Не ги гледай тези проценти.
Сега следи кога ще дойде следващата регенерация и дай данни - време и километри.
Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
- pavel31
- Мнения: 108
- Регистриран на: Пет 14 дек 2012 21:44
- Автомобил: Skoda Kodiaq NS748Z TDI 140kW 4x4
- Двигател: DFHA 2017
- Местоположение: Варна
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Здравейте,
Сменя ли се масло при смяна на гарнитура капака на клапани и самия капак на клапани?
Поздрави
Сменя ли се масло при смяна на гарнитура капака на клапани и самия капак на клапани?
Поздрави
- PzKpfW
- Мнения: 209
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Не, освен ако при чистенето на повърхността на главата не вкараш солидно количество почистващ препарат при маслото
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Съб 08 яну 2022 13:08
- Автомобил: Passat B8 Comfortline 2L TDI 150h
- Двигател: CRLB-2017
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Ето и резултати след като направих регенерациите по време на движение. Пасивната регенерация се включи на 100% пълен филтър след изминати 250 км само градско. Регенерацията продължи около 25 мин. По време на регенерацията се движех с 80 км/ч на 4-та предавка около 2 0000 об. Приключи на 24% пълен филтър. Единствено ме притеснява, че след регенерацията филтърът не е запълнен на 4-5%, но явно алгоритъма е такъв. Предполагам, че следващата ще е след около 200 км. Ето и данни от ваг дпф когато се включи, по време на и когато приключи регенерацията, и малко след това.
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
напълно нормално поведение, и при мен алгоритъма спира на малко под 6 грама, така са. Това с 4-та на 80км/час не е нужно да го спазваш, в града сложна работа... караш си нормално, като доколкото е възможно, гледаш да не изстива под 500 градуса на входа докато регенерира, падане под тези температури забавя и дори прекъсва регенерацията понякога, получава се при продължителен престой на едно място или спускане по голям наклон на ППХ, аз в града си карам нормално, сутрин като закарам децата на детска градина 2-3км гася и като тръгна към работата още 2-3 км регенерацията е точно по средата, гася и си работя, вечерта на път за градината загрява и тъкмо почва и я гася, взимам си децата и попътно до вкъщи си приключва докрай. Общо взето всяка регенерация ми протича по този не много благоприятен начин, но това са ми условията вече 3 години и всичко протича нормално.
п.с. при мен регенерацията я прави на половината на твоите километри и време, така е зададена , така, че си екстра.
п.с. при мен регенерацията я прави на половината на твоите километри и време, така е зададена , така, че си екстра.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Съб 08 яну 2022 13:08
- Автомобил: Passat B8 Comfortline 2L TDI 150h
- Двигател: CRLB-2017
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Това с 80 км/ч и на 4та предавка го правя, защото се движа по южната дъга на СОП, иначе въобще нямаше да се занимавам. То май е ясно, че веднъж месечно или на два месеца трябва да се прави регенерация докато шофораш, за поддръжка на филтъра. Ще го следя на дълъг път как се държи. Мисля при следващо излизане на АМ Тракия да пусна активна регенерация и като стигна в Ст.Загора да видя на колко процента е филтъра. Нека има данни за статистиката
- alpinab
- Мнения: 575
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Да разбутам темата малко.
Какво ми се случи за 2ри път. Вчера сутрин започна обичайната регенерация на 2ка 150 CRLB мотор. Стигнах там закъдето пътувах и изчаках на място още около 7 мин докато се чу цък, спаднаха оборотите и мотора си доби обичайния шум и разход както си е без активна регенерация 0.4-0.5 литра/час. Това добре.
Днес се качвам, да кажем 20 км минати след описаното горе. Иииии айде пак същата работа. Пак регенерация около 30 мин градско.
Е това вече не мога го понеса и то с кола на 29 хил. км. Кара се постоянно и извънградско. Брутални са тези регенерации ако се ползва за 50/50 смесено.
Виждам, че горе колеги дискутирате някакви wi-fi донгъли/real-time четци на живи данни с приложение на телефона.
Дали може да ми препоръчате изпитано работещо такова, погледно откъм самото устройство, така и за приложението да е пълнофунционално за iOS.
Благодаря:)
Какво ми се случи за 2ри път. Вчера сутрин започна обичайната регенерация на 2ка 150 CRLB мотор. Стигнах там закъдето пътувах и изчаках на място още около 7 мин докато се чу цък, спаднаха оборотите и мотора си доби обичайния шум и разход както си е без активна регенерация 0.4-0.5 литра/час. Това добре.
