Vw Vento 1.9 TD - налягане на маслото при загрят двигател

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Vw Vento 1.9 TD - налягане на маслото при загрят двигател

Мнениеот BobyM » Пон 27 апр 2015 20:04


Здравеите на скоро писах за проблеми с въпросното венто и съвета от вас беше да премери налягането.
Нормално ли е налягането на маслото при загрят двигател да е 1 атмосфера и ако не е какво би трябвало да е ?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Vw Vento 1.9 TD - налягане на маслото при загрят двигате

Мнениеот radotom » Пон 27 апр 2015 21:05


Въпроса е на загрял мотор и празен ход, нали?
Ако да -> ДА! :icon_lol
Даже може да се смята, че е една идея над необходимото.
Важно е при 2к оборота да е над 2 бара и при никакви обороти и температури да не надхвърля 6.5 - 7 бара, че тогава може да хвърчат семеринги и гарнитурки! :11

Не, че на Пассата при студен мотор не ми вдигаше и над 10 бара при форсиране, де! Ама ми беше блокирал предпазния клапан, та сменях помпа :icon_lol


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Vw Vento 1.9 TD - налягане на маслото при загрят двигате

Мнениеот BobyM » Пон 27 апр 2015 22:00


При загрял двигател и на празен ход, да.


BobyM
Мнения: 403
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
Автомобил: Golf 4
Двигател: AHF 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Vw Vento 1.9 TD - налягане на маслото при загрят двигате

Мнениеот BobyM » Чет 14 май 2015 18:33


Абе колеги повдигам колегата, че проблема не се оправя и така и не се намери начин да се оправи това нещо, ходи при един майстор колата за смяна на ангренажа и ролката и го бяхме помолили да погледне каза, че имало някакви кабели по таблото които видял и пооправил, но имало още кабели които не знаел за къде/какво са.

Въпроса е , че по наблюдения на баща ми въпросния проблем е започнал да се проявява след оправяне на контактния ключ при някакъв пишман майстор оправям клемореда и след това колата пали без проблеми и т.н. но започна да се появява този проблем.

Данните за които бяхме говорили с колегата преди са с точност следните:
При загрял двигател на празен ход държи около 1.1-1.2 бара налягане.
При 2000 оборота държи около 2.3 бара.

Давайте идеи какво да гледаме, търсиме той вече веднъж сваля таблото и оглежда но като не знае от кое точно е проблема не смее да пипа много много.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: arowana, Bing [Bot], deqnak__ и 67 госта