Голф 4 тди 110 коня ASV центровка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот mshbul » Пон 13 яну 2014 20:29


И аз искам да разбера.




mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот mshbul » Пон 13 яну 2014 20:33


Като си писал -1,5гр. - отрицателна стойност ли визираш или това е тире?


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот passatfen » Пон 13 яну 2014 20:45


На 01:50 се вижда клапата и принципа му http://www.youtube.com/watch?v=5yc-zAG3x08
ГНП то е различно но мястото на клапата и принципа е един и същ..
Ако прекалиш с "почукването" ще си имаш един Форд Транзит'ов мотор под капака :mhihi


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот mshbul » Пон 13 яну 2014 21:03


Не знам как става с почукване. Това на Бош мисля, че е болт с пружина и уплътнение и аз съм го свалял. Аз съм си мислел, че е клапан да не се връща обратно горивото в резервоара.
И какво налягане регулира като налягането става на другия край на помпата. Явно не са чак толкова прости тия помпи.


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот passatfen » Пон 13 яну 2014 22:08


Явно :mhihi
Иначе съм опитал с механична помпа на AAZ и ако знаеш колко финно се настройва...веднъж съм прекалил с почукването и колата работеше като трактор пушеше и се давеше..говоря за наистина финна настройка , 1мм е много за нея...също така и ако се увеличи налягането повече от допистимото има риск да избие от някоя гарнитура.
Да е жив и здрав колегата ventotdi който ме светна за тези детайли :beer


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот mshbul » Пон 13 яну 2014 22:17


Това все пак болт ли е?
Не може ли да се върне обратно, ако прекалиш?
По-нормално би било да е болт и да се регулира. Това почукване ми звучи като самоделна изработка, а не заводски продукт. Не може да са го предвидили така да се регулира.


lapata79
Мнения: 188
Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sliven

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот lapata79 » Пон 13 яну 2014 22:21


Аз ще се доверя на колегата ventotdi и по натаък ако той има пат насам или аз ,да ми спретне една центровка на моята 4етворка


Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот passatfen » Пон 13 яну 2014 22:24


На снимката се вижда какво представлява..оригинално се настройва по този начин...вътре има пружина и с "почукване" стягаш пружината и от там вдига налягането в самата помпа....може да се върне обратно , пъхаш нещо плоско отдоло и по същия начин
Изображение


Потребителски аватар
hobsy
Мнения: 142
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот hobsy » Пон 13 яну 2014 23:33


Аз на това моето се опитах да му набия торкс за да го сваля и евентуално подменя , та бих здраво с чука и единственото което постигнах е да го спукам и се отказах разбира се , но разлика в работата на двигателя няма както и в паленето за съжаление.Колата е А3 AHF двигател.


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот Zinoto » Вто 14 яну 2014 1:37


Това не променя дебита на помпата нито налягането към дюзите, влияе на предварението на впръскване в различните режими. Когато няма компютърно управление е много чувствително както каза колегата пробвал на AAZ.


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот mshbul » Вто 14 яну 2014 8:45


Точно това съм свалял.
Като е на резба как ще се мести и къде е пружината. Да не би да е от 2 части?


didopoli
Мнения: 168
Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот didopoli » Вто 14 яну 2014 9:12


От 4 части е:
Изображение

А къде ако се сложи подходящ манометър може да се измери това вътрешно налягане на помпата.Имам леки проблеми с аванса и стигнах до тук ама....


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот mshbul » Вто 14 яну 2014 12:17


Продължавам да не разбирам как се регулира, особено отгоре без да го свалиш.


Потребителски аватар
SCALE
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Варна

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот SCALE » Вто 14 яну 2014 13:53


Това най отпред е нещо като зегерка , която спира буталцето да не изпадне , зад буталцето е пружината , която със своето съпротивление определя налягането в помпата , а зад пружината има един стопор набит в кухия болт от горна страна -именно той се причуква да натегне пружината и така тя вече ще отваря на по-голямо налягане. При избутване на буталцето всл. на вътрешното налягане на помпата се освобождават долните отворчета на кухия болт и нафтата вместо да влезе в помпата се отича към обратната нафта.Само че в гражни условия май не е препоръчително да се прави и освен това клапанът работи като двойка и с един подобен , който е поставен на обратната нафта.
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=6846


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1055
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор

Мнениеот mshbul » Вто 14 яну 2014 20:25


Голям дебат е станал.
Ама пак не става ясно какво правят тези 2 клапана.
Аз си мисля, че единият затваря към постъпващото гориво, а другият към обратната нафта.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow, velqn и 57 госта