.. за грешките на комп/отите/ ..

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

.. за грешките на комп/отите/ ..

Мнениеот rado_mit » Пон 03 апр 2006 15:45


.. понеже и при мене се получи .. вкарване на компа в сервизен режим .. което след като загася и запаля двигателя изчезва .. отидох на майстор .. човека е смятан за специалист в тази област ... това са част от разговорите ни ..
".. на много коли след 2000г. производство грешките трябва да се изчистят от компютъра и колите пак тръгват .. "
"... не знам защо така .. ама е факт .. като им изчистя грешките от паметта и се оправят ..."
".. имам усещането че от карането в града само ви се задръстват катализаторите и част от грешките идват от там .. ей гледай как изпушва и твоята ... май си карал на къси разстояния и зорлем ти е загрявала колата ... да я изкараш малко на магистралата ... "
.. за "скъпата" нафта /алпин и т.н./
" .. колата ти не е с пиезо инжектори че да го птрепоръчва производителя да я караш с такава .."
... за зацапаните .. задръстените ... и т.н. турбини ...
" .. абе я си карайте колите и не слущайте пишман майсторите ... и аз мога да ти взема пари за каквото се сетиш .. "




Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Пон 03 апр 2006 23:40


И накрая какво стана? Оправи ли се? Мен между другото колата хич не ми загрява. Само в задръстване при топло време и бавно каране се качва до около 70 градуса. Та незнам може и да е вярно това. Но тези дни свалям турбината за чистене задължително. Колата си върви през повечето време чудесно и ако я карам до около 3К оборота нема грижи. Нагоре вече се спъва и тре да я гася. Одеве един ме дръпна в изнанагорното заради това :cry:


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Вто 04 апр 2006 9:08


Spunky написа:И накрая какво стана? Оправи ли се?

.. оправи се .. и сега си е на 6+ .. върви си перфектно .. а само изчисти грешката от паметта на компа .. :roll:


Потребителски аватар
AutoDiags
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 05 апр 2006 7:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот AutoDiags » Сря 05 апр 2006 7:23


Не е лошо да беше записал какви са грешките - все пак нещо ги поражда и трябва да се работи по отстраняване на проблемите които ги пораждат


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 10 апр 2006 19:51


Значи грешки в компа 90% си ги правим сами.Никога не даваите контакт ако има дори 1 кабел откачен/букса или куплонг/ :ВЕДНАГА КОМПА ОТЧИТА ГРЕШКА И ТАКА ОСТАВА ДОКАТО НЕ ГО ЗАНУЛИ НИЯКОИ СПЕЦ С ПРОГРАМА. Аз си биях натрупал 5 така от незнание.


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Пон 10 апр 2006 22:37


SMEL написа:Значи грешки в компа 90% си ги правим сами.Никога не даваите контакт ако има дори 1 кабел откачен/букса или куплонг/ :ВЕДНАГА КОМПА ОТЧИТА ГРЕШКА И ТАКА ОСТАВА ДОКАТО НЕ ГО ЗАНУЛИ НИЯКОИ СПЕЦ С ПРОГРАМА. Аз си биях натрупал 5 така от незнание.


Това е така, но тези грешки няма да ти влияние върху вървежа.
rado_mit би ли казал при кой майстор си ходил и какви пари ти е взел. склонен съм да порвам по този начин преди да свалям турбината.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Вто 11 апр 2006 8:54


Spunky написа:Това е така, но тези грешки няма да ти влияние върху вървежа.

.. е нали точно за това си говориме .. че от половината грешки компа влиза в сервизен режим и комата се спъва .. все едно е без турбина почти .. а иначе майстора ми е в с.Саранци по пътя към Пирдоп е селото .. състезавал се е преди .. популярен е като добър майстор на Ауди .. пари не ми взима .. щото съм му счети :wink: ..


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 19 апр 2007 13:52


.. и пак да ви разкажа за поредните ми проблеми .. и решението ..
.. от няколко седмици .. колата се държи различно в оборотите .. по малък ряз .. замисляне при подаване на газ .. въобще съвсем различно поведение на тягата .. реших че ми е набило ми е грешки в компа пак реших .. и отивам за почистване .. при майстора не показа никаква грешка .. НО .. ми загледа филтира /JR панелен/ .. и от там по внимателно дебитомера .. свали го и го почисти /с някакъв шпрей на Вюрт/ .. подсуши го .. и .. олееее .. колата пак си е тя ..
.. неговия съвет ..
1. филтъра си е наред .. нито той .. нито аз ще обясневам добре или зле е да си слага такъв филтър .. всеки решава сам това ..
2.периодично да се почиства дебитомера .. най добър бил този шпрей за почистване на карбуратори на Вюрт ..
.. толкова ..


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 20 апр 2007 1:08


не е наи добър този спреи ,но не е от зна4ение
специално за дебиметъра е наи добре да се продухва със компресор и то на високо налягане ,а не да се полива със спреи4ета :wink:


Ivani4
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 31 май 2006 7:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Ivani4 » Пет 20 апр 2007 6:01


niks76 написа:не е наи добър този спреи ,но не е от зна4ение
специално за дебиметъра е наи добре да се продухва със компресор и то на високо налягане ,а не да се полива със спреи4ета :wink:


тука ме измъчва въпроса ... защо всички неща трябва да стават с много духане? :wink:

Сега сериозно - метода с компресора е доказан - и дава най-добри резултати - не е много хубаво да се пръска със спрей - все пак идеята горе долу на дебитомера е датчика му да се променя съпротивлението в зависимост от потока въздух - не се знае кой спрей как ще взаимодеиства с датчика( и как ще го увреди ... евентуално)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 202 госта