Колеги знам ,че темата за вакуум системата на 1.9 ТДИ е дъфкана много,но не мога да открия отговор на въпросът си въпреки многото четене на теми във форума.
Колата е Сеат Ибиза 6l 2003 г.ДВГ АСЗ-131 к.с.
Миналата седмица се хванах и смених всички вакумни мъркучи и реших да замеря как е вакума на колата.Закачих вакуум метър на възвратния клапан който е между тандем помпата и сервото.Вакума който помпата прави е постоянен (при работещ двигател),но при натискане на спирачката ми направи впечетление,че вакуума който отива към клапаните N75,N18,N 235 пада на половина и след около 5,6 секунди помпата си го възстановява.Та въпросът ми е това нормално ли е.Благодаря Ви предварително.
1.9 ТДИ АСЗ въпрос за вакуум система
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1.9 ТДИ АСЗ въпрос за вакуум система
И при мен е така, даже пробвай с няколко бързи натискания на спирачката да видиш, че почти няма да остане вакум.
Дали е нормално да каже някой друг.
Дали е нормално да каже някой друг.
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: 1.9 ТДИ АСЗ въпрос за вакуум система
Нормално е!
Ако на последният консуматор-актуатора е 0,6 без натисната спирачка,значи всичко е наред.
Ако на последният консуматор-актуатора е 0,6 без натисната спирачка,значи всичко е наред.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], jetta2009 и 88 госта