Джета 1.6д JP проблем с мотора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Джета 1.6д JP проблем с мотора

Мнениеот vladitdrv » Вто 27 мар 2007 0:04


Здравеите,колеги!По-рано писах,че имам проблем с моят дизел и все още си го влача!Въпросът ми е следият:може ли от гарнитурата на главата да се промени дотолкова работата на двигателя,че чак осезателно да изгуби мощност и да си вдигне разхода приблизително с 2л.?Точно това стана след смяната на тъпата гарнитура.Двигателя не е прегряван или издухал гарнитурата,а просто пускаше масло между блока и главата.Ако някой има някаква идея каде ще е проблема нека подскаже малко,че аз вече не знам какво може да е!Благодаря предварително!




Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Вто 27 мар 2007 0:23


зацепване на ангренажа? :?


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Вто 27 мар 2007 8:51


и на мен ми се струва че има проблем със центровката


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Мнениеот Adrian-AAA » Вто 27 мар 2007 20:42


ако е вдигнала разхода с 2 л. и пуши значи смени маистора. И аз съм за ангренаж.
А и искам друго да попитам има ли срещи на VW дизелите


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 27 мар 2007 21:06


anndroo написа:ако е вдигнала разхода с 2 л. и пуши значи смени маистора. И аз съм за ангренаж.
А и искам друго да попитам има ли срещи на VW дизелите

Всяка последна неделя на месеца - НИМ - Бояна - дизелите стават все повече :bowdown :D :applause:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Съб 31 мар 2007 17:35


...мисля,че проблема няма да е в центровката!Опитвал сам и с предварение но нищо не се променя,само работи малко по-твърдо и попушва черно.Може ли дебелината на гарнитурата да има значение? :?: :!:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Съб 31 мар 2007 17:40


...мисля си дори че може и щайбата на разп. вал да не е нагласена точно,че май и тя се сваля за да се извади главата!За маистора дето я прави не мога да гарантирам че ги разбира работите достатачно.За него е важно че работи някак!


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Съб 31 мар 2007 23:28


виж всички белези дали са както трябва - един зъб разлика и колкото и да въртиш центровката няма нищо да направиш (ако не си ги гледал де) :)

шайбата си мисля че няма как да се обърка / така предполагам де /

:D


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Нед 01 апр 2007 18:51


Понеже шайбата е конусна и няма шпонка не е фиксирана.Може ли изместване от порядака на половин зъб да оказва влияние на работата на мотора?Също така и дебелината на гарнитурата ме интересува дали може да влияе някак!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 01 апр 2007 20:20


разбира се 4е дебелината на гарнитурата е важна за компресията,но не е от нея горенето;сваляи капака на клапаните и докарваи на белези и след това някои да ти регулира помпата :!:
сигурен съм 4е освен сбъркана центровка има бутано и по регулировъ4ните винтове на помпата
успех


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 01 апр 2007 20:32


niks76 написа:разбира се 4е дебелината на гарнитурата е важна за компресията,но не е от нея горенето;сваляи капака на клапаните и докарваи на белези и след това някои да ти регулира помпата :!:
сигурен съм 4е освен сбъркана центровка има бутано и по регулировъ4ните винтове на помпата
успех


Провери всичко това което казва колегата niks76 , но понеже се опитвам да си обясня нещате технически , все пак мисля че ако сте сложили по-дебела гарнитура , намалявате степента на сгъстяване , следователно от там се намалява мощността , а от там мисля че няма начин да не рефлектира върху разхода на гориво . Успех


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 02 апр 2007 20:02


Че е бутано по помпата,бутано е!Лошото е че нищо не се промени от това.Затова върнах всичко в парвоначалното му състояние.Мисля че може да е в зацепването на разп. вал,че като сваля филтъра от там се чува необичайно силно бучане.Понеже шайбата към вала е на конус може ли да не е затегната на правилното място и да се нарушава газоразпределението?Не зная дали на някой му се е случвало нещо подобно,но ако е ще го помоля за мнение.Благодаря Ви предварително!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 02 апр 2007 20:53


разбира се 4е може колелото да не е сложено добре


Потребителски аватар
dvanew
Мнения: 243
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
Автомобил: VW Sharan 2005
Двигател: ASZ
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот dvanew » Вто 03 апр 2007 10:00


Привет и от мен, това с колелото малко ме съмнява- вярно че няма шпонка и може да се сложи както си иска, но нали от другата страна на вала има канал който показва правилното положение на вала относно зацепването. Поради това си мисля, че ако от другата страна на вала канала е фиксиран в правилно положение няма значение как е шайбата- ако бъркам ме поправете!!!


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 03 апр 2007 18:45


е да ама никои не знае как е бил зацепен ремъка :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта