Passat B5.5 131 / 101 1.9 TDI limp mode / проблем със ECU или Турбо

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Kipidun
Мнения: 14
Регистриран на: Пет 29 мар 2019 14:45
Автомобил:
Двигател:

Passat B5.5 131 / 101 1.9 TDI limp mode / проблем със ECU или Турбо

Мнениеот Kipidun » Вто 23 юли 2019 18:04


Здравейте,

Преди 2 месеца колата изпуши бял дим и отказа да запали. Последва репатрак, вода и парафин в резервоара, прочистване на резервоара, чистене на дюзи всякакви филтри на ново запали. Взех колата и педала имаше огромна дупка между 1.2 и 2.2 оборота. Тръгва на 1ва с газ до долу и едвам отлепя. 0-100 ги прави за 50 секунди. Махнах катализатора. Ефект нямаше. Сменихме N75 клапан и педала на газта с нов. Пак няма промяна. Днес свалихме MAP сензора и се оказа, че е от 2.5 TDI. Само да вметна, че турбото е 131 коня, горивните карти са 131. Дюзите са 101. Причината за тези разлики е, че колата дойде със сменен двигател и по документи е 131, но блока е ATD и не знам какво са сглобявали преди това.

Механично почти всичко е сменено. Турбото надува, но в някакъв момент компа подава сигнал да разтовари. Вече клоня или към омазано ECU или към турбо. Интересува ме в София да ме насочите къде може да се погледне компа дали е софтуерен проблем и евентуално сервиз за турбо където мога да отида с колата да проверят какво се случва. Звънях на 2 сервиза до сега и ми казват, че трябва сам да си го сваля и да го занеса.




Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 51 госта