Здравейте колеги, става въпрос за passat B6 2 tdi 170 кс. (незнам кой двигател) 12.2006 година ако това има значдние, та
няма и месец от както съм с нов акумолатор, взех Варта силвър 78 Ah, и когато е по-студено пали с доста въртене, незнам вече къде да търся причината имам известни съмнения относно помпата, за това моля някой ако има наблюдения или по скоро знае да сподели. Ето какво породи моите съмнения относно помпата.Значи при първо палене когато дам на контакт не чувам един писукащ звук за който са ми казвали че идва от помпата ( този звук го чувам и винаги когато изгася колата и се чува не повее от 30 сек.)
Другото за което се съмнявам е от калпава нафта, зареждам само на лук ойл, не защото я предпочитам а защото ми е най-удобна.
Оттечка нямам -проверено е
Другите ми впечатления за които искам да споделя за да дам повече информация е, че ми се струва че при палене върти някак си тегаво,по-трудно от другите автомобили които съм имал. незнам дали е нормално за модела.
Преди да сменя акумолатора правих диагностика, но нищо не показа
Благодаря ви предварително.
passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пали трудно с нов акумулатор!
Не съм много в час с по новите модели пасат, но малко насоки. Ако има старт-стоп система сигурно е възможно стартера да е тръгнал да почива. Това при положение че върти трудно двигателя, бавно, тегаво и т.н.т
Ако си върти както трябва двигателя, а не пали тогава е възможен проблем с подгрева или подкачващата ел. помпа на горивото, но ако тя е проблемна и в последствие ще има ядове. Тук е важно да уточниш кода или поне вида на двигателя, дали е помпа дюза, дали е комън рейл....
Ако си върти както трябва двигателя, а не пали тогава е възможен проблем с подгрева или подкачващата ел. помпа на горивото, но ако тя е проблемна и в последствие ще има ядове. Тук е важно да уточниш кода или поне вида на двигателя, дали е помпа дюза, дали е комън рейл....
- jorkatta
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
- Автомобил: vw passat b6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Пали трудно с нов акумулатор!
По скоро мисля че е помпа дюза, и да със старт-стоп система е.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Пали трудно с нов акумулатор!
От големия талон първите букви от номера на двигателя са му кода на мотора, за да си го знаеш.
Иначе ако върти трудно и заради старт-стоп система е възможно стартера да е за ремонт или за смяна, но трябва да го чуе и види човек който разбира
Иначе ако върти трудно и заради старт-стоп система е възможно стартера да е за ремонт или за смяна, но трябва да го чуе и види човек който разбира
- jorkatta
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
- Автомобил: vw passat b6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: Пали трудно с нов акумулатор!
Благодаря колега,
сега остава да намеря някой ел техник който да види стартера, и ако не е от нрго, поне ще е отметнато като проблем.
сега остава да намеря някой ел техник който да види стартера, и ако не е от нрго, поне ще е отметнато като проблем.
- jorkatta
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
- Автомобил: vw passat b6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор
А ако имам проблем със подгревните свещи би ли ми светнала някаква индикация? И ако може да ми препоръчате сервиз в София където може да направя тази проверка.
П.С.
Забравих да добавя, Че само първият старт е труден.
П.С.
Забравих да добавя, Че само първият старт е труден.
-
- Мнения: 720
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор
Ако имаш изгоряла подгрявна свещ ще имаш светеща индикация на таблото, онази жълтата с пружинката. Индикацията свети постоянно, докато не смениш свеща. Аз съм палил с изгоряла една свещ при -2, колата пали без разлика в продължителността на въртенето. Разликата е че двигателя работи една идея по-грубо в началото докато колата е студена.
В София аз мога да ти препоръчам клубния сервиз в Герман, Никси ги познава много добре нашите пациенти
В София аз мога да ти препоръчам клубния сервиз в Герман, Никси ги познава много добре нашите пациенти
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор
Същата кола като твоята колега без старт-стоп съм да ти споделя аз как съм.
Ревизиран стартер лятото защото скърцаше бяха заминали лагерите та ревизиран в цветущо здраве акумулатор на 2г BOSCH 74А
Дизел само Еко Авио Дизел със зимна добавка резервоар до горе.
Имаме малка градска кола която се кара предимно пасата се пали 1 седмично на извънградско седи на покрит паркинг но на вънка.
И на момента с паленето седял една седмица на -6 пали последно на 2 януари въртя 6/7 секунди и запали.Иначе около нулата 3/4 секунди и пали абе върти си.
Загрее ли пали като нова само натискам и пали като искра.
Та като съвет единствено виж стартера или помпа после. Но за мен кола на 220хил като моята истински сам съм си я докарал от Германия проверена е нормално да повърти ако беше на 30/40 хил щях да обявявам рекламации,защото няма как да е нормално...
Успех.
П.С. ейй тия запетайки все не ги слагам значи трагедия съм...
Ревизиран стартер лятото защото скърцаше бяха заминали лагерите та ревизиран в цветущо здраве акумулатор на 2г BOSCH 74А
Дизел само Еко Авио Дизел със зимна добавка резервоар до горе.
Имаме малка градска кола която се кара предимно пасата се пали 1 седмично на извънградско седи на покрит паркинг но на вънка.
И на момента с паленето седял една седмица на -6 пали последно на 2 януари въртя 6/7 секунди и запали.Иначе около нулата 3/4 секунди и пали абе върти си.
Загрее ли пали като нова само натискам и пали като искра.
Та като съвет единствено виж стартера или помпа после. Но за мен кола на 220хил като моята истински сам съм си я докарал от Германия проверена е нормално да повърти ако беше на 30/40 хил щях да обявявам рекламации,защото няма как да е нормално...
Успех.
П.С. ейй тия запетайки все не ги слагам значи трагедия съм...
- tdi fen
- Мнения: 4300
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор
за да изключиш варианта калпаво гориво ти препоръчвам ето тази добавка http://fanshop.vwclub.bg/dobavka-bardah ... tika-dizel
,проверете и синхонизацията с ваг-ком,проверете и подгревните свещи
,проверете и синхонизацията с ваг-ком,проверете и подгревните свещи
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор
На по новите коли когато се сменя акумулатора трябва да я закачиш на диагностика и да кажеш на power modula че колата е с нов акумулатор иначе няма да го зарежда както трябва, точно за този пасат не съм сигурен дали е така. Също може да е с AGM акумулатор трябва да се провери , горното повече се отнася за колите със старт-стоп бутон.
- jorkatta
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
- Автомобил: vw passat b6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор
За зареждане съм убеден, че акумулатора се зарежда, тъй като беше тествано след монтажа за да ми напишат гаранцията.
Мисля да почна от електромотора, но най-рано мога в събота да се занимавам с тези процедури, даже мисля да извикам човек на място и още преди да я запаля първо да премери стартовият ток на акумулатора и след това всичко по реда си.
Задължително ще пиша за резултатите.
Бих искал и да си изясня друго нещо. Какво ще рече старт-стоп система(бутон) за VW.
Преди Пасата карах BMW там си имах бутон за палене и гасене на двигателя. при VW-то тази процедура я правя с натискане на ключа в процепа което според мен също е старт стоп система за това така и написах. Поправете ме ако греша
Мисля да почна от електромотора, но най-рано мога в събота да се занимавам с тези процедури, даже мисля да извикам човек на място и още преди да я запаля първо да премери стартовият ток на акумулатора и след това всичко по реда си.
Задължително ще пиша за резултатите.
Бих искал и да си изясня друго нещо. Какво ще рече старт-стоп система(бутон) за VW.
Преди Пасата карах BMW там си имах бутон за палене и гасене на двигателя. при VW-то тази процедура я правя с натискане на ключа в процепа което според мен също е старт стоп система за това така и написах. Поправете ме ако греша
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор
"старт-стоп" система е да гасне и пали сама по светофарите
- jorkatta
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 23 ное 2008 20:54
- Автомобил: vw passat b6
- Двигател: BMR
- Местоположение: София
Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор
Ахаааа, бре за това не се бях сетил, ми..... Не, значи не е със старт-стоп система
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 07 апр 2014 8:22
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: 2.0TDI BKP 2007
- Местоположение: София
Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор
gancho написа:"старт-стоп" система е да гасне и пали сама по светофарите
Това за което говориш е - "BlueMotion Technology"
Старт-Стоп системата е палене с натискане на бутон
- masiven
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 10:54
- Автомобил: Passat B6+Passat CC+Seat+Yaris
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: passat B6 2 tdi 170 кс. Пали трудно с нов акумулатор
Старт-Стоп = BlueMotion Technology - демек, мотора гасне когато колата не е в движение. При различните години и модели BlueMotion Technology има различни разновидности, но основното е да се пести гориво и двигателя да не работи когато не е нужно=гасне.
Палене с натискане на бутон е част от KeyLess системата и няма нищо общо с горното.
За трудното палене:
Ако върти енергично но пали след 7,8 и тн. секунди въртене, 90% е заминала подкачващата помпа в резеорвара.
Ако върти мудно и пали с претрисане, стартера трябва да се види, щом акуто. е ново.
Палене с натискане на бутон е част от KeyLess системата и няма нищо общо с горното.
За трудното палене:
Ако върти енергично но пали след 7,8 и тн. секунди въртене, 90% е заминала подкачващата помпа в резеорвара.
Ако върти мудно и пали с претрисане, стартера трябва да се види, щом акуто. е ново.