VW GOLF MK5 1.9 TDI BKC - Проблеми с паленето

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
gadnik
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 13 авг 2021 15:45
Автомобил:
Двигател:

VW GOLF MK5 1.9 TDI BKC - Проблеми с паленето

Мнениеот gadnik » Пет 13 авг 2021 16:01


Здравейте колеги,

Отварям нова тема, тъй като не видях сходен с моят проблем.
Ситуацията е следната - От две години си я карам без проблем, поне с паленето, като преди около 4 месеца я чипосах. Веднага след това си купих и сложих китайска мултимедия. Горе долу седмица след това започнаха проблемите. С всеки изминал ден колата палеше все по-трудно на следващият ден, като в последният пали с 300 зора, а на следващият превърта, но за съжаление не пали. Закарах я на майстора, който след като я прочете установи, проблем с дюзите, които бяха ремонтирани в последствие и сменени гуми ли гарнитури ли на дюзите не помня какво точно. Мина известно време, при което отново същият проблем с постепенно все по-трудното палене, като на последният ден едвам пали, а на следващият отказва. Реших да си дам ток, като всеки нормален човек, но уви с 3 различни коли не се получи и се наложи да карам колата до майстора с платформа. След като я прегледа, просто дал ток с негов акумулатор и колата запалила, но ми каза, че според него има отечка и следва да я закарам на електричар, както и че е много вероятно да е от китайската мултимедия. Така реших да я махна и да я заменя с оригиналната. Мина около седмица, след което отново дойде денят, в който едвам запали, последван от денят, в който отказа да запали. Отново се опитах с различни коли да си дам ток, но без резултат. За да спестя пари реших просто да занеса акумулатора да бъде зареден, което и направих, но отново не запали. Така за пореден път я закарах при майстора, който със своя успя да я запали и ми я върна. Каза, че волтажа на акумулатура падал под 12 волта при палене- около 10. Решихме, че е възможно да е акумулатора, макар че е нов, купуван Септември месец миналата година. Тествах го на едно място и се оказа, че е с показателите на нов такъв. Закарах я на електричар, който установи, че няма отечка и ми показа при изгасен двигател отечката е -0.01 и нямало проблем. На следващият ден птново проблем не запали и я закарах на по-адекватен електричар, уж най-добрия в града. След ден ми звънна и каза, че колата от към електрониката няма проблем. Попитах защо тогава само с подаване на ток пали, но не получих отговор. Казаха ми, че е възможно да дърпа по-малко нафта при палене и евентуално филтъра да се провери. Очаквам всеки момент отново да откаже да запали, а като цяло колата се поддържа и всичко се сменя своевременно.0
Моля ако някой е срещал подобен проблем да сподели мнение и опит.




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4249
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: VW GOLF MK5 1.9 TDI BKC - Проблеми с паленето

Мнениеот tdi fen » Пет 13 авг 2021 17:46


а какво става когато не пали,върти докато не падне акумулатора ли ? миля че трябва да замерите помпата в резервоара и тандем помпата


gadnik
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 13 авг 2021 15:45
Автомобил:
Двигател:

Re: VW GOLF MK5 1.9 TDI BKC - Проблеми с паленето

Мнениеот gadnik » Пет 13 авг 2021 19:22


Въобще не пада той, това е странното, но като му се даде ток, когато се появи проблема, само тогава пафа. Върти до момент, в който излиза ниско налягане в маслото, което не е вярно.


Serkan25
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 10 фев 2024 16:53
Автомобил:
Двигател:

Re: VW GOLF MK5 1.9 TDI BKC - Проблеми с паленето

Мнениеот Serkan25 » Съб 10 фев 2024 17:01


Здравейте колеги и аз имам проблем с паленето пали при дълго въртене почти до кат падне акумулатора.Свети лампичката за подгревните свещи. Има леко търсене на двигателя и не равномерно работи.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW, kukata_pasat и 191 госта