здравейте,
моят проблем е следният - след като затапих егр капата с метална пластина колата върби много по леко, но забелязах, че след като натоваря колата тоест ако пробвам да набера възможно най-бързо или се опитвам да поддържам определна скорост по баир нагоре естествено колата се товари повече и се получава едно забиване за секунда след това пак върви супер до следващото натоварване на двигатела пак се повтаря същатата ситуация. Да не би да съм забравил нещо да направя като съм затапвал егр клапата тоест аз затапих железният маркуч с пластина, но не съм пипал компа или вакум маркучите.
вакум маркучите са здрави и подменени всички до един клапата н75 е нова само някой от вакум маркучите съм ги оставил малко по дълги от нормалното понеже неми се режеше и за мен няма проблем предполагам, че са по-дълги.
помогнете ако някой е имал такъв проблем да сподели.
Голф 4 1,9 тди АГР 1998 год - забиване след затапване на AGR
Голф 4 1,9 тди АГР 1998 год - забиване след затапване на AGR
Последна промяна от naskovp на Пет 02 яну 2015 16:08, променено общо 2 пъти.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр кл
Проблема не е в затапването.Направи диагностика и логове.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр кл
копютъра даже не е разбрал,че си затапил ЕГР клапана.Като правите диагностика обърнете по-вече внимание на стойностите на дебитомера.Ако скоро няма да ходиш на диагностика може да откачиш кабела на дебитомера за проба,но колата става доста по мудна.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр кл
Проблема е в смукателния колектор.Предполагам че е доста мръсен и запушен.
Ограничи софтуерно АЖР-а чрез Вага и виж стойностите на дебитомера.
Ограничи софтуерно АЖР-а чрез Вага и виж стойностите на дебитомера.
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр кл
мисля, че проблема може да е от вакум маркучите, понеже като слагах пластинката смених и един от вакум маркучите на турбото сложих 3.2 марккуч при положение, че уж 4.0 трябва да е и от тогава ми прави така, а преди не е правила така мисля да видя схемата на маркучите понеже май всички маркучи са 3.2 и ще ги сменя с 4.0 да видим и мисля, че ще се оправи.
а отностно нагара във всмукателните има около 2 мм нагар мисля, че не е фрапиращ оставил съм го на пролет да го чистя
вийдал съм къде ли не по големи нагари дето пръстът си неможеш да бутнеш
а отностно нагара във всмукателните има около 2 мм нагар мисля, че не е фрапиращ оставил съм го на пролет да го чистя
вийдал съм къде ли не по големи нагари дето пръстът си неможеш да бутнеш
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр кл
Най вероятно си с гейтова турбина и когати си сменял вакуумните маркучи се разменил местата на някой от маркучите на н75 клапана (управление на турбото).По това което обесняваш най-вероятно колата пренадува и забива.Няма как проблема да е от зацапана всмукателна система защото тогава проблема щеше да е постоянен невървеж,а не да има забивания.
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр кл
аз миналата година сменях всички вакум маркучи и от където извадя един маркуч слагам новия и така преминавам към следващият, няма вариант да съм ги збъркал. Просто беше ми останал един маркуч където се извиваше много отдолу към турбото и тръгваше от клапата н75 а тя е нова понеже миналата година забиваше постоянно и пробвах на един познат неговата клапа и колата не забиваше та отидох и си купих нова такава оригинална. ако мога така да обясня клапата н75 всички я знаем има 3 изхода.
2 от ляво и 1 от дясно до буксата на самата клапа
та беше ми останал въпросният десен маркуч, който отива някъде под самото турбо и като разкачих егр клапата да слагам пластината си казах така и така съм изцапан дай да бръкна и за мое щастие не беше както си мислих някъде забудатан и смених само него а той реално го дават по схема да е 4мм а аз сложих маркуч 3,2 не мислех, че е от голямо значение и от тогава така прави при натоварване. ще купя тия дни едни сини маркучи силикови вакум маркучи ги водят и ще сменя всички с такива дори и където трябва да е 3 мм пак ще сложа 4мм.
ако и тогава не се оправи незнам от какво и как може турбото толкова да пренадува, миналата година чистих и дебитомера сега пак ще го изчистя имам такъв спрей за дебитомери.
но пак си мисля че е заради по тънкият вакум маркуч просто няма логика от ряс след сменянето да прави така ако е имало проблем и друг път щях да го усетя.
2 от ляво и 1 от дясно до буксата на самата клапа
та беше ми останал въпросният десен маркуч, който отива някъде под самото турбо и като разкачих егр клапата да слагам пластината си казах така и така съм изцапан дай да бръкна и за мое щастие не беше както си мислих някъде забудатан и смених само него а той реално го дават по схема да е 4мм а аз сложих маркуч 3,2 не мислех, че е от голямо значение и от тогава така прави при натоварване. ще купя тия дни едни сини маркучи силикови вакум маркучи ги водят и ще сменя всички с такива дори и където трябва да е 3 мм пак ще сложа 4мм.
