голф 4 защо вие хидравликата ?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 18 юни 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: свищов голф 4 , 90кс, ALH
голф 4 защо вие хидравликата ?
Здравейте колеги ! Един проблем с години не мога да го реша . Голф 4 дизел , проблема е с хидравликата . При завиване на волана започва да вие . Зимата при минус около 12 маслото се пенеше и излизаше от казанчето. сменил съм един преход на маркуча високо налягане, маслото беше червено със зеленото .Появи се чукане в рейката и виенето остана . Смених маслото пак с червено АТФ и пак вие .Рейката прокапа смених я нея и пак маслото сега е със зеленото /Пак вие . Смених сега и помпата и пак вие ! И забелязвам на моята помпа има една цифра 100 мисля че е налягането в бара . Тази която съм я сложил има щемпел 110 . Все втора употреба . Вече не знам какво да предприема искам да изчезне това виене при завиване на волана !
- stafetopm
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 24 ное 2008 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Поморие
Re: Защо вие хидравликата на голф 4
Провери казанчето на хидравликата да не е запушено.Вътре в него има филтър и когато не се сменя навреме течността, се запушва и не отива течност към помпата.Изкарай го и го промий с бензин.Понякога от там идва проблема с виенето.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Защо вие хидравликата на голф 4
При мен когато протече рейката съответно нивото на маслото намаля ряско веднага започна да вие помпата това на голф 3 1Z .
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 18 юни 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: свищов голф 4 , 90кс, ALH
Re: Защо вие хидравликата на голф 4
днес и това направих , свалих промих с бензин и с ново масло ATF НА ФЕБИ и пак вие !
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Защо вие хидравликата на голф 4
А волана леко ли завива? Пак ли се пени маслото?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 18 юни 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: свищов голф 4 , 90кс, ALH
Re: Защо вие хидравликата на голф 4
Само зимата при минус над 10 се пенеше , а волана се върти леко . Притесняваме виенето когато завивам с волана >
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет 18 юни 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: свищов голф 4 , 90кс, ALH
Re: Защо вие хидравликата на голф 4
Само зимата при минус над 10 се пенеше , а волана се върти леко . Притесняваме виенето когато завивам с волана >
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Защо вие хидравликата на голф 4
До колкото съм запознат виенето на помпата е следствие от износване на така наречения бъбрек който не се продава като резервна част. Явно новата помпа която си сложил и тя е с износен бъбрек. Щом завива добре и не тече карай си така може да не прави проблеми доста километри.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Защо вие хидравликата на голф 4
Също така може да вие, от повече течност в казанчето! Ако е над-максимума, се товари помпата!
Или ако е доливано течност, от тия евтините по 9 лева, и заради това да прави така!
Щом не губи течност карай така!
Или ако е доливано течност, от тия евтините по 9 лева, и заради това да прави така!
Щом не губи течност карай така!
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Защо вие хидравликата на голф 4
Хидравличната система на Vw не е с ATF, така най-много да скапеш читава помпа. Системата работи с G 004 000 M2.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Защо вие хидравликата на голф 4
Само да вметна,че на стария ми голф 3 с двигател 1Z като се прецака хидравличната помпа сложих такава от фиат брава.Помпата на фиата е напълно еднаква с тази на голфа и захват и на външен вид са еднакви. Разликата беше в изнесеността на шайбата.На фията е като на пасат б3 1.6 тд+и по прибрана навътре.
След време едно приятелче си прави накакъв ремонт на пежо боксер мисля ,че беше 2,5 тд при разглобяването беше свалил хидравличната помпа и като я загледах и тя същата като за голф.
Мисълта ми е ,че ако изпадне помпа от друга кола фиат брава например пак става.
Поздрави.
След време едно приятелче си прави накакъв ремонт на пежо боксер мисля ,че беше 2,5 тд при разглобяването беше свалил хидравличната помпа и като я загледах и тя същата като за голф.
Мисълта ми е ,че ако изпадне помпа от друга кола фиат брава например пак става.
Поздрави.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko и 170 госта