Мнения за Golf 3 1.9TDI 110коня
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мнения за Golf 3 1.9TDI 110коня
Здравейте,
чудя се дали да стана собственик на Golf 3 1.9TDI 110коня. Имам няколко питания за този мотор, тъй като не съм човек, който скача на сляпо. Интересува ме до колко са здрави и дали често изплющяват следните неща:
1. Дебитомер
2. Вакуум помпа
3. Третата дюза (с датчика)
4. Гориво нагнетателна помпа
Благодаря Ви предварително!
P.S. Ако имате ръководства за този мотор ще се радвам ако ми ги пратите!
чудя се дали да стана собственик на Golf 3 1.9TDI 110коня. Имам няколко питания за този мотор, тъй като не съм човек, който скача на сляпо. Интересува ме до колко са здрави и дали често изплющяват следните неща:
1. Дебитомер
2. Вакуум помпа
3. Третата дюза (с датчика)
4. Гориво нагнетателна помпа
Благодаря Ви предварително!
P.S. Ако имате ръководства за този мотор ще се радвам ако ми ги пратите!
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
късметът
Stivi написа:Ако имаш късмет никога,ако си карък-след 1 месец Всичко е лотария колега,само някой който вижда в бъдещето може да ти отговори на въпроса ! А и си пропуснал турбото ,което заедно с помпата си е цифра,другите 3 неща и да се прецакат не са болка за умиране
Това за късмета е ясно, но ме интересува, какъв живот имат като години или километри
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: късметът
variable intake system написа:какъв живот имат като години или километри
Отчитай факта, че дизеловите двигатели на ФВ, се плашат от лоша поддръжка, а не от много километри... Перфектни са според мен във всяко отношение - надежност, поддържка, разход, динамичност. С една дума - няма да сбъркаш, ако попаднеш на добър екземпляр естествено... Май станаха повече думи Успех в избора и късмет
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
variable intake system, от нещата които си посочил сравнително често срещан дефект е в 1. Дебитомер, всичко останало (описано от теб) е малко вероятно да се "обади". Много по-често срещан проблем е зацапването на променливата геометрия на турбото. Ако се интересуваш от това - руски .zip
ако не четеш руски и предпочиташ английски - .pdf файл
тука има на руски .zip за ремонт без сваляне от колата (е, пише го за Пасат Б3 и Б4, ама едва ли е голяма разликата) - цък
пак на руски .zip за основен ремонт - цък
Тук руски .zip за ремонт на тези двигатели на Пасат Б5
А ето тук за сваляне и основен ремонт (пак за Б5, руски .zip)
Това е 10 МБ .zip на руски за ремонт на тези двигатели на VW Шаран, Seat Alhambra, Ford Galaxy
Руски .zip 2.3 МБ за основен ремонт пак на минивановете
Ако линковете не се отварят директно или с Flashget напр., пробвай с десен бутон и "Save Target As" - трябва вече да стане.
Ако те интересуват отзиви за тези двигатели, четеш тук (общ VW руски форум) и тук - специализиран за Б5 (на този модел е най-масовия дизел).
Успех !
ако не четеш руски и предпочиташ английски - .pdf файл
тука има на руски .zip за ремонт без сваляне от колата (е, пише го за Пасат Б3 и Б4, ама едва ли е голяма разликата) - цък
пак на руски .zip за основен ремонт - цък
Тук руски .zip за ремонт на тези двигатели на Пасат Б5
А ето тук за сваляне и основен ремонт (пак за Б5, руски .zip)
Това е 10 МБ .zip на руски за ремонт на тези двигатели на VW Шаран, Seat Alhambra, Ford Galaxy
Руски .zip 2.3 МБ за основен ремонт пак на минивановете
Ако линковете не се отварят директно или с Flashget напр., пробвай с десен бутон и "Save Target As" - трябва вече да стане.
Ако те интересуват отзиви за тези двигатели, четеш тук (общ VW руски форум) и тук - специализиран за Б5 (на този модел е най-масовия дизел).
Успех !
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: късметът
ве4е многократно срещам екземпляри с по над 400000 км изводите са за васdobrinb написа:variable intake system написа:какъв живот имат като години или километри
Отчитай факта, че дизеловите двигатели на ФВ, се плашат от лоша поддръжка, а не от много километри... Перфектни са според мен във всяко отношение - надежност, поддържка, разход, динамичност. С една дума - няма да сбъркаш, ако попаднеш на добър екземпляр естествено... Май станаха повече думи Успех в избора и късмет
и все още държи доста висока цена кола с такъв двигател
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Както е казал колегата gr_kanev дебитомер и зацапана геометрия.Първото се решава с 100-150 лв по ибей за твоя мотор ,а по БГ магазините "колкото те ушушкат".При второто можеш да минеш с много малко пари ама лошото е ако паднеш на "пишман майстор" да те накара да направиш основен ремонт на турбото.За да се предпазиш от зацапана геометрия изтърбуши катализатора на момента Има още две неща ,но доста рядко срещани-разбит клапан дето управлява геометрията и е 80-100 пари,другото е проблем при помпата и пак при него е лошо да паднеш на "майстор" дето да те прати да я смениш цялта-иначе по помпата май няма "сериозна неотстраними" неща
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Благодаря за линковете
Благодаря за линковете
Работя за друга марка коли и там нещата, за които питах са на дневен ред за 10-годишните возила. Освен това са и цифра пари! В интерес на истината ме учуди с ниската цена на дебитомера, но това може само да ме радва Как стои въпроса с променливата геометрия на турбото-оста ли запича или лопатките блокират от раздробен катализатор?
Още веднъж благодаря за линковете!
Работя за друга марка коли и там нещата, за които питах са на дневен ред за 10-годишните возила. Освен това са и цифра пари! В интерес на истината ме учуди с ниската цена на дебитомера, но това може само да ме радва Как стои въпроса с променливата геометрия на турбото-оста ли запича или лопатките блокират от раздробен катализатор?
Още веднъж благодаря за линковете!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Re: Благодаря за линковете
variable intake system написа:Благодаря за линковете
...Как стои въпроса с променливата геометрия на турбото-оста ли запича или лопатките блокират от раздробен катализатор?
Още веднъж благодаря за линковете!
Моля !
Мисля че проблема (по-често срещания) е по-скоро от блокиране на лопатките, иначе една от причините (май основната) си я написал вече.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
казаното от теб ме обнадеждава
Цената на дебитомера е поносима (за сравнение оригинален дебитомер за Opel - 600лв). А при геометрията на турбото разбирам, че лопатките зациклят от раздробен катализатор (или проблема е друг?). Помпите (Г.Н.П.-тата) от какво боледуват? Вярно е, че няма неоправена помпа, но един качествен ремонт (примерно в "Супер Дизел" ) излиза поне хилядарка
10x за инфото.
10x за инфото.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Грешиш за геометрият-боледува от "нераздробен" катализатор Просто след 100к километри+каране с наша нафта катализатора се запушва и ако не го изкъртиш/има писано в темите как става/почва да цапа геометрията.Иначе за цената на опелския дебитомер и тя може да се окаже доста по-ниска ама нянам инфо.Помпите и другите неща са адско случайност и надали някой може да каже от какво се развалят точно плюс това една щателна проверка веднага ще покаже дали има такъв проблем. прочутия проблем с прекъсването един майстор в Карлово го управя с настройка на един реостат срещу 60-70 лв ,а в БОШ искат направо да сменят електрониката срещу 600 лв.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
турбо и дебитомери
Rabbit_TDI написа:Грешиш за геометрият-боледува от "нераздробен" катализатор Просто след 100к километри+каране с наша нафта катализатора се запушва и ако не го изкъртиш/има писано в темите как става/почва да цапа геометрията.Иначе за цената на опелския дебитомер и тя може да се окаже доста по-ниска ама нянам инфо.Помпите и другите неща са адско случайност и надали някой може да каже от какво се развалят точно плюс това една щателна проверка веднага ще покаже дали има такъв проблем. прочутия проблем с прекъсването един майстор в Карлово го управя с настройка на един реостат срещу 60-70 лв ,а в БОШ искат направо да сменят електрониката срещу 600 лв.
Проблема с геометрията може ли да се реши с изцяло махане на катализатора? А за дебитомерите при Opel съм 100% сигурен (говоря за цени от оторизиръни дилъри, а не от BG магазини) PEACE!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Schwepsi
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
- Автомобил: Golf 4 GTI
- Двигател: ARL 2003
- Местоположение: София
Като собственик на такъв голф мага да кажа само суперлативи.Проблеми (да чукам на дърво) съм нямал. Разход приличен , пауър- Повече .Аз лично съм много доволен вече му врътнах 30к км. Гледай внимателно да попаднеш на читав и всичко е ОК. Както казаха колегите километрите не са проблем , зависи само от подръжката и начина на експлотация.
Успех. ДА се похвалиш ако влезеш в сектата.
Успех. ДА се похвалиш ако влезеш в сектата.