Здравеите на скоро писах за проблеми с въпросното венто и съвета от вас беше да премери налягането.
Нормално ли е налягането на маслото при загрят двигател да е 1 атмосфера и ако не е какво би трябвало да е ?
Vw Vento 1.9 TD - налягане на маслото при загрят двигател
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Vw Vento 1.9 TD - налягане на маслото при загрят двигате
Въпроса е на загрял мотор и празен ход, нали?
Ако да -> ДА!
Даже може да се смята, че е една идея над необходимото.
Важно е при 2к оборота да е над 2 бара и при никакви обороти и температури да не надхвърля 6.5 - 7 бара, че тогава може да хвърчат семеринги и гарнитурки!
Не, че на Пассата при студен мотор не ми вдигаше и над 10 бара при форсиране, де! Ама ми беше блокирал предпазния клапан, та сменях помпа
Ако да -> ДА!
Даже може да се смята, че е една идея над необходимото.
Важно е при 2к оборота да е над 2 бара и при никакви обороти и температури да не надхвърля 6.5 - 7 бара, че тогава може да хвърчат семеринги и гарнитурки!
Не, че на Пассата при студен мотор не ми вдигаше и над 10 бара при форсиране, де! Ама ми беше блокирал предпазния клапан, та сменях помпа
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Vw Vento 1.9 TD - налягане на маслото при загрят двигате
При загрял двигател и на празен ход, да.
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 2:08
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHF 1.9 TDI
- Местоположение: София
Re: Vw Vento 1.9 TD - налягане на маслото при загрят двигате
Абе колеги повдигам колегата, че проблема не се оправя и така и не се намери начин да се оправи това нещо, ходи при един майстор колата за смяна на ангренажа и ролката и го бяхме помолили да погледне каза, че имало някакви кабели по таблото които видял и пооправил, но имало още кабели които не знаел за къде/какво са.
Въпроса е , че по наблюдения на баща ми въпросния проблем е започнал да се проявява след оправяне на контактния ключ при някакъв пишман майстор оправям клемореда и след това колата пали без проблеми и т.н. но започна да се появява този проблем.
Данните за които бяхме говорили с колегата преди са с точност следните:
При загрял двигател на празен ход държи около 1.1-1.2 бара налягане.
При 2000 оборота държи около 2.3 бара.
Давайте идеи какво да гледаме, търсиме той вече веднъж сваля таблото и оглежда но като не знае от кое точно е проблема не смее да пипа много много.
Въпроса е , че по наблюдения на баща ми въпросния проблем е започнал да се проявява след оправяне на контактния ключ при някакъв пишман майстор оправям клемореда и след това колата пали без проблеми и т.н. но започна да се появява този проблем.
Данните за които бяхме говорили с колегата преди са с точност следните:
При загрял двигател на празен ход държи около 1.1-1.2 бара налягане.
При 2000 оборота държи около 2.3 бара.
Давайте идеи какво да гледаме, търсиме той вече веднъж сваля таблото и оглежда но като не знае от кое точно е проблема не смее да пипа много много.