Golf 3 1,9SDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
la_vesko
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Golf 3 1,9SDI

Мнениеот la_vesko » Пет 20 апр 2007 11:01


Здравейте, ще си купувам Golf 3 1,9SDI 46KW,бихте ли ми дали професионално мнение за този вид двигател,колата е произведена 1996г. бих искал да знам плюсове минуси и дали е добър като цяло.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 20 апр 2007 11:06


Ако караш предимно градско става.
Без турбо е тегаво при ускорение, но се свиква.
Пoдръжката е една идея по ефтина от TDI.
Има компютър и дебитомер, помпата е електронна, това е в общи линиии, пусни и едно търсене има по нещо писано за SDI.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 20 апр 2007 11:40


Много читав,здрав и икономичен мотор.Лошото е че не е пъргав все пак чист дизел :cry: Както ти каза колегата за в града е чудесен.


Потребителски аватар
la_vesko
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот la_vesko » Пет 20 апр 2007 11:42


A цена от 5000 лв реална ли е ,значи голфа е с ел.пакет лята джанта,общо взето това е няма климатик.


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Пет 20 апр 2007 11:47


На кратко СДИ е като ТДИ ама без Т-то :) Пак е с директно впръскване, комп и т.н., само че поради липса на турбо е 64к.с., доста по-малък въртящ момент и има много слабо ускорение, което е основния му минус и прави изпреварването много кофти :( Разхода му е големия плюс около 5/100 - великолепен, по-икономичен дизел в този сегмент няма(и ТДИ на VW де)! Липсата на турбо може да се сметне и донякъде за плюс, защото не се грижиш за него и няма да ти се наложи да се занимаваш с рециклиране или смяна след време(едно турбо е към 1000-1200лв)! Двигателя е надежден и здрав, лесно се диагностицира - вързваш го към компа и ако има проблеми то си показва. Колата е добра за градски условия и ако нямаш състезателни наклонности и не търсиш вървеж става! Ако обаче търсиш ускорение и скорост това не твоята кола!
Прегледай компресия на цилиндрите, разлика в компресията м/у отделните цилиндри, провери и състоянието на помпата(че е скъпа), гледай за омасляване и течове по двигателя! Провери с тързачката имаше тема за покупка на дизел! Успех!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 20 апр 2007 13:00


Не е задължително разхода на SDI да е по - нисък от този на TDI, при еднакъв режим на каране, особено извън града, TDI дава по-нисък разход...


Потребителски аватар
la_vesko
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот la_vesko » Пет 20 апр 2007 13:01


С две думи да търся TDI.


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Пет 20 апр 2007 13:56


Ами по-добре ще е да вземеш ТДИ, пък и това 5000лв е много за СДИ(те по принцип са без екстрички)! Значи 1.9ТДИ вървят към 5500-6000 взависимост от екстрите! Дано да попаднеш на запазено! :да:


Потребителски аватар
la_vesko
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 20 апр 2007 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот la_vesko » Пет 20 апр 2007 14:09


Благодаря за съвета !


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3535
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 20 апр 2007 16:29


Първия ми Голф беше точно такъв СДИ без никакви екстри аз тогава го купих за 8000 лева :shock баси това беше 2003 г.
Много съм доволен от него нищо не съм сменял по него освен масло, тампон на единия носач и накладки. Карах го около 30 000 км.
Но както казват колегите много куц тоя мотор бе бате като максимимална скорост е почти сащотото както сегащното ТДИ но на изпреварване особенно на нагорнище :wavecry много много зле.
Разход : от тая кола до сега по малко да ми гори не сам имал твърдо 5 ако караш и с 90 км. и под него ще падне.
Абе с една дума кола за народа. Ако всичко е ок по колата и ако ядове не ми се вярва да имаш.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 20 апр 2007 16:42


Другия плюс на СДИ е че е евтин като покупка,на по-малко километри от ТДИ.Имай предвид ,че ТДИ с джанти и т.н. читаво трудно можеш да намериш за 5к да не кажа никак.Така че ако ще караш само в града и е хубаво го вземи.Ако имаш обаче често извънградско и не е нищо особенно тва дето го гледаш си търси ТДИ.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пет 20 апр 2007 18:24


И за в града и за извън града ТДИ си е ТДИ! Няма само в града да кара колегата я! Все ще излезе до тук - до там, и тогава, ах тогава "ще стане такъв живот, че само си викам дано" (май така беше, ако греша - прощавайте)! Тогава колегата ще вика "дано следващата ми кола да е ТДИ"! Успех на колегата и дано вземе нещо читаво - това е най-важното!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 20 апр 2007 20:50


Чисто теоритично, чистия дизел при правилна поддръжка би трябвало да е вечния двигател, тъй като не се подлага на по-големи натоварвания, които да са резултат от турбината. Но пък и TDI, което се поддържа и не се кара постоянно душмански, си има достатъчно дълъг живот...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: toci_81 и 53 госта