Колеги моля за съвет каква може да е причината за следния проблем:
Колата е tdi ARL мотор и при набиране на висока предавака точно когато трябва реално да тръгне да 1800 об 2100 оборота нетръгва или започва да мени обороти както започват да се вдигат и стрелката се връща. След 2100 оборота е ок уж. Направих логове и от тях се вижда че тръгва да набира дебитомера и турбината вдигат стойностите си и изведнъж падат и после пак се вдигат. Каква може да е причината за това турбина ли Н75 клапан ли или дебитомер. Това започна да го прави когато бях на дълъг път в жегите и при едно изпреварване и започна с мизериите.
ARL проблем при ускорение.
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: ARL проблем при ускорение.
Провери ли маркучите на турбопътищата за сцепено?
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: ARL проблем при ускорение.
проверени са неоткрих пропуски по турбопътищата бързите връзки отдавна и тех съм ги захванал изключвам го като причина
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: ARL проблем при ускорение.
прилагам логовете на тях се вижда в жълто пропадането
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: ARL проблем при ускорение.
Добре си е колицата,нищо и няма.
А сега сериозно€
Това което се вижда е нормално.Намали с 1/4 хода на актуатора и виж как ще е с ВАГА.Трябва тази дупка която е имаш трябва да намале е.
Но преди да почнеш с горе написаното,виж колко е читав актуатора ти.
А сега сериозно€
Това което се вижда е нормално.Намали с 1/4 хода на актуатора и виж как ще е с ВАГА.Трябва тази дупка която е имаш трябва да намале е.
Но преди да почнеш с горе написаното,виж колко е читав актуатора ти.
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: ARL проблем при ускорение.
колата я карам вече втора година и знам че това не е нормално актуатора си е ок пробван е неможе да ме убедиш че е нормално да тръгне да набира после да спре после пак да тръгне е нормално
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: ARL проблем при ускорение.
Тая кола гледам е пипана от брецел, има подпис горе на лога, питай го него.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ARL проблем при ускорение.
Хубаво е да имаш бустметър в купето до гледаш какво се случва, как ти надува и кога. Едно китайско бустметърче пак върши чудесна работа. Ако прави налягане веднага елиминираш проблем с турбо, актуатор и Н75 и турбо пътища...
Дебитомера на моя АРЛ го спряхме, щото искам като стане проблем с колата и не върви да има по-малко вероятни причини...
Замервал ли си Тандем помпата какво налягане ти прави? Много вероятно е да не и стига горивото
Дебитомера на моя АРЛ го спряхме, щото искам като стане проблем с колата и не върви да има по-малко вероятни причини...
Замервал ли си Тандем помпата какво налягане ти прави? Много вероятно е да не и стига горивото
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: ARL проблем при ускорение.
valiosport написа:Хубаво е да имаш бустметър в купето до гледаш какво се случва, как ти надува и кога. Едно китайско бустметърче пак върши чудесна работа. Ако прави налягане веднага елиминираш проблем с турбо, актуатор и Н75 и турбо пътища...
Дебитомера на моя АРЛ го спряхме, щото искам като стане проблем с колата и не върви да има по-малко вероятни причини...
Замервал ли си Тандем помпата какво налягане ти прави? Много вероятно е да не и стига горивото
не е замервана тандем помпата и как се замерва ?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: ARL проблем при ускорение.
Тази кола че е с софт от Бразел спор няма.
Тандем помпата е излишно да се занимаваш с нея.
Когато хода на актуатора е голям,турбината се развърта по-късно от исканото както при теб.Затова ти казах че това което се вижда сега е нормално.Само има един проблем че никои не е пипал турбината е тава е станало.Това ме насочва към актуатор-разцентрован заради разхлабена контра гаика или проблем с задържане на вакум,проблем с вакум-протрит вакум маркуч,Н75-износен или зацапан-затова е муден и късно надува турбината.
Тандем помпата е излишно да се занимаваш с нея.
Когато хода на актуатора е голям,турбината се развърта по-късно от исканото както при теб.Затова ти казах че това което се вижда сега е нормално.Само има един проблем че никои не е пипал турбината е тава е станало.Това ме насочва към актуатор-разцентрован заради разхлабена контра гаика или проблем с задържане на вакум,проблем с вакум-протрит вакум маркуч,Н75-износен или зацапан-затова е муден и късно надува турбината.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ARL проблем при ускорение.
Колегата е прав, чак сега ти видях логовете. Много вероятна причина е Н75 или вакум и да не може актуатора да придърпа геометрията докрай. Вакум може да губи и от разбит щуцер на Тандем помпата но тогава ще се оплакваш и от липса на спирачки, но нищо не пречи да видиш шава ли щуцера.
И вземи си сложи бустметърче да следиш налягането, хем да гледаш дали пренадува/недонадува, налягането трябва да е 1.55 бара.
И вземи си сложи бустметърче да следиш налягането, хем да гледаш дали пренадува/недонадува, налягането трябва да е 1.55 бара.
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: ARL проблем при ускорение.
Добре предполагам всички виждаде че турбината парави налягане в началото на 1800 оборота и после това налягане веднага пада и така стои ниско до 2100 оборота значи щом в началото прави исканото налягане актуарора си е свален както трябва и точно така се и усеща колата тръгва и после дъвче. Колата нетръгва с закъснение тръгва си точно когато трябва 1800 но после налягането пада и умира до 2100 оборота т.е актуатора не е разтеглен да тръгва с закъснение.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: ARL проблем при ускорение.
Вместо да умуваш защо непогледнеш тази неща за които ти написах ?
Работата е за 10-20мин. и да споделиш какво си установил.
Работата е за 10-20мин. и да споделиш какво си установил.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: ARL проблем при ускорение.
Колега ниски са процентите в Duty cicle ако това са им показанията в последната колонка... Стойностите трябва да са между 70 и 80%, ако са над 80% лостчето на актуатора се одължава, ако са под 70% се скъсява. Може и Н75 да прави мизерии, а може и да имаш проблем с вакум маркуче..
А това налягане 2352 което гледаш при 1800 оборота ти е пиково
А това налягане 2352 което гледаш при 1800 оборота ти е пиково
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: ARL проблем при ускорение.
okti_1 написа:Вместо да умуваш защо непогледнеш тази неща за които ти написах ?
Работата е за 10-20мин. и да споделиш какво си установил.
Прегледани са това беше първото нещо затова умувам и пускам тема актуатора е перфектен свалях го движи си се перфектно държи си мембраната ванум фабричната боя си стои на контрагайката не е пипан никога. Вакумите са здрави няма протрито на място на 11 канал на VCDS турбината си движи от до без забележки остава да пробвам с друг дебитомер и друг Н75 май май няма друг начин да диагностицирам проблема.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: FEN_NA_TDI и 41 госта