Здравеите колеги писах в една друга тема но все пак да попитам конкретно и по моя въпрос.
От няколко дни колата стана доста мудна до 2000 оборота набира доста слабо след това е малко по-добре но пак не е каквато беше до преди няколко седмици.
Съединителя го осещам, че е тръгнал и мисля, че му наближава смяна тъй като отделя сравнително доста високо, претрисания почти не съм усещал само при тръгване от 1ва е малко по особена колата някак тогава сякаш леко претриса.
Може ли от там да идва проблема?
Вчера сменях въздушния филтър горивния е сменен преди месец въздуха обаче не схванах как трябва да е по ваг и за това направих един лог който ще добавя към темата.
Отделно като грешка на Engine ми изкара тези 2 неща:
2 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
P1256 - 35-10 - - - Intermittent
ако може да поясните какво представляват и как се лекуват?
Само не разбрах добавих файла за качване но качи ли се...
ПС: Явно не... Това е линка към лога : http://dox.bg/files/dw?a=4b8c4ef9a5
Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
Едната грешка ти е от пренадуване!
Писано е как се лекува хиляди пъти.
Другата е от датчика за антифриза или кабелите му.Вземи мерки,за да не сменяваш и подгревни свещи.
Писано е как се лекува хиляди пъти.
Другата е от датчика за антифриза или кабелите му.Вземи мерки,за да не сменяваш и подгревни свещи.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
Е точно това пренадуване колко четох и така и не разбрах как се лекува, единствено забелязвах, че до преди месец при изчистване на грешката не се появяваше по доста време, а сега грешката я бях изчистил онзи ден и вчера се беше появила пак ?
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
BobyM написа:Е точно това пренадуване колко четох и така и не разбрах как се лекува, ?
1. задръстена геометрия
2.некоректно работещ N75
3. MAP сензор
подредбата на номерата не е случайна
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
Под мап не се ли визираше въпросният Дебитомер? И аз по горе съм предоставил лог файл направен в движение с мръсна газ на 3та-4та поне по спомен така трябваше ?
Забелязвам, че стоиностите в 2то и 3то поле за въздуха бяха приблизително еднакви и при рязко подаване на газ стоиностите в 3тото поле забавяха със около секунда да отреагиран на исканите в 2ро ?
Отделно на моменти забележих, че има случай при нормално каране където в 3ти дава по малко от колкото се иска в 2ри, нормално ли е?
ПС: Погледнах и въпросния датчик или там как точно се води на дебитомера уздължената част, а не кръглата която обхваща тръбата е със някакви много интересни отвори за развъртане подобно е на звезда но в средата има някво издължение и звездата май няма да влезне? С какво мога да го развъртя ако смятате, че той е за смяна?
Забелязвам, че стоиностите в 2то и 3то поле за въздуха бяха приблизително еднакви и при рязко подаване на газ стоиностите в 3тото поле забавяха със около секунда да отреагиран на исканите в 2ро ?
Отделно на моменти забележих, че има случай при нормално каране където в 3ти дава по малко от колкото се иска в 2ри, нормално ли е?
ПС: Погледнах и въпросния датчик или там как точно се води на дебитомера уздължената част, а не кръглата която обхваща тръбата е със някакви много интересни отвори за развъртане подобно е на звезда но в средата има някво издължение и звездата май няма да влезне? С какво мога да го развъртя ако смятате, че той е за смяна?
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
MAP-а е датчика за налягане и при теб е на интеркулера ( поне би трябвало ) а дебитомера е MAF-сензор, виж колко единици държи на празен ход
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
Колеги имам следните въпросчета:
Турбото се чува абсолютно както преди в смисъл свирка си съвсем прилично (не прекаленно)
Ускорението е трудно основно до около 2000 оборота на 2 и малко дърпа по-добре
Гледах в Ютуба, че имаше един който обясняваше, че и от съединителя може да прави подобен проблем с ускорението само, че там идва и другия въпрос съединителя как да го хвана читав ли е или не ?
Въздушния сензор малко ме съмнява и ще го оперирам тия дни ми се струва, кажете какви стоиности и как мога да го хвана и да различа читав ли е или не тъй като имам нов които мога да тествам. Също така нужно ли е да почистя и самия МАФ тъй като гледах няколко клипа на почистване и се чудя дали да не го чистя и него?
Маркучите и самия N75 как мога да ги хвана ? Искам да ги тествам и тях, че изглеждат наред но както бях чел може и леко да са тръгнали но то е достатъчно за да направят проблем.
ЕГР-а ми не е чистен от както съм взел колата, а това е година и малко време вече трябва ли да го чистя? Сложно ли е от опит тъй като гледах клип и на тоя ремонт и мисля да го пробвам?
Просто дайте съвети, че имам една седмица свободна сега и да знам наред от кое да почвам според последователността на изключване според вас от къде на къде е най-добре?
Благодаря предварително на хората отзовали се на молбата ми за помощ!
Турбото се чува абсолютно както преди в смисъл свирка си съвсем прилично (не прекаленно)
Ускорението е трудно основно до около 2000 оборота на 2 и малко дърпа по-добре
Гледах в Ютуба, че имаше един който обясняваше, че и от съединителя може да прави подобен проблем с ускорението само, че там идва и другия въпрос съединителя как да го хвана читав ли е или не ?
Въздушния сензор малко ме съмнява и ще го оперирам тия дни ми се струва, кажете какви стоиности и как мога да го хвана и да различа читав ли е или не тъй като имам нов които мога да тествам. Също така нужно ли е да почистя и самия МАФ тъй като гледах няколко клипа на почистване и се чудя дали да не го чистя и него?
Маркучите и самия N75 как мога да ги хвана ? Искам да ги тествам и тях, че изглеждат наред но както бях чел може и леко да са тръгнали но то е достатъчно за да направят проблем.
ЕГР-а ми не е чистен от както съм взел колата, а това е година и малко време вече трябва ли да го чистя? Сложно ли е от опит тъй като гледах клип и на тоя ремонт и мисля да го пробвам?
Просто дайте съвети, че имам една седмица свободна сега и да знам наред от кое да почвам според последователността на изключване според вас от къде на къде е най-добре?
Благодаря предварително на хората отзовали се на молбата ми за помощ!
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
МАР сензора и N75 се "хващат" на диагностика. Ако имаш VAG-KOM няма да ти е трудно , но без кабел . Дебитомера, аз лично съм пробвал да го чистя и резултата е никакъв, в крайна сметка си купих нов ( китаец ) За маркучите ( ако говориш за вакумните ) не е зле да ги смениш инвестицията не е голяма, за твое успокоение. За ЕGR-a имаше цяла тема, потърси я, че е много писане
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
Когато мап сензора не работи коректно именно в ниските е мудна даже може и да прекъсва мотора. Същото може и от маф- а да се получи. Ако не разполагаш с ваг ком вземи от колеги да пробваш сензорите.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
Аз мисля още в началото бях споменал, че имам ваг и бях дал даже грешки които излезнаха?
Въпроса е относно дебитомера където единия колега където казва, че е взел нов аз лично като гледах половината хора наричат датчика към дебитомера дебитомер, а въпросния дебитомер как ще го наречем тогава? И коя част от 2те имаш в предвид да се смени едната е голяма кръгла през която минава самия въздух и реално от вътре е като на решетки ситни които се чистят поне по това което аз съм гледал, а другата част е странично закрепената към него към която се хваща самия кабел за датчика?
За въздуха съм пуснал лог в началото, забелязаното от мен беше, че при рязко ускорение въздуха има леко колебание и в началото пуска по-малко от колкото е нужен? Пример: Желано 275 пуснат 270 после при ускорение желания в началото е 300, 400 но той зацепва след секунди в началото пуска примерно 290-350 и в един момент стига малко над желаното но общо взето ми направи впечатление, че доста често пада под желаното количество? ДА сменям самия датчик към МАФ-а ?
