vw passat b5.5 2001 avf странна случка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

vw passat b5.5 2001 avf странна случка

Мнениеот novatora » Чет 03 сеп 2015 16:59


Здравейте съфорумници. Тези дни имах малко приключения с пасатко. Както си карах спокойно градско и спокойно започна да пуши като стара жигула която яде масло. Пушека беше синкав а не черен. Изминах 100 метра и като спрях на светофара започна да тресе и работи на 3 цилиндъра. По най бързия начин отидох при моя майстор че беше на около 2 км. На другия ден отворихме пластмасовия капак и какво да видим- на 3 цилиндър счупен застопоряващият болт на дюзата. Поражения по дюзата нямя, също и на леглото и. Интересното е че преди 2 години в оторизиран сервиз за дюзи ремонти смених гумичките и тези болтове. Човек да се чуди. Монтирахме нови гумички и нов болт. Запалихме и работи та по добре и от преди. Малкия дявол е бил. Скоро тай не ми се беше разхлопвало сърцето. Викам край пасатко загина. Случвало ли се е на някого този номер?




ant1ni
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:21
Автомобил: Passat
Двигател: AVF

Re: vw passat b5.5 2001 avf странна случка

Мнениеот ant1ni » Чет 03 сеп 2015 19:07


Май си изкарал късмет. Аз лично не съм правил манипулацията със смяна на гумички и болтове на дюзи и все повече се замислям за интервенцията.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: vw passat b5.5 2001 avf странна случка

Мнениеот novatora » Пет 04 сеп 2015 12:08


Да колега внимавай кой ще я пипа че пренатягането виж до какво води. Тоя болт ако беше отишъл където не трябва, ще станеше мазало. Гумички на дюзите се сменят когато препушва яко и имаш големи отклонения в тях. Също и неравномерна работа. При мен беше така но много е важно да се направи като хората че виж какво може да се случи. Сега да чукам на дърво и да не минавам повече такива изпитания.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], jordan17772, Zdravkov94 и 192 госта