Здравейте отново колеги! От скоро колата ми започна да пуши синьо и да гори много масло за 100 км към 2 литра масло отидоха.
Днеска си свалих маркучите за турбината и гледам, че всичко е мазно и от турбото към всмукателния колектор е мазно също. Та избърсах го за запалих колата и започнах да я форсирам и гледам че от турбината идва масло да ходи от към колектора. Та мисълта ми е има ли шанс да гори толкова масло и да ми се е счупило турбото
Или и двигателя ще е заминал според вас
Гори масло 1 9 тд ааз голф 3
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Гори масло 1 9 тд ааз голф 3
Мисля сам си си отговорил.
Аз не бих карал колата така, а директно в сервиз, за да видят има ли друго за поправка, освен турбото.
Карал съм такава кола 8+ години и не пипаше маслото грам, маркучите от турбото бяха сухи.
Аз не бих карал колата така, а директно в сервиз, за да видят има ли друго за поправка, освен турбото.
Карал съм такава кола 8+ години и не пипаше маслото грам, маркучите от турбото бяха сухи.
Re: Гори масло 1 9 тд ааз голф 3
То като свалих турбото всмукателния колектор е в масло и в изшускатвлния имаше масло ма 1ви и 2ри цилиндър
- georgebonev
- Мнения: 3101
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Гори масло 1 9 тд ааз голф 3
При мен, предполагам, се случи подобно...
След смяна гарнитура глава, вероятно малко сме приплъзнали главата и гарнитурата или е останала пролука.
И взе да надува в маслото и картерната вентилация. От там в турбото...
Но като доливане е около литър на 1000 км.
След смяна гарнитура глава, вероятно малко сме приплъзнали главата и гарнитурата или е останала пролука.
И взе да надува в маслото и картерната вентилация. От там в турбото...
Но като доливане е около литър на 1000 км.
Re: Гори масло 1 9 тд ааз голф 3
Еми пробвах с 2 различни турбинитаа ефектът е същия! С последната беше спряло да пуши на студен двигател ама като загрят, започна да пуши и турбото почна да се омаслява на извивката за всмукателния колектор. След пак като го свалих абсолютно всеки цилиндър на изпускваъелния колектор беше с масло
- tdi fen
- Мнения: 4275
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Гори масло 1 9 тд ааз голф 3
вероятно с този разход на масло е за основен ремонт
Re: Гори масло 1 9 тд ааз голф 3
tdi fen написа:вероятно с този разход на масло е за основен ремонт
Възможно е само че никой не иска да и измери компресията заради гнпто
- samo_pechka
- Мнения: 8419
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Гори масло 1 9 тд ааз голф 3
Сефте чувам че с ГНП е проблем меренето на компресията. Или тоя мастер не е запознат, или не му се занимава, или няма необходимия дорник за да го измери. Просто се откача кабелчето на старт/стоп клапана на ГНП-ето. махат се всички дюзи и тръбичките и се мери с компресомер . То няма друг вариант , не е удобно от отворите за подгервните свещи, труден е достъпа оттам, не, че няма стане и оттам, ако си упорит и имаш два дни време да го мериш.
По проблема ти: колкото и издухан да е мотора , две кила масло на 100км е адски много, отделно паленето ще е зор, особено топла. Ще духа зверски и от щеката , ще качва голямо количество масло в глава и ще е трудно оттичането обратно в картера. Трябва буквално да е без сегменти тая кола
Има две основни причини , скъсани маслообирачи на клапаните, но оттам да се губят две кила на 100-надали и прецакана с голям луфт турбина.
По проблема ти: колкото и издухан да е мотора , две кила масло на 100км е адски много, отделно паленето ще е зор, особено топла. Ще духа зверски и от щеката , ще качва голямо количество масло в глава и ще е трудно оттичането обратно в картера. Трябва буквално да е без сегменти тая кола
Има две основни причини , скъсани маслообирачи на клапаните, но оттам да се губят две кила на 100-надали и прецакана с голям луфт турбина.
Re: Гори масло 1 9 тд ааз голф 3
samo_pechka написа:Сефте чувам че с ГНП е проблем меренето на компресията. Или тоя мастер не е запознат, или не му се занимава, или няма необходимия дорник за да го измери. Просто се откача кабелчето на старт/стоп клапана на ГНП-ето. махат се всички дюзи и тръбичките и се мери с компресомер . То няма друг вариант , не е удобно от отворите за подгервните свещи, труден е достъпа оттам, не, че няма стане и оттам, ако си упорит и имаш два дни време да го мериш.
По проблема ти: колкото и издухан да е мотора , две кила масло на 100км е адски много, отделно паленето ще е зор, особено топла. Ще духа зверски и от щеката , ще качва голямо количество масло в глава и ще е трудно оттичането обратно в картера. Трябва буквално да е без сегменти тая кола
Има две основни причини , скъсани маслообирачи на клапаните, но оттам да се губят две кила на 100-надали и прецакана с голям луфт турбина.
До ся свалях подгревните свещи видимо нищо им няма (ако има значение)
Двигателя си пали кибрит няма ядове топъл студен и от картерните газове само пуши синьо и то на моменти.
Сега свалях капак клапани гледам,че разпр. вал е надран и ми миреше на изгоряло масло
Обмислях и главата да сваля ама не мога да зацепя двг
- georgebonev
- Мнения: 3101
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Гори масло 1 9 тд ааз голф 3
Зацепването е лесно... има схеми във форума...
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7662
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Гори масло 1 9 тд ааз голф 3
Bliznakow написа:Обмислях и главата да сваля ама не мога да зацепя двг
Е то като ше го обезглавяваш, зацепването е без значение. Без глава буталата няма да ударят клапани.