passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
jorkatta
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
Автомобил: vw passat b6
Двигател: BMR
Местоположение: София

passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот jorkatta » Пон 04 яну 2016 20:58


Здравейте колеги, става въпрос за passat B6 2 tdi 170 кс. (незнам кой двигател) 12.2006 година ако това има значдние, та
няма и месец от както съм с нов акумолатор, взех Варта силвър 78 Ah, и когато е по-студено пали с доста въртене, незнам вече къде да търся причината имам известни съмнения относно помпата, за това моля някой ако има наблюдения или по скоро знае да сподели. Ето какво породи моите съмнения относно помпата.Значи при първо палене когато дам на контакт не чувам един писукащ звук за който са ми казвали че идва от помпата ( този звук го чувам и винаги когато изгася колата и се чува не повее от 30 сек.)
Другото за което се съмнявам е от калпава нафта, зареждам само на лук ойл, не защото я предпочитам а защото ми е най-удобна.
Оттечка нямам -проверено е
Другите ми впечатления за които искам да споделя за да дам повече информация е, че ми се струва че при палене върти някак си тегаво,по-трудно от другите автомобили които съм имал. незнам дали е нормално за модела.
Преди да сменя акумолатора правих диагностика, но нищо не показа
Благодаря ви предварително.




Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11926
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Пали трудно с нов акумулатор!

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 04 яну 2016 21:22


Не съм много в час с по новите модели пасат, но малко насоки. Ако има старт-стоп система сигурно е възможно стартера да е тръгнал да почива. Това при положение че върти трудно двигателя, бавно, тегаво и т.н.т
Ако си върти както трябва двигателя, а не пали тогава е възможен проблем с подгрева или подкачващата ел. помпа на горивото, но ако тя е проблемна и в последствие ще има ядове. Тук е важно да уточниш кода или поне вида на двигателя, дали е помпа дюза, дали е комън рейл....


Потребителски аватар
jorkatta
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
Автомобил: vw passat b6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: Пали трудно с нов акумулатор!

Мнениеот jorkatta » Пон 04 яну 2016 21:29


По скоро мисля че е помпа дюза, и да със старт-стоп система е.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11926
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Пали трудно с нов акумулатор!

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 04 яну 2016 21:46


От големия талон първите букви от номера на двигателя са му кода на мотора, за да си го знаеш.
Иначе ако върти трудно и заради старт-стоп система е възможно стартера да е за ремонт или за смяна, но трябва да го чуе и види човек който разбира


Потребителски аватар
jorkatta
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
Автомобил: vw passat b6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: Пали трудно с нов акумулатор!

Мнениеот jorkatta » Пон 04 яну 2016 21:58


Благодаря колега, :th_up
сега остава да намеря някой ел техник който да види стартера, и ако не е от нрго, поне ще е отметнато като проблем.


Потребителски аватар
jorkatta
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
Автомобил: vw passat b6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот jorkatta » Вто 05 яну 2016 8:22


А ако имам проблем със подгревните свещи би ли ми светнала някаква индикация? И ако може да ми препоръчате сервиз в София където може да направя тази проверка.
П.С.
Забравих да добавя, Че само първият старт е труден.


Ivo_
Мнения: 720
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот Ivo_ » Вто 05 яну 2016 9:29


Ако имаш изгоряла подгрявна свещ ще имаш светеща индикация на таблото, онази жълтата с пружинката. Индикацията свети постоянно, докато не смениш свеща. Аз съм палил с изгоряла една свещ при -2, колата пали без разлика в продължителността на въртенето. Разликата е че двигателя работи една идея по-грубо в началото докато колата е студена.

В София аз мога да ти препоръчам клубния сервиз в Герман, Никси ги познава много добре нашите пациенти :mhihi


Потребителски аватар
technopolis
Мнения: 204
Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
Автомобил: Ford Focus 2019
Двигател:
Местоположение: София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот technopolis » Вто 05 яну 2016 10:26


Същата кола като твоята колега без старт-стоп съм да ти споделя аз как съм.
Ревизиран стартер лятото защото скърцаше бяха заминали лагерите та ревизиран в цветущо здраве акумулатор на 2г BOSCH 74А
Дизел само Еко Авио Дизел със зимна добавка резервоар до горе.
Имаме малка градска кола която се кара предимно пасата се пали 1 седмично на извънградско седи на покрит паркинг но на вънка.
И на момента с паленето седял една седмица на -6 пали последно на 2 януари въртя 6/7 секунди и запали.Иначе около нулата 3/4 секунди и пали абе върти си.
Загрее ли пали като нова само натискам и пали като искра.
Та като съвет единствено виж стартера или помпа после. Но за мен кола на 220хил като моята истински сам съм си я докарал от Германия проверена е нормално да повърти ако беше на 30/40 хил щях да обявявам рекламации,защото няма как да е нормално...
Успех.

П.С. ейй тия запетайки все не ги слагам значи трагедия съм...


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4300
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот tdi fen » Вто 05 яну 2016 12:10


за да изключиш варианта калпаво гориво ти препоръчвам ето тази добавка http://fanshop.vwclub.bg/dobavka-bardah ... tika-dizel
,проверете и синхонизацията с ваг-ком,проверете и подгревните свещи


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот stanimir1123 » Вто 05 яну 2016 14:16


На по новите коли когато се сменя акумулатора трябва да я закачиш на диагностика и да кажеш на power modula че колата е с нов акумулатор иначе няма да го зарежда както трябва, точно за този пасат не съм сигурен дали е така. Също може да е с AGM акумулатор трябва да се провери , горното повече се отнася за колите със старт-стоп бутон.


Потребителски аватар
jorkatta
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
Автомобил: vw passat b6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот jorkatta » Вто 05 яну 2016 16:47


За зареждане съм убеден, че акумулатора се зарежда, тъй като беше тествано след монтажа за да ми напишат гаранцията.
Мисля да почна от електромотора, но най-рано мога в събота да се занимавам с тези процедури, даже мисля да извикам човек на място и още преди да я запаля първо да премери стартовият ток на акумулатора и след това всичко по реда си.
Задължително ще пиша за резултатите.
Бих искал и да си изясня друго нещо. Какво ще рече старт-стоп система(бутон) за VW.
Преди Пасата карах BMW там си имах бутон за палене и гасене на двигателя. при VW-то тази процедура я правя с натискане на ключа в процепа което според мен също е старт стоп система за това така и написах. Поправете ме ако греша :redface


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот gancho » Вто 05 яну 2016 17:27


"старт-стоп" система е да гасне и пали сама по светофарите


Потребителски аватар
jorkatta
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
Автомобил: vw passat b6
Двигател: BMR
Местоположение: София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот jorkatta » Вто 05 яну 2016 21:36


Ахаааа, бре за това не се бях сетил, ми..... Не, значи не е със старт-стоп система :redface


LiGaViA
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 07 апр 2014 8:22
Автомобил: Passat B6
Двигател: 2.0TDI BKP 2007
Местоположение: София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот LiGaViA » Сря 06 яну 2016 9:14


gancho написа:"старт-стоп" система е да гасне и пали сама по светофарите

Това за което говориш е - "BlueMotion Technology"
Старт-Стоп системата е палене с натискане на бутон :wink


Потребителски аватар
masiven
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
Двигател:
Местоположение: София

Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор

Мнениеот masiven » Сря 06 яну 2016 10:34


Старт-Стоп = BlueMotion Technology - демек, мотора гасне когато колата не е в движение. При различните години и модели BlueMotion Technology има различни разновидности, но основното е да се пести гориво и двигателя да не работи когато не е нужно=гасне.

Палене с натискане на бутон е част от KeyLess системата и няма нищо общо с горното.

За трудното палене:
Ако върти енергично но пали след 7,8 и тн. секунди въртене, 90% е заминала подкачващата помпа в резеорвара.
Ако върти мудно и пали с претрисане, стартера трябва да се види, щом акуто. е ново.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: esko94, vasko.76 и 63 госта