Общо взето доколкото чета, възможностите са сведени до три:
1. Помпата да е дала фира. Отвори клапанчето с датчика точно над помпата, когато го отвориш вътре трябва да видиш чистата нафта и нищо повече, т.е. да няма никакви стружки. Ако има стружки - честито, 3 бона ремонт и проблема ще се реши. Но не би следвало да е това, защото ако е тръгнала няма да вдига достатъчно налягане, което задължително ще доведе до грешка за low fuel pressure, а и това обикновено се проявява във високи обороти на високи предавки, когато се иска голям дебит от помпата.
2. Дюза да е дала фира. Това мисля, че също сте го изключили, щом са проверени. На стенда дюзите ги проверяват с подгрято гориво и щом впръсват там добре и в норми, съответно може да направим извода, че и при загрята кола ще работят точно както се очаква от тях.
3. Ауспуха да е запушен. Ама колко пък да е запушен, с VCDS може да се види дебита на изгорелите газове, има датчици преди и след DPF-a. Освен ако не са ти напълнили ауспуха с монтажна пяна, не виждам как може да се запуши, ако DPF-а е препълнен, това ще се види на диагностиката също, а и ще светне лампа на таблото заради невъзможността от регенерация.
Източи я все пак тая нафта в туби, налейте прясна и вижте какво ще е положението, все си мисля, че там е ключа от бараката. Особено като вземем предвид качеството на горивата тук.
EOS 2.0TDI 2008 гасне в движение
- samo_pechka
- Мнения: 8425
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: EOS 2.0TDI 2008 гасне в движение
В почти всички случаи ще запише грешка, но ако е запушен ауспуха механично - там няма запише нищо.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 13 фев 2024 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: EOS 2.0TDI 2008 гасне в движение
Здравейте,
благодаря на всички, които споделиха идеи каква може да е причината за описания проблем. В крайна сметка се оказа, че въпреки проверките проблемът е бил в една от свещите. Смяна на всяка по отделно и замерване на параметрите установи, че последната е подавала грешни данни. След подмяната ѝ, за сега колата върви равномерно и не забива. Да се надявам, че това е окончателното решение на проблема.
благодаря на всички, които споделиха идеи каква може да е причината за описания проблем. В крайна сметка се оказа, че въпреки проверките проблемът е бил в една от свещите. Смяна на всяка по отделно и замерване на параметрите установи, че последната е подавала грешни данни. След подмяната ѝ, за сега колата върви равномерно и не забива. Да се надявам, че това е окончателното решение на проблема.
-
- VW експерт
- Мнения: 12830
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: EOS 2.0TDI 2008 гасне в движение
Свещите?
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: EOS 2.0TDI 2008 гасне в движение
Просто след поредното бърникане се е оправило от самосебе си нещо , свещ при дизела няма касателство към гаснене и невървене , най вероятно проблема ще се появи съвсем скоро.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 13 фев 2024 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: EOS 2.0TDI 2008 гасне в движение
Zdravko Zankov написа:Свещите?
Грешка - дюза, не свещ!
Re: EOS 2.0TDI 2008 гасне в движение
Значи, разбрах - да не ходим при Иван от Яна за дюзи, понеже назад беше написано из мненията, че са проверени при него и са читави. Явно не.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Вто 13 фев 2024 13:43
- Автомобил:
- Двигател:
Re: EOS 2.0TDI 2008 гасне в движение
railfan написа:Значи, разбрах - да не ходим при Иван от Яна за дюзи, понеже назад беше написано из мненията, че са проверени при него и са читави. Явно не.
Може би трябва да се направи разграничение, преди да се дават крайни "присъди". Момчетата в сервиза ми казаха, че почти няма как на стенд за дюзи да се хване проблема. В работно положение на двигателя, дюзата се загрява почти колкото и самия двигател, докато на стенда се пуска загрята нафта през нея. Така или иначе проблемът вероятно е бил в електрониката на самата дюза и се е появявал при температури на двигателя от 90 градуса. Не съм запознат с методологията на изпитване на дюзите на стенд. Мога да кажа, че при Иван от Яна не ходя за първи път и не съм имал никога забележки.
- samo_pechka
- Мнения: 8425
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: EOS 2.0TDI 2008 гасне в движение
Ако е имало нещо ел.проблем, независимо от какво естество, било кабел. слаба връзка, прекъснато и т.н. , ще набие грешка. Та проблема с дюзата щеше да се прояви и набие грешка.
Щом няма грешка , значи проблема е друг ( механичен ) . Ще добавя, в част от случаите, механичен проблем се "вижда' в дадена стойност или грешка и мастер се досеща за какво иде реч . Но ако въобще няма грешка , 100% е механичен проблем и вероятно ще се прояви пак.
Щом няма грешка , значи проблема е друг ( механичен ) . Ще добавя, в част от случаите, механичен проблем се "вижда' в дадена стойност или грешка и мастер се досеща за какво иде реч . Но ако въобще няма грешка , 100% е механичен проблем и вероятно ще се прояви пак.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Бойколовеч, kliocko, newgeneration и 52 госта