Polo 9N3 1.9 Tdi проблем след затапване на EGR

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gooogooo81
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 19 апр 2010 10:59
Автомобил: Polo 9N3 1.9 TDI
Двигател: BLT 2007
Местоположение: София

Polo 9N3 1.9 Tdi проблем след затапване на EGR

Мнениеот gooogooo81 » Сря 04 юни 2014 9:26


Здравей те колеги.
Имам следния проблем.След затапване на EGR на Polo 9N3 1.9tdi 131hp BLT код на двигателя.Почна да свети енджин чека.
Пренастройл съм EGR да е затворен с ВАГ-КОМ както пише в темите от форума но продължава да светва след около 30-40км.
Дайте съвет Моля :) EGR е затапен защото е блокирал и не можел да се оправи.Колекторите са чистени и дросела също.
Иначе колата няма проблем сега върви на пушка.Благодаря предварително на всички отзовали се :):):)
Грешката която дава е :
Tuesday, 03 June 2014, 16:52:56:0
3 Faults Found:
19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal
P3102 - 35-00 - -
19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short to Ground
P3101 - 35-00 - -
19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent




gooogooo81
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 19 апр 2010 10:59
Автомобил: Polo 9N3 1.9 TDI
Двигател: BLT 2007
Местоположение: София

Re: Polo 9N3 1.9 Tdi проблем след затапване на EGR

Мнениеот gooogooo81 » Сря 04 юни 2014 17:32


2 Faults Found:
19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal
P1503 - 35-10 - - - Intermittent

Това са грешките от днес.Хората който затапваха ЕГР-а бяха махнали вакумното маркуче от клапана.Сложил съм го обратно
,казват че били поставили пластинка то тогава според мен няма смисъл да е махнат.Изчистил съм грешките клапана е на 85% затворен чрез ВАГ-КОМ.


Потребителски аватар
lord_aggo
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 13:43
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2016 DFCA
Местоположение: Sofia

Re: Polo 9N3 1.9 Tdi проблем след затапване на EGR

Мнениеот lord_aggo » Пет 06 юни 2014 8:41


идеята на затапването на егр-а е точно поставянето на пластина на вакумния маркуч. За това се нарича затапване :)


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: Polo 9N3 1.9 Tdi проблем след затапване на EGR

Мнениеот ka4o_pi4a » Пет 06 юни 2014 12:47


Не е баш така - едно е да затапиш с ламаринка връзката на ЕГР-а към изпускателната система, съвсем друго е да му затапиш вакумния маркуч, който го управлява.


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: Polo 9N3 1.9 Tdi проблем след затапване на EGR

Мнениеот IvailoOo » Пет 06 юни 2014 16:36


Идеята е,че при този двигател не става по този начин,затова набива грешка.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko, Ивайло Димов и 191 госта