Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Mirqn
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
Автомобил: Vento
Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
Местоположение: Варна / София

Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот Mirqn » Вто 02 сеп 2014 15:17


Здравейте колеги,
проблема е следния,че Вентото ми изтощава всеки акумулатор.Като измерихме с мултицета показва 14,60 или 14,70 това са стойностите. Нормални ли са тези стойности или са високи и презарежда акумулатора и ако го презарежда възможно ли е да се изхабява до дупка,че после не може да запали. Вентото е 1.9 SDI.




Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Проблем с токовете !!!!!

Мнениеот дърт милиционер » Вто 02 сеп 2014 17:36


Aлтернатора си зарежда добре. Нормалното е 14.2 , но явно ти зарежда до 14.6 защото акумулатора ти е разреден и алтернатора наваксва. Сто процента имаш консуматор който изтощава акумулатора. Лесно можеш да откриеш дали имаш консуматор - вземи една малка крушка , откачи клемата на плюса , свържи цокъла на крушката с плюса , а долната пъпка на крушката допри до акумулатора. Ако светне - значи имаш консуматор който изщощава акумулатора. После сваляй един по един бушоните и пробвай пак с крушката докато откриеш къде е консуматора/крушката няма да светне/ . Успех. Ще се справиш. :beer


Потребителски аватар
Mirqn
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
Автомобил: Vento
Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
Местоположение: Варна / София

Re: Проблем с токовете !!!!!

Мнениеот Mirqn » Вто 02 сеп 2014 18:11


И така го измерихме и стойностите които показа бяха минимални 0.30,0.32 показа мултицета. Сменихме акумулатора изминах с него 50 км изгасих я и нямаше грам ток,чак подгряващите не искаха да светнат. Днеска много хора ми казаха че е от алтернатора,че го презарежда, но никой не ми гарантира 100%


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот phantom_ » Вто 02 сеп 2014 18:28


Mirqn написа:Здравейте колеги,
проблема е следния,че Вентото ми изтощава всеки акумулатор.Като измерихме с мултицета показва 14,60 или 14,70 това са стойностите. Нормални ли са тези стойности или са високи и презарежда акумулатора и ако го презарежда възможно ли е да се изхабява до дупка,че после не може да запали. Вентото е 1.9 SDI.


Кога ги замери тия стойности?Когато "мериш" всички консуматори трябва да са включени и пак трябва да ти дава зареждане около 14-14,5в.


Потребителски аватар
Mirqn
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
Автомобил: Vento
Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
Местоположение: Варна / София

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот Mirqn » Вто 02 сеп 2014 18:32


Е на мен ми казаха,че над 14 вече презарежда. Мкасимум до 13.9 трябвало да е.Поне така ми казаха.


Потребителски аватар
Mirqn
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
Автомобил: Vento
Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
Местоположение: Варна / София

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот Mirqn » Вто 02 сеп 2014 18:36


phantom_ написа:
Mirqn написа:Здравейте колеги,
проблема е следния,че Вентото ми изтощава всеки акумулатор.Като измерихме с мултицета показва 14,60 или 14,70 това са стойностите. Нормални ли са тези стойности или са високи и презарежда акумулатора и ако го презарежда възможно ли е да се изхабява до дупка,че после не може да запали. Вентото е 1.9 SDI.


Кога ги замери тия стойности?Когато "мериш" всички консуматори трябва да са включени и пак трябва да ти дава зареждане около 14-14,5в.

А според теб какво може да е,ако не е от алтернатора?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот phantom_ » Вто 02 сеп 2014 18:39


Не разбрах как ги мери тия стойности? :rolleyes


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19148
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот stefan4o » Вто 02 сеп 2014 18:59


Ако говорим за 0.30 ампера това е доста голяма консумация - 300 милиампера. Допустимата е 50 милиампера. При повече някои магазини за акумулатори не заверяват гаранция при покупка на нов от тях. Намери откъде е тая консумация. Мисля, че проблемът не ти е от алтернатора, имаш т.нар. утечка по-скоро.

Последна промяна от stefan4o на Вто 02 сеп 2014 19:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Mirqn
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
Автомобил: Vento
Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
Местоположение: Варна / София

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот Mirqn » Вто 02 сеп 2014 19:00


phantom_ написа:Не разбрах как ги мери тия стойности? :rolleyes

само на запалена? не бяхме включили нито фарове нито нищо


Потребителски аватар
Mirqn
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
Автомобил: Vento
Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
Местоположение: Варна / София

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот Mirqn » Вто 02 сеп 2014 19:01


stefan4o написа:Ако говорим за 0.30 ампера това е доста голяма консумация - 300 милиампера. Допустимата е 50 милиампера. При повече някои магазини за акумулатори не заверяват гаранция при покупка на нов от тях. Намери откъде е тая консумация.

При положение,че карах 50км и я изгасих на безиностанцията само да заредя и като се качих нямаше до толкова ток,че подгряващите не искаха да светят даже нямаха и аварийни


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот phantom_ » Вто 02 сеп 2014 19:03


Трябва да я замериш с консуматори,и както писа и колегата тая консумация е доста голяма..А това че е нямала ток да завърти след 50км. ме навежда на мисълта че не зарежда :rolleyes Макар че си писал че зарежда...

Последна промяна от phantom_ на Вто 02 сеп 2014 19:04, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Mirqn
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
Автомобил: Vento
Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
Местоположение: Варна / София

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот Mirqn » Вто 02 сеп 2014 19:03


Не знам какво може да консмира толкова много ток.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19148
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот stefan4o » Вто 02 сеп 2014 19:04


Лошото на утечките е, че бавно ама сигурно скапват акумулатора. До степен такава, че няма ток да ти светнат лампите на таблото. Казвам го от опит. Ако не се хване навреме купуваш нов акумулатор от воле. Аз докато се усетих и прецаках един акумулатор. Чат-пат като се сетя си проверявам колата с мултицета, но според мен е добре такива профилактики да се правят веднъж седмично или на две седмици примерно. Все пак са стари коли и проблемите с ел. инсталациите при тях започват да зачестяват с годините. Моят акумулатор в последния си стадий от живота до такава степен се беше прецакал, че дори и 30 минути каране не му помагаше. Изгася ли я... край, няма ток да завърти.


Потребителски аватар
Mirqn
Мнения: 37
Регистриран на: Пет 13 сеп 2013 14:27
Автомобил: Vento
Двигател: AEY 1.9 SDI 1996
Местоположение: Варна / София

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот Mirqn » Вто 02 сеп 2014 19:07


какво да правя сега? дайте акъл.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19148
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Венто 1.9 SDI. Проблем с токовете

Мнениеот stefan4o » Вто 02 сеп 2014 19:10


1. Намери източникa на тая консумация - бушон по бушон вадиш, докато някой гледа на акумулатора с мултицета. Нормално на уреда трябва да покаже от сорта на 0.04-0.05 А. Така ще разбереш от кой кръг на предпазителите идва. После гледаш тоя бушон какво захранва и започваш да търсиш там.
2. Зареди си акумулатора на зарядно, като преди това провери нивото на електролита в него, ако е обслужваем.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], railfan и 153 госта