ARL проблем при ускорение.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

ARL проблем при ускорение.

Мнениеот sto4o » Пет 26 авг 2016 11:44


Колеги моля за съвет каква може да е причината за следния проблем:
Колата е tdi ARL мотор и при набиране на висока предавака точно когато трябва реално да тръгне да 1800 об 2100 оборота нетръгва или започва да мени обороти както започват да се вдигат и стрелката се връща. След 2100 оборота е ок уж. Направих логове и от тях се вижда че тръгва да набира дебитомера и турбината вдигат стойностите си и изведнъж падат и после пак се вдигат. Каква може да е причината за това турбина ли Н75 клапан ли или дебитомер. Това започна да го прави когато бях на дълъг път в жегите и при едно изпреварване и започна с мизериите.




Zinoto
Мнения: 1874
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот Zinoto » Пет 26 авг 2016 11:49


Провери ли маркучите на турбопътищата за сцепено?


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот sto4o » Пет 26 авг 2016 15:39


проверени са неоткрих пропуски по турбопътищата бързите връзки отдавна и тех съм ги захванал изключвам го като причина :banghead


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот sto4o » Пет 26 авг 2016 15:52


прилагам логовете на тях се вижда в жълто пропадането
Прикачени файлове
log2.jpg
log1.jpg


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот okti_1 » Пет 26 авг 2016 18:14


Добре си е колицата,нищо и няма.
А сега сериозно€
Това което се вижда е нормално.Намали с 1/4 хода на актуатора и виж как ще е с ВАГА.Трябва тази дупка която е имаш трябва да намале е.
Но преди да почнеш с горе написаното,виж колко е читав актуатора ти.


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот sto4o » Пет 26 авг 2016 19:22


колата я карам вече втора година и знам че това не е нормално актуатора си е ок пробван е неможе да ме убедиш че е нормално да тръгне да набира после да спре после пак да тръгне е нормално


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот blade84 » Пет 26 авг 2016 23:13


Тая кола гледам е пипана от брецел, има подпис горе на лога, питай го него.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот valiosport » Съб 27 авг 2016 4:18


Хубаво е да имаш бустметър в купето до гледаш какво се случва, как ти надува и кога. Едно китайско бустметърче пак върши чудесна работа. Ако прави налягане веднага елиминираш проблем с турбо, актуатор и Н75 и турбо пътища...
Дебитомера на моя АРЛ го спряхме, щото искам като стане проблем с колата и не върви да има по-малко вероятни причини...
Замервал ли си Тандем помпата какво налягане ти прави? Много вероятно е да не и стига горивото


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот sto4o » Съб 27 авг 2016 8:53


valiosport написа:Хубаво е да имаш бустметър в купето до гледаш какво се случва, как ти надува и кога. Едно китайско бустметърче пак върши чудесна работа. Ако прави налягане веднага елиминираш проблем с турбо, актуатор и Н75 и турбо пътища...
Дебитомера на моя АРЛ го спряхме, щото искам като стане проблем с колата и не върви да има по-малко вероятни причини...
Замервал ли си Тандем помпата какво налягане ти прави? Много вероятно е да не и стига горивото

не е замервана тандем помпата и как се замерва ?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот okti_1 » Съб 27 авг 2016 9:34


Тази кола че е с софт от Бразел спор няма.
Тандем помпата е излишно да се занимаваш с нея.
Когато хода на актуатора е голям,турбината се развърта по-късно от исканото както при теб.Затова ти казах че това което се вижда сега е нормално.Само има един проблем че никои не е пипал турбината е тава е станало.Това ме насочва към актуатор-разцентрован заради разхлабена контра гаика или проблем с задържане на вакум,проблем с вакум-протрит вакум маркуч,Н75-износен или зацапан-затова е муден и късно надува турбината.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот valiosport » Съб 27 авг 2016 10:50


Колегата е прав, чак сега ти видях логовете. Много вероятна причина е Н75 или вакум и да не може актуатора да придърпа геометрията докрай. Вакум може да губи и от разбит щуцер на Тандем помпата но тогава ще се оплакваш и от липса на спирачки, но нищо не пречи да видиш шава ли щуцера.
И вземи си сложи бустметърче да следиш налягането, хем да гледаш дали пренадува/недонадува, налягането трябва да е 1.55 бара.


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот sto4o » Съб 27 авг 2016 22:39


Добре предполагам всички виждаде че турбината парави налягане в началото на 1800 оборота и после това налягане веднага пада и така стои ниско до 2100 оборота значи щом в началото прави исканото налягане актуарора си е свален както трябва и точно така се и усеща колата тръгва и после дъвче. Колата нетръгва с закъснение тръгва си точно когато трябва 1800 но после налягането пада и умира до 2100 оборота т.е актуатора не е разтеглен да тръгва с закъснение.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот okti_1 » Нед 28 авг 2016 14:19


Вместо да умуваш защо непогледнеш тази неща за които ти написах ?
Работата е за 10-20мин. и да споделиш какво си установил.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот valiosport » Нед 28 авг 2016 21:05


Колега ниски са процентите в Duty cicle ако това са им показанията в последната колонка... Стойностите трябва да са между 70 и 80%, ако са над 80% лостчето на актуатора се одължава, ако са под 70% се скъсява. Може и Н75 да прави мизерии, а може и да имаш проблем с вакум маркуче..
А това налягане 2352 което гледаш при 1800 оборота ти е пиково


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: ARL проблем при ускорение.

Мнениеот sto4o » Нед 28 авг 2016 21:59


okti_1 написа:Вместо да умуваш защо непогледнеш тази неща за които ти написах ?
Работата е за 10-20мин. и да споделиш какво си установил.

Прегледани са това беше първото нещо затова умувам и пускам тема актуатора е перфектен свалях го движи си се перфектно държи си мембраната ванум фабричната боя си стои на контрагайката не е пипан никога. Вакумите са здрави няма протрито на място на 11 канал на VCDS турбината си движи от до без забележки остава да пробвам с друг дебитомер и друг Н75 май май няма друг начин да диагностицирам проблема.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: FEN_NA_TDI и 41 госта