ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
MITKOOLOT
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 23:48
Автомобил: vw passat 3c2--b6
Двигател: BKP
Местоположение: olot,spain

ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот MITKOOLOT » Нед 29 юни 2014 15:31


ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ.Имам следният проблем с ФВ Пасат 2.0 140кс 2005г. 96000км. мотор БКП,при ускорение има тресене не е силно но дразнещо и обезпокояващо което се усеща в купето,волана и на педала за газта.Като върна газта всичко спира до новото подаване на газ,усещам че не набира както преди по тромава е.Вчера монтирах чисто нови гуми мишелин балансирани и направен стенд и тресенето остава.Имам изгоряла подгряваща свещ на 3 ти цилиндър,може ли от там да идва тресенето.Дюзите са сменени преди 15000км нещо с тях ли става пак :question .В чужбина съм и след седмица трябва да се прибирам в отпуска във БГ с колата 2500км са и не знам дали да рискувам.Имате ли някакви идеи за какво става въпрос от къде идва това тресене.Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
audi__a8
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 03 дек 2011 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: burgas

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к ТРЕСЕНЕ ПРИ УСКОРЕНИЕ

Мнениеот audi__a8 » Нед 29 юни 2014 20:50


може да е маховик може и вътрешно каре на полуоска


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к ТРЕСЕНЕ ПРИ УСКОРЕНИЕ

Мнениеот mccoy » Нед 29 юни 2014 20:57


audi__a8 написа:може да е маховик може и вътрешно каре на полуоска

Това са най-вероятните причини.
ако изчакаш още малко ще си покаже дали е маховик


MITKOOLOT
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 23:48
Автомобил: vw passat 3c2--b6
Двигател: BKP
Местоположение: olot,spain

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к ТРЕСЕНЕ ПРИ УСКОРЕНИЕ

Мнениеот MITKOOLOT » Нед 29 юни 2014 21:35


Днес след обед гледах тампоните на двигателя,този от страната на шофьора мисля че е направо парцал (не се вижда добре има като дупка между гумата и металната чест иска сваляне)средният е 1/4 прокъсан.Като хвана мотора с трите пръста го местя мн.ама много лесно 5/6 сантиметра напред и назад.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот dobrin » Чет 03 юли 2014 13:17


Има доста писано за симптомите на заминал маховик. Прочети за това.
Отделно от това, при изгоряла подгревна свещ трябва да имаш изписан чек на таблото. Ще пуши и повече черно.
Ако тампоните на двигателя са заминали, със сигурност ще имаш вибрации като описаните.


MITKOOLOT
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 23:48
Автомобил: vw passat 3c2--b6
Двигател: BKP
Местоположение: olot,spain

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот MITKOOLOT » Чет 03 юли 2014 22:35


Закарах кола в сервиз на ФВ и проблема се оказа тандем помпата.Моторно масло влиза в нафтата и от това се се повредели дюзите,затлачени са с масло.Трябва да се сменят дюзите и помпата.Може ли да се изчистят дюзите или 2500 евро ще се дават.


Потребителски аватар
mccoy
Мнения: 993
Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
Двигател: N22A2
Местоположение: Стара Загора

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот mccoy » Чет 03 юли 2014 22:46


цялата тази история звучи доста невероятно
аз бих потърсил второ мнение преди да дам 5000лв.

Последна промяна от IvanMan на Пет 04 юли 2014 4:00, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!


MITKOOLOT
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 23:48
Автомобил: vw passat 3c2--b6
Двигател: BKP
Местоположение: olot,spain

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот MITKOOLOT » Чет 03 юли 2014 22:59


видях го с очите си нафтата е черна и нафтовият филтър е като маслен.монтира ли са други дюзи и мотора е перфектен.Сега чакат дали ще ги платя или да ми монтират пак старите дюзи.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот dobrin » Чет 03 юли 2014 23:25


Маслото в нафтата може да е и от уплътненията на дюзите - тогава нафтата пак ще е с масло, както и горивния филтър. Как установиха проблема с тандем помпата? Измериха ли какво налягане прави и при какви обороти? Не написа нищо за подгревната свещ? Изписва ли грешка? Сменили ли са я?


