Колеги, моля Ви помагайте! На какво може да се дължи това палене... Забелязал съм, че се случва само при първото палене за деня. Приложил съм клип за да е по-ясно и нагледно. Държа да кажа, че алтернаторът зарежда на 13.99 волта при пуснати парно и фарове, акумулаторът е на 1 седмица със 680 ампера пусков ток, свещите дават искра при докачане с кабел към акумулаторът, релето им цъка и лампичката си гасне....
Клипчето: http://dox.bg/files/dw?a=1e5fe84137
голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Регулировка, евентуално и центровка
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Каква регулировка? Центровката е на леко предварение, но не мисля, че в случая има вина.(timing 82)
- edmunddo
- Мнения: 65
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 13:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Колега,аз имам същия проблем от около година.Сменил съм две дюзи на всички дюзи о-пръстените,горивния филтър е сменен с такъв без клапанче,сменил съм всички маркучи за нафта проверил съм свещи,премахнал съм си оригиналните букси към свещите и съм присадил такива от мерцедес ЦДИ.Колата е закачана при двама от най-добрите диагностици във Варна и абсолютно всичко по колата е в перфектни норми и все още не мога да открия какво е.Ще следя темата ти с интерес
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
streetracer1 написа:Каква регулировка? Центровката е на леко предварение, но не мисля, че в случая има вина.(timing 82)
Какво значи леко предварение, за твоя мотор това е много и със сигурност е вероятна причина за разтрисането, както и милиграмите и други неща на 4 ти канал на загрял мотор исканото ти трябва да е 0.4 и реалното да не е повече от 0.7 - 0.9
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
За центровката говорих с двама не безизвестни майстора, и ми казаха, че надали е от центровка. Но да, ще и направя хубава центровка при първа възможност все пак. Чувам за някакъв температурен датчик!? Къде се намира, какви трябва да са му стойностите и къде във ВАГ-КОМ мога да ги погледна? Имам едно съмнение, че всичко дойде след смяна на горивен филтър... въпреки, че му сменихме о-пръстените по клапанчето отгоре. Тъпото е, че дори преди малко след 5 часа престой навън само я докачих и запали перфектно.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Небеизвестни майстори биха те посъветвали да се прегледа колата на ваг-ком студена и топла!
За да шунтираш евентуален проблем с филтъра,пробвай без него - директно от шише с нафта.
За да шунтираш евентуален проблем с филтъра,пробвай без него - директно от шише с нафта.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Преди колко време си ревизирал стартера ?
С какво масло си 4Х40 или 10Х40 ?
С какво масло си 4Х40 или 10Х40 ?
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Маслото е 10х40 на 500км, а колкото до ВАГ-КОМ само кажете кое и къде да гледам. Имам си под ръка кабел мога да се справя с процедурите. Горивният филтър е Мале и той е на 500км.
П.П. Ревизиране на стартера не съм правил, защото колата я имам от месец.
П.П. Ревизиране на стартера не съм правил, защото колата я имам от месец.
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Човече и моята кола при първо палене като е студено и е престояла е така понякога и по-зле а друг път пали от раз и никой не може да ми каже защо.Сменил съм свещи , акумулатор със над 700 ампера стартов ток , филтри , клапанчето на горивния филтър , стартера го свалях но четки си има , луфтове и усуквания при втулките няма никакви всичко работи и се движи перфектно.Милиграмите на празен ход при загрял мотор са 2.6 , центровката на графиката ми е под зелената линия а на 4-ти канал при искани 1.3 имам 1.5 градуса и 2.8% авансатор , маслото е 5W40 също така съм и с чип от Брезел но и преди него и след него все така си пали , стане ли студено времето първото палене е като за последно и така от 2 години и не мога да намеря решение.Двигателя ми е AHF колата е А3.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
А я кажете този температурен датчик каква игра играе? Има ли шанс нещо да лъже той и да създава проблема? Наплашиха ме с компресия...не ми се вярва, но Вие как мислите?
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Тази сутрин пак същата работа... Продължавам да мисля, че не е възможно да е от компресия, защото веднага след като запали и да я изгася след това пали на часовник, а реално мотора си е студен пак толкова. Клоня към въздух в системата, защото в прозрачния маркуч ми се появява един не малък балон.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
Не е същото да запалиш веднага пак, дори и 2 секунди само да е работила. Помпата има износване със сигурност, както и компресията не е като на чисто нова, но с някои настройки се оправят нещата. Стартера също е важен, това че има четки нищо не значи, защото с времето си загубват свойствата, искат се нови и почва да върти и пали доста по-добре. Маслото ако е 10 на 40 не е причина, както и въздух не е. В интерес на истината при едно 20-30% от тия мотори ги има тези симптоми на тези температури, при по-ниски палят по-добре, но хората си ги карат така
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
При мен преди да рециклирам стартера въртеше тегаво сутрин когато е под 5 градуса първото палене беше ужас. Съответно като се рециклира стартера нови четки, нищо че старите бяха на 50 процента и втулки и всичко заспа. И при мен също бяха объркани и два датчика този на входящия колектор(винаги показваше над 100 градуса) беше разменен с буксата на темпетратурата на антифриза на климатроника г110(не е този за подгревните свещи г 62). И сега пали от четвърт при всички положения на температурата навън.
Така че погледни най-вече стартера и температурните датчици.
Поздрави.
Така че погледни най-вече стартера и температурните датчици.
Поздрави.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV
По думи на бившия собственик стартера е ревизиран миналата година, а такъв проблем не е имала при него. Имам усещане, че и при мен нямаше докато не смених горивен филтър и масло, като маслото в случая не е фактор. Склонен съм да вярвам на човека, защото нашите са кръстници на сина му, не сме непознати. Другата седмица ще сменя все пак отново горивния с филтрон този път. Мехурът в прозрачния маркуч си е към 2-3 сантиметра. Кажете кои датчици и какво да гледам, и изобщо евентуално има ли шанс това с мехура да ми е проблемът?
П.П. С климатик съм, не с климатроник.
П.П. С климатик съм, не с климатроник.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 75 госта