Здравейте,
търсих доста из форума но не намерих описание или причина на моя проблем.
Става дума за голф 3 1.9 тди 90к.с. 1Z мотор. Значи над 3000 оборота му се губеше тягата, предположих че е от горивния филтър. Преди да го сменя откачих обратната нафта и оттам едва сълзеше гориво. Смених филтъра, обезвъздуших, колата запали работеше добре, откачих пак обратната нафта - няма никой.., сухоо
Закачих с прозрачни шлаухи директно на входа и на изхода на помпата, без филтър. Като ги налея маркучетата, да се напълни помпата - колата пали и работи, но неможе да се форсира над 1500 оборота.
Нито смуче сама нафта, нито има обратна нафта. Работи единствено каквото гориво влезе на самотек... Та въпроса ми е има ли нещо вътре което да се задръсти или се е смляла подкачващата помпа? Как мога да я проверя? сменял съм уплътнения на такава помпа но не съмя разглабял на съставни части чак...
Лошото е че сега съм на село и нито части нито сериозни инструменти има наблизо
Много Благодаря предварително на отзовалите се!
1.9tdi 1Z 90к.с. не подкачва нафта?
- kamazmaster
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 10:49
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.9TDI 1Z
- Местоположение: София
- Espero
- Мнения: 310
- Регистриран на: Чет 27 май 2010 0:22
- Автомобил: Passat B4 1.9TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: София
Re: 1.9tdi 1Z 90к.с. не подкачва нафта?
Виж цетката в резервоара да не се е задръстила и всички маркучи от там до мотора.
- kamazmaster
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 10:49
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.9TDI 1Z
- Местоположение: София
Re: 1.9tdi 1Z 90к.с. не подкачва нафта?
Цедката и всичко други си е добре, както съм написал - закачил съм шлаух директно на входа на ГНП и друг директно на изхода на ГНП, колата някак си пали и работи на празен ход, но няма никакво движение на горивото, единствено като вдигна нависоко маркуча каквото влезе на самотек , на него работи някак си..
???
???
- Espero
- Мнения: 310
- Регистриран на: Чет 27 май 2010 0:22
- Автомобил: Passat B4 1.9TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: София
Re: 1.9tdi 1Z 90к.с. не подкачва нафта?
Освен запушен маркуч за нафта,не се сещам друго.Може и помпата да се е прецакала но е малко вероятно.
- kamazmaster
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 10:49
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.9TDI 1Z
- Местоположение: София
Re: 1.9tdi 1Z 90к.с. не подкачва нафта?
След продухване, ръчкане и малко бой на помпата - успя да започне да подкачва помпичката. Или е било нещо залепнало или при смяната на филтъра е влязло боклуче, не ми се изясни причината.
Колата запали и може да се форсира вече.
Колата запали и може да се форсира вече.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 08 юли 2014 11:38
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AFN 97g
- Местоположение: с.Генерал Тодоров общ.Петрич
Re: 1.9tdi 1Z 90к.с. не подкачва нафта?
Не съм проверявал лично,но някъде бях чел че на изхода(щуцера)за излишната нафта,като го развиеш вътре трябва да има цедка която можеби е запушена.
- kamazmaster
- Мнения: 32
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 10:49
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.9TDI 1Z
- Местоположение: София
Re: 1.9tdi 1Z 90к.с. не подкачва нафта?
Проблема пак се появи. Като загрее успява да завърти нафтата и всичко се оправя. Сложих си ръчна помпичка от Пежо за обезвъздушаване, но и тя не помага, явно проблема не е от въздух.
Щуцера за обратната го махах, няма цедка но има стеснен отвор,нещо като жигльор за да може да задържа налягане в помпата.
Проблема ми предполагам че е от О-пръстените на регулатора на налягането (преливния калапан), който се намира симетрично точно до входа на нафтовата помпа, (едно болтче със странна глава, но не тези триъгълните - друго е)
Друг вариант е счупени или износени пластини на самата помпа, ще си покаже като я отворя.
Другата седмица ще взема комплект уплътнения ще я сваля и ще проверя и сменя всичко.
Ще пиша пак като разреша проблема.
Щуцера за обратната го махах, няма цедка но има стеснен отвор,нещо като жигльор за да може да задържа налягане в помпата.
Проблема ми предполагам че е от О-пръстените на регулатора на налягането (преливния калапан), който се намира симетрично точно до входа на нафтовата помпа, (едно болтче със странна глава, но не тези триъгълните - друго е)
Друг вариант е счупени или износени пластини на самата помпа, ще си покаже като я отворя.
Другата седмица ще взема комплект уплътнения ще я сваля и ще проверя и сменя всичко.
Ще пиша пак като разреша проблема.