилактика и почвам да се отказвам.
Центровката е над зелената линия мг. на празен ход са 2.2 не пуши бяло и не губи масло от смяна до смяна. А сутрин не пали като другата ми кола и двете са с 1Z мотор, но пасата пали всеки път от половин оборот, а галаксито чак на 5-6 оборот като подгрее. След като запаля гася и веднага пали от половин оборот. Сега мисля да минавам на 5-40 масло и ще видя какъв ще е ефекта.
Центровката е над зелената линия мг. на празен ход са 2.2 не пуши бяло и не губи масло от смяна до смяна. А сутрин не пали като другата ми кола и двете са с 1Z мотор, но пасата пали всеки път от половин оборот, а галаксито чак на 5-6 оборот като подгрее. След като запаля гася и веднага пали от половин оборот. Сега мисля да минавам на 5-40 масло и ще видя какъв ще е ефекта.
- samo_pechka
- Мнения: 8352
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 4 1.9 тди ALH Върти бавно
Тъкмо и аз щях да попитам колегата задал темата с какво масло е 5в-40 е мн добро решение въобще за нашите ТДИ-та Често обаче се крие в аку или/и стартер . Аз бих пробвал първо с читав акумулатор
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 тди ALH Върти бавно
samo_pechka написа:Тъкмо и аз щях да попитам колегата задал темата с какво масло е 5в-40 е мн добро решение въобще за нашите ТДИ-та Често обаче се крие в аку или/и стартер . Аз бих пробвал първо с читав акумулатор
И с нов като беше акумулатора EXIDE 77А, 760 ампера пусков ток нямаше кой знае каква разлика.
Някъде имаше мнение на колега след ремонт по разпределителния вал нещата си дошли на мястото. Играх си и с 5 канал, свалих го до 70 с адаптация, но като че ли още по бавно върти. С друга помпа от другата ми кола пак няма подобрение. Остава да е от стартера, маслото или кой знае какво, явно на италианката не и понасят минус температури.