ако и тогава не се оправи незнам от какво и как може турбото толкова да пренадува, миналата година чистих и дебитомера сега пак ще го изчистя имам такъв спрей за дебитомери.
но пак си мисля че е заради по тънкият вакум маркуч просто няма логика от ряс след сменянето да прави така ако е имало проблем и друг път щях да го усетя.
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр кл
смених всички вакум маркучи с 4мм силиконови 50 лв за 4 метра дадох и пак като карам и ако се наложи да поддържам скороста по баир нагоре явно колата вкарва повече гориво и турбото нагнетява повече въздух от което следва, че компа отчита ненормални стойности явно и се получава едно моментно забиване все едно си махам крака от гаста, но после пак всичко си е наред. Клапата на турбото си работи сменена е с нова н75. ако не работеше колата след като забие нямаше да има повече тяга до като не загася и запаля отново двигатела, а то си има.
някой някакви идеи трябва ли да закачам компа на колата да променям някакви снастройки или просто е влязъл боклук и пак е прецакал клапата?
някой някакви идеи трябва ли да закачам компа на колата да променям някакви снастройки или просто е влязъл боклук и пак е прецакал клапата?
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр кл
но сперед мен не е от клапата, понеже като забие и пусна гаста имам пак сила и ако напъна пак забива, а преди като ми беше развалена клапата н75 като забие един път и няма сила повече понеже турбото е в авариен режим а сега не е така. незнам чудя се какво да направя ако ида да е чипна сигурно, че се оправи положението
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр кл
Не разбрах само колата ти с геометрия ли е?
Ако е, много ме съмнява че губиш вакум!!!И то точно от управлението на геометрията,а и до колкото разбрах точно този вакум маркуч не си сменил!
Ако е, много ме съмнява че губиш вакум!!!И то точно от управлението на геометрията,а и до колкото разбрах точно този вакум маркуч не си сменил!
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр кл
не двогатела мие с гейт АГР ми е двигатела без променлива геометрия всички маркучи съм ги сменил с силиконови 4мм дадох 50 лв за 4 метра маркучи дори където трябва е по малък маркуча сложих пак 4мм
но пак забива аз си мисля че проблема е от това, когато съм затапил арг провода несъм бутал компа и сега когато газовете излизат директно турбото прави повече обороти и повече налягане и компа при натоварване понеже се вкарва повече гориво и съответно почече налягане се получава и компа се побърква защо е така и спира за момент турбото.
симптома е все едно докато навирам си махам ряско педала от гаста ако отпусна гаста се оправя ако продължа да натискам завиването трае докато не отпусна гаста
мисля че след тази интервенция трябва да агр да се ограничи и от компа задане се бърка за мен това е проблема.
даже мисля да ида да я чипна и там да бутнат компа понеже няма смисъл тук да давам пари после за чипа пак да давам така и така ще пипат настройките ще го оправят
ако някой е имал този проблем и го решил да сподели
но пак забива аз си мисля че проблема е от това, когато съм затапил арг провода несъм бутал компа и сега когато газовете излизат директно турбото прави повече обороти и повече налягане и компа при натоварване понеже се вкарва повече гориво и съответно почече налягане се получава и компа се побърква защо е така и спира за момент турбото.
симптома е все едно докато навирам си махам ряско педала от гаста ако отпусна гаста се оправя ако продължа да натискам завиването трае докато не отпусна гаста
мисля че след тази интервенция трябва да агр да се ограничи и от компа задане се бърка за мен това е проблема.
даже мисля да ида да я чипна и там да бутнат компа понеже няма смисъл тук да давам пари после за чипа пак да давам така и така ще пипат настройките ще го оправят
ако някой е имал този проблем и го решил да сподели
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр кл
Сложи си манометър на турбо надува. Сигурен съм че пренадува. И повече объркани, скъсани маркучи от н75. Виж особено към вестгате и самия вестгате. Като свържеш двата вакума от охлюва и вестгате, забива ли.(тогава трябва да надува макс. До 0.7 и доста по мудна, но ако пак забива, вестгате е проблемен).
Поздрави.
Поздрави.
Re: голф 4 1.9 тди 90 коня - забива след затапване на егр
проблема е решен!!1
турбото си надуваше 0,9 бара сложих чип на 1.1 бара е сега и проблема се състои от това че всмукателните тръби са позапушени на извивките и когато дам повече гас се получава нещо като тапа няма къде да излезе налягането и компа спира турбото за части от секудната докато двигатела издърпа натрупаното налягане което може и да се погледне като пренадуване. на пролет ще ги сваля и изчистя.
турбото си надуваше 0,9 бара сложих чип на 1.1 бара е сега и проблема се състои от това че всмукателните тръби са позапушени на извивките и когато дам повече гас се получава нещо като тапа няма къде да излезе налягането и компа спира турбото за части от секудната докато двигатела издърпа натрупаното налягане което може и да се погледне като пренадуване. на пролет ще ги сваля и изчистя.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта