Джета 1.6д JP проблем с мотора
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Джета 1.6д JP проблем с мотора
Здравеите,колеги!По-рано писах,че имам проблем с моят дизел и все още си го влача!Въпросът ми е следият:може ли от гарнитурата на главата да се промени дотолкова работата на двигателя,че чак осезателно да изгуби мощност и да си вдигне разхода приблизително с 2л.?Точно това стана след смяната на тъпата гарнитура.Двигателя не е прегряван или издухал гарнитурата,а просто пускаше масло между блока и главата.Ако някой има някаква идея каде ще е проблема нека подскаже малко,че аз вече не знам какво може да е!Благодаря предварително!
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
niks76 написа:разбира се 4е дебелината на гарнитурата е важна за компресията,но не е от нея горенето;сваляи капака на клапаните и докарваи на белези и след това някои да ти регулира помпата
сигурен съм 4е освен сбъркана центровка има бутано и по регулировъ4ните винтове на помпата
успех
Провери всичко това което казва колегата niks76 , но понеже се опитвам да си обясня нещате технически , все пак мисля че ако сте сложили по-дебела гарнитура , намалявате степента на сгъстяване , следователно от там се намалява мощността , а от там мисля че няма начин да не рефлектира върху разхода на гориво . Успех
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Че е бутано по помпата,бутано е!Лошото е че нищо не се промени от това.Затова върнах всичко в парвоначалното му състояние.Мисля че може да е в зацепването на разп. вал,че като сваля филтъра от там се чува необичайно силно бучане.Понеже шайбата към вала е на конус може ли да не е затегната на правилното място и да се нарушава газоразпределението?Не зная дали на някой му се е случвало нещо подобно,но ако е ще го помоля за мнение.Благодаря Ви предварително!
- dvanew
- Мнения: 243
- Регистриран на: Пон 12 дек 2005 12:58
- Автомобил: VW Sharan 2005
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Велико Търново
Привет и от мен, това с колелото малко ме съмнява- вярно че няма шпонка и може да се сложи както си иска, но нали от другата страна на вала има канал който показва правилното положение на вала относно зацепването. Поради това си мисля, че ако от другата страна на вала канала е фиксиран в правилно положение няма значение как е шайбата- ако бъркам ме поправете!!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта