голф 4 1,9 ТДИ 110 коня проблем с тихите обороти по инерция

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8296
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот Stivi » Пет 31 дек 2010 15:39


bomber написа:неискам да променям на автоматични скорости, защото чета че вървежа са променял...


Не съм забелязал такова нещо ! Не пречи да пробваш,поне това става за минута и обикновено е безплатно :wink:




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4253
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот tdi fen » Пет 31 дек 2010 15:54


bomber написа:От днеска и при мен почна претрисането и меленето...прочетох темата и не откривам да има с точност решение на проблема...или пък може би има някакво решение...неискам да променям на автоматични скорости, защото чета че вървежа са променял...
П С Когато спирам със натиснат съединител сичко си е наред :|

да си сипвал нафта ? при мен се получи от лоша нафта


to4nia
Мнения: 36
Регистриран на: Съб 08 сеп 2007 16:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот to4nia » Пет 31 дек 2010 17:20


И аз го имам претрисането,съединителя ми е нов на 4-5000км(аз съм го сменял)!Колата е с чип-така я купих, и топла по-трудно пали някой от Русе може ли да помогне с този проблем!


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот bomber » Пет 31 дек 2010 17:21


Сипвах добавка на лъки моли в нафтата...
Да разбирам че решението на проблема е чип?

Забравих да спомена,че при тръгване на 1-ва понякога претриса :|


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8296
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот Stivi » Пет 31 дек 2010 18:03


bomber написа:Забравих да спомена,че при тръгване на 1-ва понякога претриса :|


Тогава със сигурност си поне за съединител,за маховика ще се разбере като свалите съединителя :wink:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот bomber » Съб 01 яну 2011 11:41


Stivi написа:
bomber написа:Забравих да спомена,че при тръгване на 1-ва понякога претриса :|


Тогава със сигурност си поне за съединител,за маховика ще се разбере като свалите съединителя :wink:

Да, но го прави понякога не боксува и не отделя високо...


Потребителски аватар
JoRko_TaiSanA
Мнения: 90
Регистриран на: Съб 31 яну 2009 3:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот JoRko_TaiSanA » Чет 05 юни 2014 16:20


Маховика на 4х4 имали разлика с този само на предно?Иде ред за пасат б3 с Г60 матор синхро :mhihi евентуално да бъде сложен на АФН. Пасата е още цял и номер на маховика не мога да видя, отгоре на всичко е и в друг град :mhihi


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот GAD » Чет 12 юни 2014 9:44


Dobromirski написа:Мой приятел има голф 4 1,9 ТДИ 110 коня ( не АФН а другият мотор).
Проблема е следният:
ЕДИНСТВЕНО когато колата е по инерция се чува как двигателят "дъвчи" и леко притриса, а оборотите почти не се изменят. Спреш ли колата на място само след секунда всичко се оправя. Достатъчно е да се движи с 2км/ч и ефекта го има отново.
Грешки на ВАГ-КОМ няма !
ИДЕИ ?


Този проблем се решава с регулиране на "цикловата порция" гориво (тоест порцията гориво при празен ход на двигателя).
За доказателство обърнете внимание, че когато включите компресора на климатика проблема изчезва. Това е така, защото компа отчита нуждата от задвижване на още един агрегат и повишава въпросната циклова порция.

Реглажа е тънка работа и се извършва чрез финно преместване на плочата на ГНП-то, като през това време ВАГ-КОМ отчита резултата.

Успех!


Zinoto
Мнения: 1873
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот Zinoto » Чет 12 юни 2014 11:42


GAD написа:
Dobromirski написа:Мой приятел има голф 4 1,9 ТДИ 110 коня ( не АФН а другият мотор).
Проблема е следният:
ЕДИНСТВЕНО когато колата е по инерция се чува как двигателят "дъвчи" и леко притриса, а оборотите почти не се изменят. Спреш ли колата на място само след секунда всичко се оправя. Достатъчно е да се движи с 2км/ч и ефекта го има отново.
Грешки на ВАГ-КОМ няма !
ИДЕИ ?


Този проблем се решава с регулиране на "цикловата порция" гориво (тоест порцията гориво при празен ход на двигателя).
За доказателство обърнете внимание, че когато включите компресора на климатика проблема изчезва. Това е така, защото компа отчита нуждата от задвижване на още един агрегат и повишава въпросната циклова порция.

Реглажа е тънка работа и се извършва чрез финно преместване на плочата на ГНП-то, като през това време ВАГ-КОМ отчита резултата.

Успех!

Ако всичко беше толкова просто тази тема нямаше да съществува, но теорията не е като практиката, дали ще местиш плочката или през адаптация ефекта е един и същ, както и когато се кодира на автомат. Във всички случаи обаче има влошаване на други неща. Истината е, че когато са нови колите с фабричните милиграми - 3.8-4.0 няма проблеми, но стара кола, която не си знае километрите на тези милиграми няма как да функционира нормално. Затова някой преди това ги е направил на 2.6 примерно, а не защото така му е било кеф.


GIZMO
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 19:41
Автомобил: OctaviaTDI
Двигател: ALH[2004]
Местоположение: Русе

Re: голф 4 1,9 ТДИ 110 коня проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот GIZMO » Пон 14 окт 2019 9:24


Стара и позабравена тема, но малко да я поизтупам от пепелта. Става въпрос за AHL, с който имаХ проблем с тихите обороти на празен ход и особено при включване/изключване на климатик и движение по инерция(дъфчене, претрисане, колебания...) и по съвети на други колеги щях да сменям маховик. Не разбирам нищо от Vagcom и настройките с него. Свързах се с колегата Zinoto и му обясних какви са ми болежките. Уговорихме се да си направя една разходка до Велико Търново, за да я види колата(Шкода Октавия AHL). Речено-сторено, в удобно време и за двамата, се срещнахме в Търново, усети/видя/чу проблема с "дъвченето", закачи я с Вагкома(прави нещо :gruebel :newsm66 :bishop ), без да пипа физически помпата и след 5 минути я пробвахме. Проблемът го разреши на 100% :biggrin . Вече мога да се похваля с идеално гладка, мека и ритмична работа на мотора, чудесна динамика в ниските и високите обороти, прилично нисък разход. Огромни благодарности на колегата Zinoto :beer . С поста си се надявам да бъда полезен и на други колеги с подобни болежки!


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: голф 4 1,9 ТДИ 110 коня проблем с тихите обороти по инерция

Мнениеот Водния дух1 » Пон 14 окт 2019 16:50


Колегите от ''болярския'' край (няма сега да им казвам имената,за да не правя реклама)са доста по-напреднали от сервизите в нашия град. За това 10тина кила нафта и газ към тях.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта