Здравейте, колеги!
След омасляване на леглото на две от дюзите ми предлагат или подманя на 0-пръстените в капака на клапаните или смяна на целия капак. Като препоръчителното е смяна на капака защото колата вече е на 250 000 км, а в капака се намира филтър картерна вентилация. Някой сменял ли превантивно този капак и какви са ефектите от смяна/несмяна.? Колата е Голф 7 1.6 тди CXXB двигателя.
Картерна вентилация при новите 1.6 ТДИ
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Картерна вентилация при новите 1.6 ТДИ
Определено има разлика след обслужването на дюзите и смяната на капака. Колата почна да работи доста по-меко. Преди имаше едно почукване особенно като е студена.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dtony и 56 госта