Здравейте на всички WV.Това ми е първи пост във вашия форум!купих си голф 19 GTD.Прочетох доста изказвания за голфа като дизел,но най много ме притесни за СЛАБОТО МЯСТО НА този модел.Шайбата на коляновия вал.Ако някой е имал подобен проблем нека ми обясни за какво става въпрос и какви парички струва отстраняването му.Предварително ви благодаря
mod edit: dobrinb
За слабото място на TD /демпферна шайба/
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Прочети малко повече, и ще ти стане ясно - писано е много, само аз съм писал поне 2 пъти. Нарича се демпферна шайба, струва нова около 500 - 700 лева, втора ръка около 100-120, но няма гаранция, че няма да е прецакана. Повредата се състои в износване на гумената част от въпросната шайба и представлява аксиално или радиално "биене", понякога не се вижда лесно, но при внимателно вглеждане си личи...
Виж с търсачката, сигурно ще има и още резултати и отговори...
Виж с търсачката, сигурно ще има и още резултати и отговори...
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
веселин написа:А , и автомобила ти е VW - WV- WagenVolks все още не са измислили
Като гледам колко често се среща по този начин, си мисля че може и да съществува - някъде, в паралелен свят.
Моето обяснение е, че хората незапознати с названията на буквите в немския, се бъркат, като си мислят че "ве" е "V", и по "пътя на логиката" по-непознатото "W" ще дойде "фау", и оттам "фау-ве" е "WV".
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Значи до тук ми е ясно.А какви са последствията ако се скъса тази шайба.И въобще на някого късала ли се е?dobrinb написа:Прочети малко повече, и ще ти стане ясно - писано е много, само аз съм писал поне 2 пъти. Нарича се демпферна шайба, струва нова около 500 - 700 лева, втора ръка около 100-120, но няма гаранция, че няма да е прецакана. Повредата се състои в износване на гумената част от въпросната шайба и представлява аксиално или радиално "биене", понякога не се вижда лесно, но при внимателно вглеждане си личи...
Виж с търсачката, сигурно ще има и още резултати и отговори...
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Виждал съм Пасат Б3 с "проблемна" такава шайба - беше лятото, дърво и камък се пука от жега, беше запалил с огромни усилия, бръмчеше като трактор и не вървеше и пушеше. Цялата работа е че като е "проблемна" тази шайба се размества центровката - все едно ремъка е прескочил с един или два зъба. Ако продължиш да караш на инат, ще срещнеш клапаните с буталата, а също и някой майстор за основен ремонт. Общо-взето неприятна история и с нея шега не бива.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Междо другото доста е писано на темата ама аз лично до сега не съм виждал постната снимка на въпросната демпферна шайба.Също така разбиването и съпроводено ли е с тракане/нямам предвид когато е разместена центровката,а някъкъв предварителн знак че ще се случи/
Лично аз с търсачката не намерих еднозначен отговар за категоричен признак, за проблем със шайбата - ако искаш пробвай и ти , или прати лично на dobrinb
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
При мен беше превъртяла демпферната шайба.
Ще обесня по подробно: Демпферната шайба е направена от алуминий е вътрешната и част която се завива на коленовия вал после има гума и от там идва названието "демпфер'' и най външната и част е от стомана. При мен се беше отлепила гумата от стоманата без видимо да се забелязва мятане. А като се запали мотора на малко по студено и започва да пищи за кратко, точно както пищи ремък. И от там се подлъгвахме с доста майстори, докато един от ''майсторите'' не се сети да направи белези на демпферната и на тесната шайба на водната помпа и хидравликата. След запалване на мотора и работа 4-5 сек. го угасих, като погледнахме белезите се бяха разминали. Та първата ви работа ако ви пощи ремъка е да си намерте някакъв светъл маркер или лак или боя и да направите две точки една до друга на двете шайби на коленовият вал, като запалите ако пропищи гасите и гледате, дизеловият мотор гасне точно на едно и също място. Ако са се разминали точките и не са на същото място значи е демпферна шайба която като оригинална част струва 668 лв. в АУТО+, но добре че турчина я е направил за беди хора като нас, с доста добро качество на изпълнението и може да се намери за 160 лв.
Това ми се случи на мен преди 6 месеца
Дано да съм ви бил полезен...
Ще обесня по подробно: Демпферната шайба е направена от алуминий е вътрешната и част която се завива на коленовия вал после има гума и от там идва названието "демпфер'' и най външната и част е от стомана. При мен се беше отлепила гумата от стоманата без видимо да се забелязва мятане. А като се запали мотора на малко по студено и започва да пищи за кратко, точно както пищи ремък. И от там се подлъгвахме с доста майстори, докато един от ''майсторите'' не се сети да направи белези на демпферната и на тесната шайба на водната помпа и хидравликата. След запалване на мотора и работа 4-5 сек. го угасих, като погледнахме белезите се бяха разминали. Та първата ви работа ако ви пощи ремъка е да си намерте някакъв светъл маркер или лак или боя и да направите две точки една до друга на двете шайби на коленовият вал, като запалите ако пропищи гасите и гледате, дизеловият мотор гасне точно на едно и също място. Ако са се разминали точките и не са на същото място значи е демпферна шайба която като оригинална част струва 668 лв. в АУТО+, но добре че турчина я е направил за беди хора като нас, с доста добро качество на изпълнението и може да се намери за 160 лв.
Това ми се случи на мен преди 6 месеца
Дано да съм ви бил полезен...
- dani_94
- Мнения: 703
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Аз съм с 1з и съм ви описал проблема, като при предните двигатели демпферната шайба ляга на много по малко място от тези на 1з и следващите. Та се забелязва доста голям спад на разбити шайби при 1з и следващите мотори. Но все пак това е гума която старе, и е доста вероятно да се отлепи от някой от металите. Нали колите ни не са първа младост
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
dani_94 написа:При мен беше превъртяла демпферната шайба.
Ще обесня по подробно: Демпферната шайба е направена от алуминий е вътрешната и част която се завива на коленовия вал после има гума и от там идва названието "демпфер'' и най външната и част е от стомана. При мен се беше отлепила гумата от стоманата без видимо да се забелязва мятане. А като се запали мотора на малко по студено и започва да пищи за кратко, точно както пищи ремък. И от там се подлъгвахме с доста майстори, докато един от ''майсторите'' не се сети да направи белези на демпферната и на тесната шайба на водната помпа и хидравликата. След запалване на мотора и работа 4-5 сек. го угасих, като погледнахме белезите се бяха разминали. Та първата ви работа ако ви пощи ремъка е да си намерте някакъв светъл маркер или лак или боя и да направите две точки една до друга на двете шайби на коленовият вал, като запалите ако пропищи гасите и гледате, дизеловият мотор гасне точно на едно и също място. Ако са се разминали точките и не са на същото място значи е демпферна шайба която като оригинална част струва 668 лв. в АУТО+, но добре че турчина я е направил за беди хора като нас, с доста добро качество на изпълнението и може да се намери за 160 лв.
Това ми се случи на мен преди 6 месеца
Дано да съм ви бил полезен...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Monyo Monev, railfan, Zinoto, Ивайло Димов и 162 госта