1.9 ТДИ АСЗ въпрос за вакуум система

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
DonVito_
Мнения: 71
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1.9 ТДИ АСЗ въпрос за вакуум система

Мнениеот DonVito_ » Пет 30 яну 2015 19:40


Колеги знам ,че темата за вакуум системата на 1.9 ТДИ е дъфкана много,но не мога да открия отговор на въпросът си въпреки многото четене на теми във форума.
Колата е Сеат Ибиза 6l 2003 г.ДВГ АСЗ-131 к.с.
Миналата седмица се хванах и смених всички вакумни мъркучи и реших да замеря как е вакума на колата.Закачих вакуум метър на възвратния клапан който е между тандем помпата и сервото.Вакума който помпата прави е постоянен (при работещ двигател),но при натискане на спирачката ми направи впечетление,че вакуума който отива към клапаните N75,N18,N 235 пада на половина и след около 5,6 секунди помпата си го възстановява.Та въпросът ми е това нормално ли е.Благодаря Ви предварително.




Потребителски аватар
aradovanov
Мнения: 1115
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: 1.9 ТДИ АСЗ въпрос за вакуум система

Мнениеот aradovanov » Пет 30 яну 2015 21:01


И при мен е така, даже пробвай с няколко бързи натискания на спирачката да видиш, че почти няма да остане вакум.
Дали е нормално да каже някой друг.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: 1.9 ТДИ АСЗ въпрос за вакуум система

Мнениеот nasko1978 » Пет 30 яну 2015 23:05


Нормално е!
Ако на последният консуматор-актуатора е 0,6 без натисната спирачка,значи всичко е наред.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], jetta2009 и 88 госта