Днес се качвам, да кажем 20 км минати след описаното горе. Иииии айде пак същата работа. Пак регенерация около 30 мин градско.
Е това вече не мога го понеса и то с кола на 29 хил. км. Кара се постоянно и извънградско. Брутални са тези регенерации ако се ползва за 50/50 смесено.
Виждам, че горе колеги дискутирате някакви wi-fi донгъли/real-time четци на живи данни с приложение на телефона.
Дали може да ми препоръчате изпитано работещо такова, погледно откъм самото устройство, така и за приложението да е пълнофунционално за iOS.
Благодаря:)
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
При работа 7 минути на място на входа на DPF температурата е паднала доста под 500 градуса и регенерацията е спряла без да е била завършена докрай.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9878
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
alpinab написа: Стигнах там закъдето пътувах и изчаках на място още около 7 мин докато се чу цък, спаднаха оборотите и мотора си доби обичайния шум и разход както си е без активна регенерация 0.4-0.5 литра/час.
....
Иииии айде пак същата работа. Пак регенерация около 30 мин градско.
На място не се довършва регенерацията и затова ти е тръгнала пак, да се изпълни.
Забрлязал съм, че температурата на изхода е по-важна и показателна за качеството на регенерацията.
- alpinab
- Мнения: 575
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Ха! Това е ново 6 за регенерацията при спряла кола. Точно форума бях чел някъде то темите, как колеги правят принудителни или обичайните на място и нямало грижи....
Е това обяснява поведението й. Мерсиии!
Е това обяснява поведението й. Мерсиии!
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 18 окт 2020 8:44
- Автомобил: cc
- Двигател:
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
И на моята се случва същото, когато спра докато регенерира. Твоята на колко км горе-долу ги прави? Моята на около 150 градско, което ми е грубо казано на всеки 4-5 дни. Иначе VAG-DPF не се свързва с моя двигател и не мога да проследя в реално време натрупаните количества.
Последна промяна от EvgeniiOnegin на Чет 21 юли 2022 11:32, променено общо 1 път.
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
затова се взима elm327 теглиш си един VAg dpf за малко под 10лв и си следиш, като стигне до 5.9гр започва да изстива и знаеш че си готов
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 18 окт 2020 8:44
- Автомобил: cc
- Двигател:
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
DoH_KuXoT написа:затова се взима elm327 теглиш си един VAg dpf за малко под 10лв и си следиш, като стигне до 5.9гр започва да изстива и знаеш че си готов
https://comauto.bg/product/profesionalen-elm-327-avtodiagnostika-ios-android-windows-s-wifi?gclid=Cj0KCQjw8uOWBhDXARIsAOxKJ2HzgDGvgjcaldqiUguhVhsHqv0pV4Uu2Jv9ghxkuNiSrGyQx2cGq5saAv9ZEALw_wcB
Такова ли нещо ми трябва за VAG-DPF?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9878
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
Има опция за принудителна на място, но не съм я пробвал и със сигурност се различава в начина на провеждане. Стандартната регенерация не става на място. Може на по-стари двигатели да се е изпълнявала, но си мисля, че това води до повече нафта в маслото.
Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.
аз съм правил принудителна на място на B7 вдига 1500 или 2000об/мин, забравил съм че беше преди 2 години и около 10-12 минути си свали саждите от 20 на 5 грама, по-интересното беше , че на 9 грама си направи стандартна регенерация в движение, което ме наведе на мисълта че тази регенерация компа изобщо не й обърна внимание и си караше по алгоритъма 24 грама въпреки, въпреки че от 20 свалих на 5 принудително, той си преброи от този момент още 4 грама до теоретичните 24 които реално бяха уж 9 и си започна регенерация, която си беше нормално дълга като време въпреки по-малкия брои уж изчислени сажди... та въобще това с регенерациите е една много дълга тема с доста компоненти, които са заложени и може би само който я е писал знае всичко което се следи за да почна да регенерира, като това в общи линии няма нищо общо с реалното състояние на дпф, сажди, ойл аш и т.н. тъпотии които ние гледаме умно и се опитваме да схванем логика. Бай Ханс си е направил един ексел с 100 колонки и сложна формула между всичките и като светне и айде регенерираме :)