MITKOOLOT
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 23:48
Автомобил: vw passat 3c2--b6
Двигател: BKP
Местоположение: olot,spain

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот MITKOOLOT » Пет 04 юли 2014 5:28


Не знам какво са мерили,правили 2 часа след приема на колата ми се обадиха,че тази помпа е е смесила нафтата с маслото на 100 процента е от там загубата на мощност казват още,че и трябва смяна на под.свещи за всичко 747€.След като им казах,че няма да дам толкова пари ми отговориха,че свещите могат да изчакат но помпата е спешна се разбрахме де е сменят тя е 552€ с нафтовият филтър.И на другият ден когато дойде и монтират помпата излиза че и дюзи иска били запушени.ДЮЗИТЕ ОЩЕ СА В ГАРАНЦИЯ СЛЕД ОНАЗИ КАМПАНИЯ НО ЗАЩОТО СА ПОВРЕДЕНИ ПО ДРУГА ПРИЧИНА НЕ МОГАТ ДА ГИ СМЕНЯТ БЕЗПЛАТНО. :banghead :banghead :banghead :banghead Ако не платя тези които са монтирали ще ми монтират пак моите с които са затлачени с масло.

Последна промяна от ivostefanov на Пет 04 юли 2014 7:35, променено общо 1 път.
Причина: Това че не ви се четат някакви скучни правила направени за ваше удобство е ясно.Два поста по-нагоре има едно поленце и пише "Не цитирай предишното мнение!"


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот maimo » Нед 06 юли 2014 15:01


е не може ли да сменят само уплътнението на помпата а не цялата поне аз така направих,а дюзите щом пали не ги сменяй.


MITKOOLOT
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 23:48
Автомобил: vw passat 3c2--b6
Двигател: BKP
Местоположение: olot,spain

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот MITKOOLOT » Нед 06 юли 2014 15:55


Охххх как да не сменям дюзите колата беше мъртвец,180км в час вървеше но много трудно и едно гадно тресене. В официален сервиз сменят направо цялата помпа за да има гаранция 2 год. която е задължителна при поставяне на нова част във ФВ сервиз (и в България ли е така?), това им беше отговора.Питах ги за дюзите дали с добавки или по друг начин могат да се изчистят ОТГОВОРЪТ ИМ Е НЕ МОЖЕ. Накрая ми смениха дюзите безплатно платих само помпа и нафтов филтър.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот Kalin72 » Нед 06 юли 2014 16:03


Да, и в България е така, само в сервиза на VW, 2 години гаранция за части.
Правилно си постъпил, като си ползвал техните услуги, масовите проблеми при колите втора употреба идват точно то ползването на незнайни сервизи с майстори, които си мислят, че могат да решат проблема, но се оказва, че осакатяват колите.


MITKOOLOT
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 18 дек 2011 23:48
Автомобил: vw passat 3c2--b6
Двигател: BKP
Местоположение: olot,spain

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот MITKOOLOT » Нед 06 юли 2014 16:13


Сега не отчита вярно оставащият пробег с горивото в резервоара.Стрелката показва вярно,но на пълен резервоар ми дава пробег 850км а преди беше 1150км някъде.Нещо знаете ли по този проблем и може ли да е проблем от маслото в нафтата което е мн.малко вече.


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Re: ПАСАТ Б6 -2.0 тди 140к тресе при ускорение

Мнениеот Kalin72 » Нед 06 юли 2014 16:44


Покарай кротко и спокойно по някоя магистрала, и виж след 20-30 км колко ще покаже. Ако са я карали в градски условия на тръгни спри за тестване, е нормално да промени показанията, преди да се отпуши на магистралата :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта