Става въпрос за Пасат на приятел, който от доста време ходи по мъките. Автомобилът е комби.
Проблемите започват след смяна на гарнитура на главата поради загуба на антифриз, даже май и главата е сменяна. Гарнитурата даже два пъти. Сега вече не губи течност.
Ново турбо, дюзите са проверени, проверени са и дебитомер, филтър за твърди частици, сменени са дисковете на скоростната кутия и ред други чудеса. Включително му е сложен и чип.
Автомобилът върви колебливо. При наклон от сорта на изкачването към Бояна при максимална газ не може да достигне повече от 140 км в час. Най-фрапиращ от цялата тази работа е разходът - магистрално каране с около 150 - 11/100. Градско дори 20/100 по борд компютър. Реално с около литър надолу.
Диагностиката показва евентуално нужда от смяна на две подгревни свещи, но нищо друго по двигателя. Скоростната кутия е с най-новият софтуер, правена е адаптация.
Приемам всякакви идеи, най-вече коментар на лог файла. Може някои от каналите, които бихте искали да се показват, да ги няма, но идеята при създаването му беше, да се видят показания на впръскваното гориво и турбината.
Passat B6 2006 BMP DSG DPF висок разход, не върви - лог файл
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Passat B6 2006 BMP DSG DPF висок разход, не върви - лог
Първото което ми прави впечатление е че температурата на водата е много висока.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2006 BMP DSG DPF висок разход, не върви - лог
Не мисля, че температура до 99 градуса е проблем.
При прегледа на процента на запушване на DPF-а ми направи впечатление, че температурата на въздуха преди турбината е 134 градуса. Струва ми се доста над нормалното, а това със сигурност ще даде негативно отражение върху смесообразуването, от там и недостатъчна мощност и висок разход може би?
При прегледа на процента на запушване на DPF-а ми направи впечатление, че температурата на въздуха преди турбината е 134 градуса. Струва ми се доста над нормалното, а това със сигурност ще даде негативно отражение върху смесообразуването, от там и недостатъчна мощност и висок разход може би?
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Passat B6 2006 BMP DSG DPF висок разход, не върви - лог
Температурата на вода си е екстра.
Температурата преди турбината стига около 850-900 градуса, така че тази е ниска, а и тя не влияе на смесообразуването.
Направете свестен лог от 1800 об/мин до 4000 на 5 предавка, че този не става...
Температурата преди турбината стига около 850-900 градуса, така че тази е ниска, а и тя не влияе на смесообразуването.
Направете свестен лог от 1800 об/мин до 4000 на 5 предавка, че този не става...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B6 2006 BMP DSG DPF висок разход, не върви - лог
Всъщност, този лог включва и работа на автомобила на пета предавка в тези диапазони, само че започва от по-висок оборотен диапазон.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта