Здравейте, ще си купувам Golf 3 1,9SDI 46KW,бихте ли ми дали професионално мнение за този вид двигател,колата е произведена 1996г. бих искал да знам плюсове минуси и дали е добър като цяло.
Благодаря предварително!
Golf 3 1,9SDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
На кратко СДИ е като ТДИ ама без Т-то Пак е с директно впръскване, комп и т.н., само че поради липса на турбо е 64к.с., доста по-малък въртящ момент и има много слабо ускорение, което е основния му минус и прави изпреварването много кофти Разхода му е големия плюс около 5/100 - великолепен, по-икономичен дизел в този сегмент няма(и ТДИ на VW де)! Липсата на турбо може да се сметне и донякъде за плюс, защото не се грижиш за него и няма да ти се наложи да се занимаваш с рециклиране или смяна след време(едно турбо е към 1000-1200лв)! Двигателя е надежден и здрав, лесно се диагностицира - вързваш го към компа и ако има проблеми то си показва. Колата е добра за градски условия и ако нямаш състезателни наклонности и не търсиш вървеж става! Ако обаче търсиш ускорение и скорост това не твоята кола!
Прегледай компресия на цилиндрите, разлика в компресията м/у отделните цилиндри, провери и състоянието на помпата(че е скъпа), гледай за омасляване и течове по двигателя! Провери с тързачката имаше тема за покупка на дизел! Успех!
Прегледай компресия на цилиндрите, разлика в компресията м/у отделните цилиндри, провери и състоянието на помпата(че е скъпа), гледай за омасляване и течове по двигателя! Провери с тързачката имаше тема за покупка на дизел! Успех!
- Adnan
- Мнения: 3535
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Първия ми Голф беше точно такъв СДИ без никакви екстри аз тогава го купих за 8000 лева баси това беше 2003 г.
Много съм доволен от него нищо не съм сменял по него освен масло, тампон на единия носач и накладки. Карах го около 30 000 км.
Но както казват колегите много куц тоя мотор бе бате като максимимална скорост е почти сащотото както сегащното ТДИ но на изпреварване особенно на нагорнище много много зле.
Разход : от тая кола до сега по малко да ми гори не сам имал твърдо 5 ако караш и с 90 км. и под него ще падне.
Абе с една дума кола за народа. Ако всичко е ок по колата и ако ядове не ми се вярва да имаш.
Много съм доволен от него нищо не съм сменял по него освен масло, тампон на единия носач и накладки. Карах го около 30 000 км.
Но както казват колегите много куц тоя мотор бе бате като максимимална скорост е почти сащотото както сегащното ТДИ но на изпреварване особенно на нагорнище много много зле.
Разход : от тая кола до сега по малко да ми гори не сам имал твърдо 5 ако караш и с 90 км. и под него ще падне.
Абе с една дума кола за народа. Ако всичко е ок по колата и ако ядове не ми се вярва да имаш.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Другия плюс на СДИ е че е евтин като покупка,на по-малко километри от ТДИ.Имай предвид ,че ТДИ с джанти и т.н. читаво трудно можеш да намериш за 5к да не кажа никак.Така че ако ще караш само в града и е хубаво го вземи.Ако имаш обаче често извънградско и не е нищо особенно тва дето го гледаш си търси ТДИ.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
И за в града и за извън града ТДИ си е ТДИ! Няма само в града да кара колегата я! Все ще излезе до тук - до там, и тогава, ах тогава "ще стане такъв живот, че само си викам дано" (май така беше, ако греша - прощавайте)! Тогава колегата ще вика "дано следващата ми кола да е ТДИ"! Успех на колегата и дано вземе нещо читаво - това е най-важното!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта