.. понеже и при мене се получи .. вкарване на компа в сервизен режим .. което след като загася и запаля двигателя изчезва .. отидох на майстор .. човека е смятан за специалист в тази област ... това са част от разговорите ни ..
".. на много коли след 2000г. производство грешките трябва да се изчистят от компютъра и колите пак тръгват .. "
"... не знам защо така .. ама е факт .. като им изчистя грешките от паметта и се оправят ..."
".. имам усещането че от карането в града само ви се задръстват катализаторите и част от грешките идват от там .. ей гледай как изпушва и твоята ... май си карал на къси разстояния и зорлем ти е загрявала колата ... да я изкараш малко на магистралата ... "
.. за "скъпата" нафта /алпин и т.н./
" .. колата ти не е с пиезо инжектори че да го птрепоръчва производителя да я караш с такава .."
... за зацапаните .. задръстените ... и т.н. турбини ...
" .. абе я си карайте колите и не слущайте пишман майсторите ... и аз мога да ти взема пари за каквото се сетиш .. "
.. за грешките на комп/отите/ ..
И накрая какво стана? Оправи ли се? Мен между другото колата хич не ми загрява. Само в задръстване при топло време и бавно каране се качва до около 70 градуса. Та незнам може и да е вярно това. Но тези дни свалям турбината за чистене задължително. Колата си върви през повечето време чудесно и ако я карам до около 3К оборота нема грижи. Нагоре вече се спъва и тре да я гася. Одеве един ме дръпна в изнанагорното заради това
SMEL написа:Значи грешки в компа 90% си ги правим сами.Никога не даваите контакт ако има дори 1 кабел откачен/букса или куплонг/ :ВЕДНАГА КОМПА ОТЧИТА ГРЕШКА И ТАКА ОСТАВА ДОКАТО НЕ ГО ЗАНУЛИ НИЯКОИ СПЕЦ С ПРОГРАМА. Аз си биях натрупал 5 така от незнание.
Това е така, но тези грешки няма да ти влияние върху вървежа.
rado_mit би ли казал при кой майстор си ходил и какви пари ти е взел. склонен съм да порвам по този начин преди да свалям турбината.
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Spunky написа:Това е така, но тези грешки няма да ти влияние върху вървежа.
.. е нали точно за това си говориме .. че от половината грешки компа влиза в сервизен режим и комата се спъва .. все едно е без турбина почти .. а иначе майстора ми е в с.Саранци по пътя към Пирдоп е селото .. състезавал се е преди .. популярен е като добър майстор на Ауди .. пари не ми взима .. щото съм му счети ..
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.. и пак да ви разкажа за поредните ми проблеми .. и решението ..
.. от няколко седмици .. колата се държи различно в оборотите .. по малък ряз .. замисляне при подаване на газ .. въобще съвсем различно поведение на тягата .. реших че ми е набило ми е грешки в компа пак реших .. и отивам за почистване .. при майстора не показа никаква грешка .. НО .. ми загледа филтира /JR панелен/ .. и от там по внимателно дебитомера .. свали го и го почисти /с някакъв шпрей на Вюрт/ .. подсуши го .. и .. олееее .. колата пак си е тя ..
.. неговия съвет ..
1. филтъра си е наред .. нито той .. нито аз ще обясневам добре или зле е да си слага такъв филтър .. всеки решава сам това ..
2.периодично да се почиства дебитомера .. най добър бил този шпрей за почистване на карбуратори на Вюрт ..
.. толкова ..
.. от няколко седмици .. колата се държи различно в оборотите .. по малък ряз .. замисляне при подаване на газ .. въобще съвсем различно поведение на тягата .. реших че ми е набило ми е грешки в компа пак реших .. и отивам за почистване .. при майстора не показа никаква грешка .. НО .. ми загледа филтира /JR панелен/ .. и от там по внимателно дебитомера .. свали го и го почисти /с някакъв шпрей на Вюрт/ .. подсуши го .. и .. олееее .. колата пак си е тя ..
.. неговия съвет ..
1. филтъра си е наред .. нито той .. нито аз ще обясневам добре или зле е да си слага такъв филтър .. всеки решава сам това ..
2.периодично да се почиства дебитомера .. най добър бил този шпрей за почистване на карбуратори на Вюрт ..
.. толкова ..
niks76 написа:не е наи добър този спреи ,но не е от зна4ение
специално за дебиметъра е наи добре да се продухва със компресор и то на високо налягане ,а не да се полива със спреи4ета
тука ме измъчва въпроса ... защо всички неща трябва да стават с много духане?
Сега сериозно - метода с компресора е доказан - и дава най-добри резултати - не е много хубаво да се пръска със спрей - все пак идеята горе долу на дебитомера е датчика му да се променя съпротивлението в зависимост от потока въздух - не се знае кой спрей как ще взаимодеиства с датчика( и как ще го увреди ... евентуално)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта