Здравейте колеги,
проблема е следния,че Вентото ми изтощава всеки акумулатор.Като измерихме с мултицета показва 14,60 или 14,70 това са стойностите. Нормални ли са тези стойности или са високи и презарежда акумулатора и ако го презарежда възможно ли е да се изхабява до дупка,че после не може да запали. Вентото е 1.9 SDI.
Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Проблем с токовете !!!!!
Aлтернатора си зарежда добре. Нормалното е 14.2 , но явно ти зарежда до 14.6 защото акумулатора ти е разреден и алтернатора наваксва. Сто процента имаш консуматор който изтощава акумулатора. Лесно можеш да откриеш дали имаш консуматор - вземи една малка крушка , откачи клемата на плюса , свържи цокъла на крушката с плюса , а долната пъпка на крушката допри до акумулатора. Ако светне - значи имаш консуматор който изщощава акумулатора. После сваляй един по един бушоните и пробвай пак с крушката докато откриеш къде е консуматора/крушката няма да светне/ . Успех. Ще се справиш.
- Mirqn
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
- Местоположение: Варна / София
Re: Проблем с токовете !!!!!
И така го измерихме и стойностите които показа бяха минимални 0.30,0.32 показа мултицета. Сменихме акумулатора изминах с него 50 км изгасих я и нямаше грам ток,чак подгряващите не искаха да светнат. Днеска много хора ми казаха че е от алтернатора,че го презарежда, но никой не ми гарантира 100%
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
Mirqn написа:Здравейте колеги,
проблема е следния,че Вентото ми изтощава всеки акумулатор.Като измерихме с мултицета показва 14,60 или 14,70 това са стойностите. Нормални ли са тези стойности или са високи и презарежда акумулатора и ако го презарежда възможно ли е да се изхабява до дупка,че после не може да запали. Вентото е 1.9 SDI.
Кога ги замери тия стойности?Когато "мериш" всички консуматори трябва да са включени и пак трябва да ти дава зареждане около 14-14,5в.
- Mirqn
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
- Местоположение: Варна / София
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
Е на мен ми казаха,че над 14 вече презарежда. Мкасимум до 13.9 трябвало да е.Поне така ми казаха.
- Mirqn
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
- Местоположение: Варна / София
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
phantom_ написа:Mirqn написа:Здравейте колеги,
проблема е следния,че Вентото ми изтощава всеки акумулатор.Като измерихме с мултицета показва 14,60 или 14,70 това са стойностите. Нормални ли са тези стойности или са високи и презарежда акумулатора и ако го презарежда възможно ли е да се изхабява до дупка,че после не може да запали. Вентото е 1.9 SDI.
Кога ги замери тия стойности?Когато "мериш" всички консуматори трябва да са включени и пак трябва да ти дава зареждане около 14-14,5в.
А според теб какво може да е,ако не е от алтернатора?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
Не разбрах как ги мери тия стойности?
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
Ако говорим за 0.30 ампера това е доста голяма консумация - 300 милиампера. Допустимата е 50 милиампера. При повече някои магазини за акумулатори не заверяват гаранция при покупка на нов от тях. Намери откъде е тая консумация. Мисля, че проблемът не ти е от алтернатора, имаш т.нар. утечка по-скоро.
Последна промяна от stefan4o на Вто 02 сеп 2014 19:02, променено общо 1 път.
- Mirqn
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
- Местоположение: Варна / София
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
phantom_ написа:Не разбрах как ги мери тия стойности?
само на запалена? не бяхме включили нито фарове нито нищо
- Mirqn
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
- Местоположение: Варна / София
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
stefan4o написа:Ако говорим за 0.30 ампера това е доста голяма консумация - 300 милиампера. Допустимата е 50 милиампера. При повече някои магазини за акумулатори не заверяват гаранция при покупка на нов от тях. Намери откъде е тая консумация.
При положение,че карах 50км и я изгасих на безиностанцията само да заредя и като се качих нямаше до толкова ток,че подгряващите не искаха да светят даже нямаха и аварийни
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
Трябва да я замериш с консуматори,и както писа и колегата тая консумация е доста голяма..А това че е нямала ток да завърти след 50км. ме навежда на мисълта че не зарежда Макар че си писал че зарежда...
Последна промяна от phantom_ на Вто 02 сеп 2014 19:04, променено общо 1 път.
- Mirqn
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
- Местоположение: Варна / София
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
Не знам какво може да консмира толкова много ток.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
Лошото на утечките е, че бавно ама сигурно скапват акумулатора. До степен такава, че няма ток да ти светнат лампите на таблото. Казвам го от опит. Ако не се хване навреме купуваш нов акумулатор от воле. Аз докато се усетих и прецаках един акумулатор. Чат-пат като се сетя си проверявам колата с мултицета, но според мен е добре такива профилактики да се правят веднъж седмично или на две седмици примерно. Все пак са стари коли и проблемите с ел. инсталациите при тях започват да зачестяват с годините. Моят акумулатор в последния си стадий от живота до такава степен се беше прецакал, че дори и 30 минути каране не му помагаше. Изгася ли я... край, няма ток да завърти.
- Mirqn
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
- Местоположение: Варна / София
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
какво да правя сега? дайте акъл.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете
1. Намери източникa на тая консумация - бушон по бушон вадиш, докато някой гледа на акумулатора с мултицета. Нормално на уреда трябва да покаже от сорта на 0.04-0.05 А. Така ще разбереш от кой кръг на предпазителите идва. После гледаш тоя бушон какво захранва и започваш да търсиш там.
2. Зареди си акумулатора на зарядно, като преди това провери нивото на електролита в него, ако е обслужваем.
2. Зареди си акумулатора на зарядно, като преди това провери нивото на електролита в него, ако е обслужваем.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], railfan и 153 госта