Проблем с напомпан 1з

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
abbaa
Low rider
Мнения: 292
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Проблем с напомпан 1з

Мнениеот abbaa » Пон 04 ное 2013 0:01


Здравейте приятели! Карам голф 3 с 1з мотор. Сменена е инсталацията с такава от афн и компютъра също. Турбо 2260, челен кулер и т.н. Проблема е следния:
Като карам колата примерно на 3500- 4000 оборота, и пусна педала на газта без да изключвам от скорост падне примерно на 2000 оборота при последващо подаване на газта излизат едни сини кълбета с дим почват едни много яки гърмежи(ако имах гърнета със сигурност щяха да са паднали вече) и така в продължение на на няколко секунди и почва пак да върви. Невиждам или усещам промяна във вървенето на колата. Имам наблюдение, че може ремъка да е прескочил с един зъб понеже като е студена колата и много трудно пали и излизат сиви облаци като от необработена нафта. Възможно ли е всички проблеми да са от нафтовата помпа?
Благодаря за отделеното време :) :love.vwclub




Потребителски аватар
Vw vento 1.9 TDI
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 18 юли 2012 14:34
Автомобил: vw vento 1.9 tdi
Двигател: 1z 90 hp
Местоположение: София

Re: Проблем с напомпан 1з

Мнениеот Vw vento 1.9 TDI » Пон 04 ное 2013 0:32


Kолега със какъв елемент на помпата си със стоковия на 1З ли Поздравй ;)


Потребителски аватар
abbaa
Low rider
Мнения: 292
Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lovech

Re: Проблем с напомпан 1з

Мнениеот abbaa » Пон 04 ное 2013 12:02


Ами сега е със стоков, но съм подготвил друга помпа с 11мм елемент


Потребителски аватар
edmunddo
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 17 юли 2008 13:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблем с напомпан 1з

Мнениеот edmunddo » Вто 05 ное 2013 12:10


Принципно колега смени си първо елемента в помпата и може и да и пуснеш малко повече нафтичка да върви.А относно ангренажа не е зле да го провериш,че навремето на мен ми го бяха зацепили един зъб напред на помпата и два на разпределителния вал и ми правеше почти същото като на теб с тази разлика,че пушилките започваха не след като подам газ,а още като върна газта от високи обороти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 44 госта