Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
Колеги моля помагайте! С началото на зимата колата започна да харчи почти двойно от 6-6.5 на 10-11. Рециклирах и 4те дюзи смених също и кабелите на подгревните свещи защото буквално бяха започнали да се разпадат. След смяната разхода се оправи, но започна да пали по-трудно на студен старт дори и при 10+ градуса, като след запалване пропушва синьо-сивкав пушек за около минута и след това спира. Майсторът който ми прави дюзите каза, че свещите най-вероятно са за смяна, но след смяната им нямаше резултат. Във форума видях, че може от лоша центровка на гнп да прави този проблем, но центровката е с почти перфектни стойности (61 / 114). Смених си и акумулатора понеже е доста стар и си помислих, че е пред заминаване, но и с новия пали трудно. Моля ако някой колега се е сблъсквал с този проблем и е намерил решение да пише. Благодаря !
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7662
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
Компресията как е?
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
Синьо сивкав пушек на студен старт може да е и от заминали гумички на клапаните, които пропускат масло в цилиндрите докато колата е в покой. И когато я палнеш на студено, събраното масло изгаря мигновено и се получава търсеният ефект.
- samo_pechka
- Мнения: 8419
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
Само да кажа, че дюзите не подлежат на 'рециклаж".
Освен ако в това понятие не се рабира смяна на разпръсквачите им. Тогава-да, моите уважения , но зависи и какви сте сложили, масово са.... трагедия.
Но ако са старите разпръсквачи и сте "коригирали" налягането на впръскване, да кажа, че сте направили едно нищо.
Освен ако в това понятие не се рабира смяна на разпръсквачите им. Тогава-да, моите уважения , но зависи и какви сте сложили, масово са.... трагедия.
Но ако са старите разпръсквачи и сте "коригирали" налягането на впръскване, да кажа, че сте направили едно нищо.
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
goppa написа:Компресията как е?
Не сме я замервали.
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
railfan написа:Синьо сивкав пушек на студен старт може да е и от заминали гумички на клапаните, които пропускат масло в цилиндрите докато колата е в покой. И когато я палнеш на студено, събраното масло изгаря мигновено и се получава търсеният ефект.
По принцип имам за смяна и повдигачи, може ли от тях да е пушека?
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
samo_pechka написа:Само да кажа, че дюзите не подлежат на 'рециклаж".
Освен ако в това понятие не се рабира смяна на разпръсквачите им. Тогава-да, моите уважения , но зависи и какви сте сложили, масово са.... трагедия.
Но ако са старите разпръсквачи и сте "коригирали" налягането на впръскване, да кажа, че сте направили едно нищо.
Нови разпръсквачи са сложени. Как да ги разбера дали са читави?
- samo_pechka
- Мнения: 8419
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
Не вярвам да са бошовски , щот само разпръсквачите са към 7-8 стотарки , ако са фирадки д/г/ 300 стигат за 4 броя. Отделно труд и т.н.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
Закачи я на диагностика и виж какво показва на празен ход при изключени консуматори ГНП
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
Какво се очаква да проследи през диагностиката като параметри при палене и празен ход?
Понеже дюзи на диагностика не се гледат.
Понеже дюзи на диагностика не се гледат.
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
Интересното е че преди да сменя кабелите на свещите и разпръсквачите на дюзите колата си палеше на четвърт и нямаше пушилка, но разхода беше ужасен.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7662
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
Значи в дюзите е заровено кучето. То при тези сутрешни температури сигурно даже не пуска свешите
- samo_pechka
- Мнения: 8419
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
VanWild3r написа:Интересното е че преди да сменя кабелите на свещите и разпръсквачите на дюзите колата си палеше на четвърт и нямаше пушилка, но разхода беше ужасен.
Тук има един оксиморон. Нещо не е как трябва. Не може да е била добре и същевременно с огромен разход.
Този който ти е сменял разпръсквачите ... всъщност спец сервиз ли е било или селски мастер?
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
Ако е бил селски мастер специално при този мотор би трябвало резултата да е по-добър. Сто процента е някой "реномиран" сервиз и не се знае дали не е бутано друго освен дюзите. Ако си е била сравнително добре и влязла в сервиза с оплакване за висок разход...
Re: Труден студен старт с бял пушек голф 4 1.9тди 90к.с. АГР
samo_pechka написа:VanWild3r написа:Интересното е че преди да сменя кабелите на свещите и разпръсквачите на дюзите колата си палеше на четвърт и нямаше пушилка, но разхода беше ужасен.
Тук има един оксиморон. Нещо не е как трябва. Не може да е била добре и същевременно с огромен разход.
Този който ти е сменял разпръсквачите ... всъщност спец сервиз ли е било или селски мастер?
Води се дизел център предполага се, че са "профисионалисти". А иначе преди да направя ремонта пушеше само когато я настъпвах на място при запалване нямаше нищо.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jeck и 54 госта