Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GMC44
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 19 окт 2014 21:24
Автомобил: Passat B7 TDI
Двигател: CFFB 2012

Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обороти

Мнениеот GMC44 » Сря 26 ное 2014 19:59


Здравейте колеги, проблемът ми е следният: при работа на място или при движение на свободен ход след като включа вентилатора на парното (климатика), оборотите на мотора от 780-800 се покачват до малко под 1000 може би около 980. След спиране на вентилатора си остават във високата стойност, но след като изфорсирам двигателя до към 2000 rpm при спрян вентилатор оборотите се връщат в нормалния си диапазон.
Направих няколко опита с един и същ резултат.
Някакви идеи от какво може да е?
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
klimatronik
Мнения: 198
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот klimatronik » Сря 26 ное 2014 22:39


Баща ми кара кади с такъв мотор от чисто ново, в момента е на 150к км. и винаги е било по същия начин. Много интересно :screwy


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот polovera_9n3 » Сря 26 ное 2014 23:21


при мен беше така на полото 2007 набор. След като спра климата отиваха на 1200 даже. свалих педала на газта, почистих го сложих го и се оправи


vesbg
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 26 юли 2014 15:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот vesbg » Пон 01 дек 2014 9:52


При мен съм забелязал следната особеност. Оборотите на двигателя са към 790 оборота когато колата не е в движение. Ако е в движение по инерция, макар и съвсем бавно, оборотите се покачват към 980. Когато се регенерира DPF филтъра оборотите в покой са отново 980 и се усеща притрисане в двигателя.


Потребителски аватар
PzKpfW
Мнения: 209
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
Автомобил: Golf 6
Двигател: CAYC
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот PzKpfW » Пет 12 дек 2014 21:31


Когато външната температура е под 5 градуса, ако е пуснат вентилатора и парното е включено на положение близо до максималното се включва електрически подгрев на антифриза, като заради повишената консумация на ток двигателя повишава оборотите си, за да може да навакса алтернатора. При достигане на работна температура на двигателя електрическия подгрев се изключва и оборотите падат на нормалното ниво. Ако я няма тази функция този двигател няма никога да загрее зимно време в градски условия и парното ще работи слабо.


nako0
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 12 дек 2014 23:21
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот nako0 » Пет 12 дек 2014 23:43


Провери си динамото колега дали добре зарежда, имах подобен проблем с Туарег само че 2.5 тди, като пусна малко консумативи като климатроник, радио, фарове и т.н колата сама си вдига оборотите до около 1000 автоматично, защото не може да насмага да зарежда динамото и като дам малко газ после пак падат, но понякога си ги държеше на 980-1000 и след като съм дам малко газ до 2000-2500 оборота, но може и заводски така да е направена, погледни и ти кажи какъв е бил проблема колега :)


Потребителски аватар
manchorov
Мнения: 149
Регистриран на: Пет 16 дек 2011 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот manchorov » Нед 14 дек 2014 1:22


VW=голям боклук.Това е причината.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот hooligan_sk » Нед 14 дек 2014 11:11


Така работят в студено време за да смогва климатроника да топли. Двигателя е с много високо КПД и минимални топлинни загуби. :th_up


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 16 дек 2014 22:55


manchorov написа:VW=голям боклук.Това е причината.


Ти си някакъв малоумник


Потребителски аватар
GMC44
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 19 окт 2014 21:24
Автомобил: Passat B7 TDI
Двигател: CFFB 2012

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот GMC44 » Сря 17 дек 2014 0:01


Възможно ли е да се получи този ефект от гадна нафта? Заредих тогава за 30 лв от скъпия дизел на OMV и ми направи впечатление, като че ли почти веднага скочиха тихите обороти. Четейки във форума, май доста колеги се оплакват от OMV.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот hooligan_sk » Сря 17 дек 2014 9:30


Ти не прочете ли какво сме ти отговорили?


Потребителски аватар
GMC44
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 19 окт 2014 21:24
Автомобил: Passat B7 TDI
Двигател: CFFB 2012

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот GMC44 » Сря 17 дек 2014 10:08


Разбира се, че съм прочел. Обърни внимание, че съм споделил впечатление в поста си.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот hooligan_sk » Сря 17 дек 2014 20:22


В първия пост си описал абсолютно типично и умишлено програмирано поведение за този мотор. В семейството ми имаме автомобил с този агрегат и се държи така от момента в който го изкарах от представителството с пробег 13км.

Ако имаш проблем с нулевите обороти който не е обвързан с използването на климатроника, а е пряко следствие от зареждане на гориво, това не се разбира. :gruebel


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1893
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот 110afn » Сря 17 дек 2014 20:38


hooligan_sk написа:Така работят в студено време за да смогва климатроника да топли. Двигателя е с много високо КПД и минимални топлинни загуби. :th_up

Така е. 1.6тди при 2-3 часа каране спирам и започва да пада температурата и вдига оборотите. Карам и 2.0тди в Т6 , но тук не вдига оборотите, а реално са еднакви двигатели


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 923
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK6 2010г. CAYC(1.6 TDI/105 hp) - повишени тихи обо

Мнениеот ssssl » Сря 17 дек 2014 22:30


PzKpfW написа:ако е пуснат вентилатора и парното е включено на положение близо до максималното се включва електрически подгрев на антифриза

От Г5 нагоре няма подгрев на антифриза, а реотани във въздуховодите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта