1,9 ТДИ AVF проблем със запалване.РЕШЕН !!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 641
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

1,9 ТДИ AVF проблем със запалване.РЕШЕН !!!

Мнениеот zoovanka » Пон 11 юли 2016 10:51


Колеги,помагайте.Вчера имах приключение с пасата,не бях го ползвал една вечер,вчера сутринтта пробвах да го стартирам,стартера си върти добре,акумулатор ОК,но не ще и не ще.И така три -четири опита,На последния път въртях яко над 15 сек и накрая пущината запали,но все едно на три цилиндъра.Неравномерна работа на двигателя и отзад сивкаво бял пушек като мъгла.Оставих я да поработи около 15 мин,пушека изчезна,а мотора започна да работи равномерно,стрелката на оборотомера играеше малко в началото след което се нормализира.Всичко си тръгна както трябва,тази сутрин нямаше ядове запали от четвърт,но отново този дим само че доста по-малко в сравнение от вчера.А забравих да спомена,че колата беше престояла през първата нощ по наклон и половината беше качена на бордюр с предницата нагоре,някой изказаха мнение че и това има значение.Мисля да я карам на сервиз,грешка на таблото не свети.дайте някакви насоки како може да е?За около 5 хил.км съм долял 700-800 мл масло.

Последна промяна от zoovanka на Вто 26 юли 2016 9:07, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4273
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.

Мнениеот tdi fen » Пон 11 юли 2016 10:57


тандем помпа огледай я за теч на нафта и щуцера дали не разбит ето нагледно https://www.youtube.com/watch?v=6mIJ8rkxu8I също вероятно и гумичките на дюзите не лошо да се подменят


Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 641
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.

Мнениеот zoovanka » Пон 11 юли 2016 13:58


Разбрах.Сега пак отидох да я пробвам запали нормално тиха работа на двигателя без пушек.И така около 5мин изведнъж оборотите почнаха да играят,излезе бял дим с миризма на неизгоряла нафта.Моментния разход от 0,6л/час, веднага се качи на 0,7-0,8л.Може ли да има съмнение около дюзите?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4273
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.

Мнениеот tdi fen » Пон 11 юли 2016 14:46


може и вала да е тръгнал


Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 641
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.

Мнениеот zoovanka » Пон 11 юли 2016 15:05


Значи може да се стигне и до основен ремонт?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4273
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.

Мнениеот tdi fen » Пон 11 юли 2016 16:52


няма нужда от основен ремонт това са дребни проблеми,който създават пд двигателите на мен ми прилича на тандем помпа не знам дали има ел помпа в резервоара но това трябва също да се провери
разхода на масло е в рамките на нормалното какво масло си сипал предполагам 5w40 спец 505 01


Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 641
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Re: Проблем със запалване на 1,9 ТДИ AVF.

Мнениеот zoovanka » Пон 11 юли 2016 20:30


Да Motul Specific 5w40 от форумния магазин.Утре съм на диагностика,ще искам да проверят изброените от теб въпросителни и ще пиша.


Потребителски аватар
vankata_passat
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
Двигател: AVF
Местоположение: Силистра

Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване

Мнениеот vankata_passat » Вто 12 юли 2016 16:58


Колега от какво се оказа проблема или още не си го оправил.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1934
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване

Мнениеот Danny boy » Вто 12 юли 2016 21:56


Някоя дюза излиза от норми за момент и другите я компенсират затова е пушенето и тресенето.
При мене на 3ти цилиндър при палене много рядко но излиза от граници -3 показва на вагком(при норма -2....+2) и другите за 10на секунди я вкарват в пътя.през това време пуши сиво бял дим и претриса.
Така че колега или дюза,или някоя букса (кабел)не контактува добре с дюзите,провери първо това.


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване

Мнениеот novatora » Сря 13 юли 2016 9:13


Имах подобен проблем. Самоче при мен беше следното- докато е студена колата всичко работи в норми. Загрее ли на 90 градуса започва да работи по неравномерно, качва разхода от 0.6 на 0.8 даже достигаше и до 1.0. Така я карах 20-30 хиляди километра. Проблема започна да се задълбочава като понякога претрисаше на свободна. Сложих добавки и то хубави за отпушване но с тях стана още по зле положението. Направих диагностика и всички дюзи имаха голямо отклонение. Равносметката беше 3 заминали дюзи, нови О пръстени на всички, качествен реглаж и нови застопоряващи болтове и елементи. Колата замърка. Помеждодругото изчистихме колекторите и егр че беше ужас вътре. Като пари излезе 3 дюзи по 150 лв - 450лв. Гумички и труд 150 лв и ето ти 600 лв. Но сега все едно карам друга кола. Удоволствието от шофирането се завърна.


Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 641
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване

Мнениеот zoovanka » Пет 15 юли 2016 9:57


vankata_passat написа:Колега от какво се оказа проблема или още не си го оправил.

Минах през няколко майстори,общо взето никой не ми свърши работа.Накрая си я закачих на Ваг Ком а и ми изписа:

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-00 - -
Понеже не мога да кача снимков материал,записвам стойностите на дюзите:
Cyl 1: 2,99mg/str
Cyl 2: -1,79mg/str
Cyl 3: -1,11mg/str
Cyl 4: -0,26mg/str
Стойностите са на загрят двигател.За мен дюзата на първи цилиндър не прави налягане ,а втората се опитва да компенсира.Регулираха ми дюзи вчера и проблема със запалването на студен двигател е решено.Остават непостояните обороти на студен двигател и завишен моментен разход 0,8-0,9л/ч и се мени,средния е с около 1,5 л нагоре.Някакви насоки ?


Потребителски аватар
vankata_passat
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
Двигател: AVF
Местоположение: Силистра

Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване

Мнениеот vankata_passat » Пет 15 юли 2016 13:34


0.8 0.9 /час е добре ти колко искаш.


Потребителски аватар
zoovanka
Мнения: 641
Регистриран на: Чет 02 май 2013 13:10
Автомобил: VW Caddy MAXI Life 1395 TGI 109
Двигател: 2016 1395 TGI метан
Местоположение: Бургас

Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване

Мнениеот zoovanka » Пет 15 юли 2016 13:54


До преди няколко дена си ковеше на 0,6л/ч,като пусна климата 1,1л/ч,сега е 0,8-0,9л/ч с климатик отива 1,2до1,4л/ч.Повече ме притеснява,че постоянно мени стойности/0,8-0,9 и работи неравномерно/.Чудя се дали да не отскоча до Варна при Иво.В Бургас спасение няма. :11


Потребителски аватар
vankata_passat
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
Двигател: AVF
Местоположение: Силистра

Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване

Мнениеот vankata_passat » Пет 15 юли 2016 14:09


Казват че ги разбирал дизелите.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4273
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ AVF проблем със запалване

Мнениеот tdi fen » Пет 15 юли 2016 14:18


ако синхронизацията е 0 дюзата е за смяна според мен а има вероятност и вала да е доста износен



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 50 госта