Мнения за Golf 3 1.9TDI 110коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

не скачам на сляпо

Мнениеот variable intake system » Вто 17 апр 2007 18:41


Schwepsi написа:Като собственик на такъв голф мага да кажа само суперлативи.Проблеми (да чукам на дърво) съм нямал. Разход приличен , пауър- Повече :wink: .Аз лично съм много доволен вече му врътнах 30к км. Гледай внимателно да попаднеш на читав и всичко е ОК. Както казаха колегите километрите не са проблем , зависи само от подръжката и начина на експлотация.
Успех. ДА се похвалиш ако влезеш в сектата. :lol:
:D

Това звучи много добре - обнадеждаваш ме :) Преди да се заимам с возило, то ще мине щателна проверка, защото съм в този бизнес и знак едно недоглеждане до какво може да доведе. Така, че ще видим.
PEACE!




Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Вто 17 апр 2007 20:35


Те колегите изброиха какво може да му стане на моторчето. Аз имах проблем с лопатките, после дебитомера замина и накрая един от маркучите с вакумите дет управляват геометрията се беше пробил и ми скъса нервите докато го открия. Накрая смених всички маркучи и колата заспа. После един чип и сложих и... :twisted: По-добро съотношение вървеж-разход няма!


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблемите...

Мнениеот variable intake system » Вто 17 апр 2007 22:37


Spunky написа:Те колегите изброиха какво може да му стане на моторчето. Аз имах проблем с лопатките, после дебитомера замина и накрая един от маркучите с вакумите дет управляват геометрията се беше пробил и ми скъса нервите докато го открия. Накрая смених всички маркучи и колата заспа. После един чип и сложих и... :twisted: По-добро съотношение вървеж-разход няма!


Такаа... това за дебитомера ок, но турбото при теб какво се беше омазало? Това с лопатките явно си е проблем, който се появява чат-пат. Чипът, който си сложил колко коне и върт момент е вдигнал? На коя фирма е? А всъщност чип ли си сложил или външен модул (power box)? Аз също мисля да вдигам конете, но не с чип, а външен модул. :)

P.S. Дебитомера какви пари излезе?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 апр 2007 22:49


За оглеждането по-добро от VAG-Com-подчертавам VAG-Com няма/понеже там имаш следене на параметри/, а не няква сервизна програма с четец за грешки.За чипа прочети темата CHIPTUNING в тунинг-раздел.Синтезирано две важни неща от там:не копувай външен чип-тва е като емулатор на газова-за наще мотори заменяш стария чип с нов и пазиш стария;колегата BREZEL продава чипове за 200 лв. който са монтирани от не един и двама човека във форума :!:


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

чиповете..

Мнениеот variable intake system » Вто 17 апр 2007 22:59


Rabbit_TDI написа:За оглеждането по-добро от VAG-Com-подчертавам VAG-Com няма/понеже там имаш следене на параметри/, а не няква сервизна програма с четец за грешки.За чипа прочети темата CHIPTUNING в тунинг-раздел.Синтезирано две важни неща от там:не копувай външен чип-тва е като емулатор на газова-за наще мотори заменяш стария чип с нов и пазиш стария;колегата BREZEL продава чипове за 200 лв. който са монтирани от не един и двама човека във форума :!:

да ти кажа не ми се иска чип, защото задържиш за момент малко повече поялника докато махаш стария чип и топлинния пробив е готов, докато външния модул просто преобразува сигналите към помпата и не налага интервенция в ел блок. На старата работа се занимавах с чип тунинг (т.е. вуншни модули) и бях очарован. Колко коня качва чипа на колегата BREZEL?


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Re: проблемите...

Мнениеот Spunky » Вто 17 апр 2007 23:03


variable intake system написа: Такаа... това за дебитомера ок, но турбото при теб какво се беше омазало? Това с лопатките явно си е проблем, който се появява чат-пат. Чипът, който си сложил колко коне и върт момент е вдигнал? На коя фирма е? А всъщност чип ли си сложил или външен модул (power box)? Аз също мисля да вдигам конете, но не с чип, а външен модул. :)

P.S. Дебитомера какви пари излезе?


Дебитомера беше под 300лв от сакар ауто. Към 270 мисля. Лопатките се зацапват от сажди с времето, но чистенето е евтино. За чипа търси Brezel. Моя не беше от него, а много по-скъп без да има за какво. На сегашната кола съм с негов и съм много доволен. При мен го даваха 143к.с. и 300Нм. И изобщо не ти препоръчвам power box. По-малък е ефекта и не си струват парите изобщо. Слагаш едно чипче и заспива.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: чиповете..

