Голф 4 тди 110 коня ASV центровка
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
И аз искам да разбера.
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Като си писал -1,5гр. - отрицателна стойност ли визираш или това е тире?
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
На 01:50 се вижда клапата и принципа му http://www.youtube.com/watch?v=5yc-zAG3x08
ГНП то е различно но мястото на клапата и принципа е един и същ..
Ако прекалиш с "почукването" ще си имаш един Форд Транзит'ов мотор под капака
ГНП то е различно но мястото на клапата и принципа е един и същ..
Ако прекалиш с "почукването" ще си имаш един Форд Транзит'ов мотор под капака
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Не знам как става с почукване. Това на Бош мисля, че е болт с пружина и уплътнение и аз съм го свалял. Аз съм си мислел, че е клапан да не се връща обратно горивото в резервоара.
И какво налягане регулира като налягането става на другия край на помпата. Явно не са чак толкова прости тия помпи.
И какво налягане регулира като налягането става на другия край на помпата. Явно не са чак толкова прости тия помпи.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Явно
Иначе съм опитал с механична помпа на AAZ и ако знаеш колко финно се настройва...веднъж съм прекалил с почукването и колата работеше като трактор пушеше и се давеше..говоря за наистина финна настройка , 1мм е много за нея...също така и ако се увеличи налягането повече от допистимото има риск да избие от някоя гарнитура.
Да е жив и здрав колегата ventotdi който ме светна за тези детайли
Иначе съм опитал с механична помпа на AAZ и ако знаеш колко финно се настройва...веднъж съм прекалил с почукването и колата работеше като трактор пушеше и се давеше..говоря за наистина финна настройка , 1мм е много за нея...също така и ако се увеличи налягането повече от допистимото има риск да избие от някоя гарнитура.
Да е жив и здрав колегата ventotdi който ме светна за тези детайли
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Това все пак болт ли е?
Не може ли да се върне обратно, ако прекалиш?
По-нормално би било да е болт и да се регулира. Това почукване ми звучи като самоделна изработка, а не заводски продукт. Не може да са го предвидили така да се регулира.
Не може ли да се върне обратно, ако прекалиш?
По-нормално би било да е болт и да се регулира. Това почукване ми звучи като самоделна изработка, а не заводски продукт. Не може да са го предвидили така да се регулира.
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: Пон 10 май 2010 16:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Аз ще се доверя на колегата ventotdi и по натаък ако той има пат насам или аз ,да ми спретне една центровка на моята 4етворка
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
На снимката се вижда какво представлява..оригинално се настройва по този начин...вътре има пружина и с "почукване" стягаш пружината и от там вдига налягането в самата помпа....може да се върне обратно , пъхаш нещо плоско отдоло и по същия начин
- hobsy
- Мнения: 142
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Аз на това моето се опитах да му набия торкс за да го сваля и евентуално подменя , та бих здраво с чука и единственото което постигнах е да го спукам и се отказах разбира се , но разлика в работата на двигателя няма както и в паленето за съжаление.Колата е А3 AHF двигател.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Това не променя дебита на помпата нито налягането към дюзите, влияе на предварението на впръскване в различните режими. Когато няма компютърно управление е много чувствително както каза колегата пробвал на AAZ.
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Точно това съм свалял.
Като е на резба как ще се мести и къде е пружината. Да не би да е от 2 части?
Като е на резба как ще се мести и къде е пружината. Да не би да е от 2 части?
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
От 4 части е:
А къде ако се сложи подходящ манометър може да се измери това вътрешно налягане на помпата.Имам леки проблеми с аванса и стигнах до тук ама....
А къде ако се сложи подходящ манометър може да се измери това вътрешно налягане на помпата.Имам леки проблеми с аванса и стигнах до тук ама....
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Продължавам да не разбирам как се регулира, особено отгоре без да го свалиш.
- SCALE
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 22 апр 2009 14:23
- Автомобил: Seat Leon TDI 110 hp
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Варна
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Това най отпред е нещо като зегерка , която спира буталцето да не изпадне , зад буталцето е пружината , която със своето съпротивление определя налягането в помпата , а зад пружината има един стопор набит в кухия болт от горна страна -именно той се причуква да натегне пружината и така тя вече ще отваря на по-голямо налягане. При избутване на буталцето всл. на вътрешното налягане на помпата се освобождават долните отворчета на кухия болт и нафтата вместо да влезе в помпата се отича към обратната нафта.Само че в гражни условия май не е препоръчително да се прави и освен това клапанът работи като двойка и с един подобен , който е поставен на обратната нафта.
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=6846
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=6846
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Центровка на голф 4 тди 110 коня asv-мотор
Голям дебат е станал.
Ама пак не става ясно какво правят тези 2 клапана.
Аз си мисля, че единият затваря към постъпващото гориво, а другият към обратната нафта.
Ама пак не става ясно какво правят тези 2 клапана.
Аз си мисля, че единият затваря към постъпващото гориво, а другият към обратната нафта.