ПС: За нагледно обяснение едното което хората наричат дебитомер е това: -
А другото е това: -
Като според мен основна роля играе 1вия елемент тъй като другото за мен е като поставка за него?
Въпроса е относно дебитомера където единия колега където казва, че е взел нов аз лично като гледах половината хора наричат датчика към дебитомера дебитомер, а въпросния дебитомер как ще го наречем тогава? И коя част от 2те имаш в предвид да се смени едната е голяма кръгла през която минава самия въздух и реално от вътре е като на решетки ситни които се чистят поне по това което аз съм гледал, а другата част е странично закрепената към него към която се хваща самия кабел за датчика?
За въздуха съм пуснал лог в началото, забелязаното от мен беше, че при рязко ускорение въздуха има леко колебание и в началото пуска по-малко от колкото е нужен? Пример: Желано 275 пуснат 270 после при ускорение желания в началото е 300, 400 но той зацепва след секунди в началото пуска примерно 290-350 и в един момент стига малко над желаното но общо взето ми направи впечатление, че доста често пада под желаното количество? ДА сменям самия датчик към МАФ-а ?
ПС: За нагледно обяснение едното което хората наричат дебитомер е това: -
А другото е това: -
Като според мен основна роля играе 1вия елемент тъй като другото за мен е като поставка за него?
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
Това е мап сензор
- Прикачени файлове
-
- датчик, налягане при принудително пълнене FEBI BILSTEIN 36116 VW Passat 5 Variant (3b6) 1.9 TDI image-1363474280.jpg (10.35 KиБ) Видяна 4098 пъти
-
- Мнения: 1066
- Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
- Автомобил: vw passat b5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
Той е на колеторните тръби. Маф зензор значи дебитомер. Това кръглото е тялото където сензора се поставя. Те двете се наричат дебитомер. Демек мери дебита на въздуха. Ако имаш приятел със същия мап или дебитомер маф сензор, пробвай да видиш дали е от тях , защото не са евтини. Хубав мап е 100 лв и нагоре. Дебитомера е 200 и нагоре бошов.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
Аз мога да сложа чисто нов дебитомер ако визираме тази част :
Въпроса е какви стоиности и при какви условия трябва да има при стария/новия дебитомер?
ПС: от както съм я взел колата не съм сменял никакви маркучета кажете от къде мога да си купя тези въпросни маркучета защото мисля, че в моята работа ги няма?
Въпроса е какви стоиности и при какви условия трябва да има при стария/новия дебитомер?
ПС: от както съм я взел колата не съм сменял никакви маркучета кажете от къде мога да си купя тези въпросни маркучета защото мисля, че в моята работа ги няма?
-
- Мнения: 442
- Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
- Автомобил: VW BORA
- Двигател: AGR 98
- Местоположение: Ловеч
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
колега ,в авто плюс ги има на метър се продават. фи з.2 мисля че бяха.
Re: Голф 4 1.9 ТДИ 110к. забива/мудна до 2000 оборота?
Колега от снимките по-горе, първото е Дебитомер (същинския) а второто е тяло на дебитомер или още му казват хаузинг а за логовете и какво точно да гледаш ето ти една тема http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/35674-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B0%D1%89%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8-%D0%BB%D0%BE%D0%B3-%D1%84%D0%B0%D0%B9%D0%BB/
Вакумните маркучета ги има във почти всеки магазин за авточасти, освен споменатите фи 3.2 има и едни по-дебели 4- 4 и нещо, не помня точно . Взимаш и от двата размера и на магазина и те така
Вакумните маркучета ги има във почти всеки магазин за авточасти, освен споменатите фи 3.2 има и едни по-дебели 4- 4 и нещо, не помня точно . Взимаш и от двата размера и на магазина и те така
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 189 госта