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 апр 2007 23:07


variable intake system написа:
Rabbit_TDI написа:За оглеждането по-добро от VAG-Com-подчертавам VAG-Com няма/понеже там имаш следене на параметри/, а не няква сервизна програма с четец за грешки.За чипа прочети темата CHIPTUNING в тунинг-раздел.Синтезирано две важни неща от там:не копувай външен чип-тва е като емулатор на газова-за наще мотори заменяш стария чип с нов и пазиш стария;колегата BREZEL продава чипове за 200 лв. който са монтирани от не един и двама човека във форума :!:

да ти кажа не ми се иска чип, защото задържиш за момент малко повече поялника докато махаш стария чип и топлинния пробив е готов, докато външния модул просто преобразува сигналите към помпата и не налага интервенция в ел блок. На старата работа се занимавах с чип тунинг (т.е. вуншни модули) и бях очарован. Колко коня качва чипа на колегата BREZEL?

При ТДИ не отпояваш нищо само сменяш :!: -абе прочети темата тя е 40-50 страници вече и ще разбереш какво имам предвид :wink: Ако някой се ангажира с цифра колко коня качва чипа без да е мерил на дино му кажи да ходи да се стреля.По думите на колегите след чипа колата се е развързала яко.


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблемите...

Мнениеот variable intake system » Вто 17 апр 2007 23:18


Spunky написа:Дебитомера беше под 300лв от сакар ауто. Към 270 мисля. Лопатките се зацапват от сажди с времето, но чистенето е евтино. За чипа търси Brezel. Моя не беше от него, а много по-скъп без да има за какво. На сегашната кола съм с негов и съм много доволен. П......

Действително box-a e с по-малък ефект, но това е минимално (6h.p. и 14Nm по-малко). Интересува ме качеството-защото не искам да ми гръмне помпата примерно :roll: А и има още нещо ако сложа чип няма да мога да слагам нов софтуер на ECU-то, докато с box този проблем го няма. На работа много проблеми се решават с нов софтуер - примерно настоящият софтуер е прекалено чувстителен към EGR и затова-нов и ако сложа чип няма да мога да слагам нов софтуер. Всъщност за Golf 3-кa има ли такава опция с нов софтуер или това е въведено при Голф 4?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 апр 2007 23:23


Тая опция е с мотора,а не моделното поколения на купето и при АФН мисля че няма.То ако можеш да сменяш софтуера няма нужда от нов чип.Помпата от чип няма как да ти гръмне според мен :? Гърмят турбото и самия мотор.


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Вто 17 апр 2007 23:26


Ами нали в чипа е новия софтуер. Powerbox-a лъже ЕКУ-то, като праща грешни сигнали. А чипа си е оптимизиран за твоя мотор и пипнато каквото където трябва.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 апр 2007 23:30


Spunky написа:Ами нали в чипа е новия софтуер. Powerbox-a лъже ЕКУ-то, като праща грешни сигнали. А чипа си е оптимизиран за твоя мотор и пипнато каквото където трябва.

:да:А смяна на софтуер с паурбокс се получава еднааа...... :?


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

нов софтуер..

Мнениеот variable intake system » Вто 17 апр 2007 23:32


Rabbit_TDI написа:Тая опция е с мотора,а не моделното поколения на купето и при АФН мисля че няма.То ако можеш да сменяш софтуера няма нужда от нов чип.Помпата от чип няма как да ти гръмне според мен :? Гърмят турбото и самия мотор.


За новия софтуер си прав, че не зависи от моделната поредица, а от моторите - грешно се изразих


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Вто 17 апр 2007 23:33


То това е пускано ама....все пак:
http://cement1000.hit.bg/


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

нов софтуер

Мнениеот variable intake system » Вто 17 апр 2007 23:34


Spunky написа:Ами нали в чипа е новия софтуер. Powerbox-a лъже ЕКУ-то, като праща грешни сигнали. А чипа си е оптимизиран за твоя мотор и пипнато каквото където трябва.


чакайте сега - НЕ БУРКАЙТЕ НЕЩАТА! Новият софтуер на ECU-to не вдига мощността, а решава определени проблеми по управлението на мотора - примерно управлението на EGR. Този софтуер се спуска от завода производител!!!!!! Плюс това box-a грубо казано стои м/у ECU-to и помпата и само модифицира сигналите


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 17 апр 2007 23:35


Spunky написа:То това е пускано ама....все пак:
http://cement1000.hit.bg/

А то от своя страна/запушването на ЕГР/се практикува във форума с едно винтче под маркуча вризащ в ЕГР и е своебразен БГ вариант на "чиптунинг" наречен "чептунинг" :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ivailo_slavov и 74 госта